X

У нас на тесті: Infiniti Q70

Заполучив на тест-драйв флагманский седан Infiniti Q70 (ранее известный как Infiniti M) мы ищем изменения и проверяем на крепость его «щит безопасности».

Властивий Infiniti Q70 хвилеподібно-напористий дизайн ніби народжений потужним штормовим вітром. А після оновлення, датованого 2014-м роком, седан набув ще виразнішого вигляду, стильного і благороднішого. І під таку зовнішність чудово пасує 3,7-літровий 333-сильний бензиновий V6 і повний привід.

Але заганяти цей «табун» бажання немає. Адже це респектабельний седан бізнес-класу. Причому, за цілком прийнятні гроші. У всякому разі, за скромними підрахунками, найближчий конкурент з числа топ-моделей преміум сегменту в початковому оснащенні на 9 000 доларів дорожчий, ніж Infiniti Q70 у найбагатшому, тобто, з адаптивними світлодіодними фарами, оздоблення салону шкірою і деревом, системою безключового керування замками дверей і запалювання, 3-зонним «кліматом» з іонізатором повітря, підігрівом керма, доводчиком кришки багажника, електричними регулюваннями передніх сидінь в 10 напрямках, навігацією, камерами кругового огляду.

Ззаду у нього диван з електричними регулюваннями положення і функцією легкої посадки/висадки, власним керуванням клімат-контролем і аудіосистемою, 7-дюймовими моніторами для пасажирів. А якщо додати ці та багато інших опцій, які є у Infiniti Q70 до списку оснащення конкурентів, то цінова різниця між цими авто ще збільшиться.

Але і для такої версії Hi-Tech є одна цікава опція – Safety Shield. Такий «щит безпеки» охоплює системи підтримки дистанції, припинення виходу зі смуги руху, запобігання зіткненню, виявлення об’єктів у «мертвій зоні» дзеркал і наближення збоку під час руху заднім ходом.

Загалом, якщо ви не зайшли в меню і не відключили їх вручну, то Infiniti Q70 щоразу попереджає про небезпеку і вживає заходів, щоб її уникнути. Зручно, що весь цей комплекс приходить у повну бойову готовність, варто лише натиснути одну кнопку на кермі.

Хоча у конкурентів свої козирі порівняно з Infiniti Q70: технології, вибір силових агрегатів, приводів і кузовів. А докладніше про те, яку витрату пального показала нам «сімдесятка», чи може вона змагатися з однокласниками за ходовими якостям і про результати тест-драйву Infiniti Q70 ми розповімо дуже скоро.