В этот раз у нас на тесте более пяти метров и около двух тонн роскоши, которой очень приятно управлять. Ведь это BMW 750Li xDrive.
Саме такий BMW 750Li xDrive є найбільш флагманським серед флагманів. В Україні це найдорожча модифікація нової «сімки». А версія Long із подовженою колісною базою додає до прайсу ще трохи більше за 100 000 грн і вартість такого авто починається з 2 711 150 грн, а далі все залежить від обраних опцій. У нашій машині є кілька цікавих.
Найцікавіші з запропонованих опцій – це інтерактивний ключ, керування жестами, сенсорний планшет BMW Touch Command. У тестовій машині ключ – вже не просто дизайнерський елемент, а інтерактивний девайс із власним дисплеєм.
Нам він не дав зомги дистанційно завести машину в гараж або на парковку, оскільки ця опція в Україні хоч так само доступна, але для конкретно цієї машини не замовлена. А от перевірити чи зачинені дверцята та вікна, стан автомобіля (коли потрібно робити наступну заміну масла та гальмівної рідини, огляд авто), подивитися на залишковий пробіг, налаштувати автономну роботу клімат-контролю – все це ключ дозволяє.
За допомогою планшета BMW Touch Command можна сидячи на лавці неподалік машини керувати системою клімат-контролю, музикою, усіма шторками з електроприводами в задній частині салону та стелі, освітленням, сидіннями та іншими система авто.
Але куди більш прикольна фішка нової «сімки» – це керування жестами. Змінювати гучність аудіосистеми можна просто покрутивши в повітрі пальцем. А показавши машині «ріжки» (як Леонов у фільмі «Джентльмени удачі»), можна поміняти радіостанцію, обрати маршрут у системі навігації – ці або інші функції такого жесту налаштовуються через традиційне та звичне меню iDrive.
Цей BMW 750Li xDrive не тільки має шикарний вигляд і оснащення. Він ще й шикарно їде. Оксамитові гуркотливі нотки двигуна на середніх обертах заспокоюють і ти зовсім непомітно набираєш 160, 180, 200…
Великий седан незворушний на будь-якій швидкості і незалежно від обраного режиму (Спорт, Еко, Комфорт або Суперкомфорт) залишається одночасно комфортним і азартним.
Під капотом двигун об’ємом 4,4 літра. Але завдяки турбіні twinscroll він розвиває 450 к.с. і 650 Нм крутильного моменту в широкому діапазоні оборотів. Охоче вірю, що з таким V8 на розгін до сотні цій величезній автівці необхідно лише 4,5 секунди. Однак обіцяної витрати палива від 6,3 до 11,6 літрів не вдається досягти навіть приблизно.
А от про те, скільки реально споживає така машина, а також як пройшов наш тест-драйв, незабаром ми розповімо докладно.