X

Нова Audi A5 Sportback 2017: перші відгуки та враження

Спортсменка, активистка и просто красавица! Теперь я могу смело сказать так про новую Audi A5, и неважно - купе, кабриолет или 5-дверный хэтчбек Sportback.

У кожного типу кузова Audi A5 є свої фірмові особливості. Наприклад, у цьому купе мені дуже подобаються задні вікна, що нагадують про американські спортивні авто.

Але в чомусь Audi A5 Sportback – елегантніший автомобіль. А за рахунок більшої довжини 5-дверна модифікація здається і більш солідною. Втім, не варто забувати, що цей кузов базується на платформі MLB Evo, спільної з седаном А4 і кросовером Q7.

Коли ми вивчали деталі і відтінки нової Audi A4, то відзначали, що в цій моделі часом не так просто помітити зовнішні оновлення. Схожа ситуація і з новою Audi A5 Sportback.

Розміри нової Ауді А5 Спортбек

З 2009 року до купе і кабріолета Ауді А5 додався фастбек. Він також отримав двері без рамок і стильну динамічну зовнішність. Причому не останню роль в цьому відіграв дах, що плавно спадає до короткої корми.

Макіяж 2011 року освіжив зовнішність авто переважно за рахунок нової оптики та бамперів. Але ще привабливішим виглядає Audi A5 Sportback другого покоління.

Решітка радіатора загострилася шістьма кутами і стала ширшою. Тому й не здається такою похмурою і масивною, як раніше. А фари й ліхтарі взагалі перетворилися в складні за формою і змістом архітектурні елементи.

Проста на перший погляд оптика, насправді має цікаву форму і складний рельєф.

І зловити відображення в рельєфі вузьких задніх ліхтарів так само складно, як і наздогнати динамічні світлодіодні смужки покажчиків поворотів. А якщо пройтися поглядом по чуттєвій хвилі фірмової виштамповки на борту, то обов’язково зачепишся за оригінальний декоративний елемент на стику переднього крила і дверцят.

Так що перед нами – не результат чергового рестайлінгу Ауді А5 Спортбек, а справді новий автомобіль. Його довжина збільшилася на 22 мм, а колісна база – на 14 мм. Але трохи збільшені габарити нереально вловити поглядом або відчути в русі.

Проста на перший погляд оптика, насправді має цікаву форму і складний рельєф.

До того ж Audi А5 Sportback другого покоління в середньому на 85 кг легший. Об’єм багажного відсіку залишився колишнім (480 л в похідному стані), тому вся прибавка позитивно вплинула на простір в салоні.

Під час посадки на другий ряд треба підпірнати, щоб не вдаритися головою об низьку стійку. Але тут стало на 11 мм більше місця в плечах і на 24 мм – на рівні колін. Сидіти дуже зручно. Хіба що людині зростом за 180 см вже буде незатишно і затісно.

Декоративні елементи на стику передніх крил і дверей не несуть практичного значення, але сильно впливають на естетичне.

А з шикарних передніх крісел просто не хочеться вибиратися. Щоправда, тут довелося доплатити як за самі спортивні крісла, так і за електроприводи, підігрів і регулювання поперекового підпору.

Інтер’єр сприймається легким завдяки тому, що в ньому відсутні великовагові (навіть візуально) елементи у вигляді прямовисної стіни центральної консолі і безлічі перемикачів. Тут все куди більш вишукано.

Інтер’єр нової Ауді А5 другого покоління незалежно від типу кузова має схожість із новою Audi A4 і іншими сучасними моделями компанії. Судячи з заглушок на центральній консолі, на нашу машину можна ще парочку систем замовити. Наприклад, функцію кругового огляду і асистента парковки.

Мінімум перемикачів породжує відчуття простоти. Але, по-перше, за цим ховається дуже висока технологічність, а по-друге, тут використані відмінні матеріали.

Мені, наприклад, дуже подобається сірий натуральний дуб. Без лаку, щоб була видна і відчутна кожна борозенка. Тоді це зовсім не нагадує ламінат, як у деяких авто, і має органічний вигляд, хоча використовується у великій кількості на торпедо, підлогій консолі і дверцятах.

Вартість нової Ауді А5

Нову Audi A5 Sportback в Україні можна придбати за 1 260 507 грн. Це буде авто з бензиновим турбомотором об’ємом 2,0 л (252 к.с.), 7-швидкісною роботизованою коробкою передач S tronic і передніми тяговими колесами, а за 1 521 412 грн з повним приводом quattro. Машина з 2-літровим турбодизелем коштує від 1 385 682 грн і 1 471 568 грн з приводом на всі колеса.

Мені дуже подобається сірий натуральний дуб. Без лаку, коли видна і відчутна кожна борозенка, це зовсім не нагадує ламінат, як у деяких авто. І не є сильно помітним, хоча використовується у великій кількості на торпедо, підлоги консолі і дверях.

BMW 3 серії Gran Turismo зі схожими силовими агрегатами і характеристиками – трохи дешевша. Так, задньопривідна бензинова модель 330i (252 к.с.) обійдеться в 1 208 551 грн і в 1 284 010 грн – з повним приводом xDrive.

А дизельні 190-сильні 320d і 320d xDrive пропонуються за 1 143 214 грн і 1 218 285 грн відповідно. Інші марки представлені класичними седанами і тому конкурують уже з новою Ауді А4.

Як і очікувалося, для нової «а п’ятої» також запропонували віртуальну панель приладів діагоналлю 12,3 дюйма. Так що конфігуруйте її на свій розсуд. Хочете – отримуйте максимально дохідливу інформацію про роботу асистентів, з телефонної книги, маршрутного комп’ютера або мультимедіа.

Побачивши, що наша машина коштує 81 582 євро, я одразу зрозумів, що частина цієї суми – в чудовому обвісі S Line, шикарних колісних дисках, прекрасних кріслах і преміальних матеріалах оздоблення.

Але левова частка все-таки – в різних електронних, інформаційних та комунікаційних системах, а також – численних помічниках водія. Причому користуватися всім цим хитромудрим господарством дуже просто.

За бажання практично на весь віртуальний щиток приладів можна відкрити велику карту і підказки навігатора, але

не забувайте, що їх можна так само бачити у вигляді проекції на лобове скло. Ліворуч від керма кнопка, якою його можна вмикати / вимикати і коректувати положення картинки.

І не обов’язково тягнутися до екрана, залишаючи на його поверхні відбитки. Керування практично всіма налаштуваннями і функціями покладено на перемикач MMI з сенсорною панеллю, яка розпізнає рукописне введення.

А важіль коробки передач з Т-подібною ручкою – немов зручна підставка під кисть, коли користуєшся поворотно-натискним перемикачем, кнопками або пишеш пальцем літери на сенсорній поверхні.

З таким важелем, як і з додатковим дефлектором обдування на всю широчінь торпедо перед переднім пасажиром, ми вперше познайомилися на позашляховому лайнері Audi Q7.

Новітня мультимедіа дає доступ в Інтернет. Крім розважальних функцій це забезпечує і зручність роботи з навігаційною системою. Вона використовує онлайн ситуацію на дорогах для прокладання маршруту і працює з Google Earth і Google Street View.

Через меню регулюю лише мінімальні налаштування: яскравість дисплея, систему голосового керування, менеджер підключень і порад користувачеві, нагадування. Всі інші функції або працюють автоматично, або управляються окремими кнопками, що дуже зручно, якщо користуєшся ними на ходу.

А невидимий арсенал нової Audi A5 Sportback охоплює автоматичну систему гальмування, адаптивний круїз-контроль, моніторинг рядності та інші знайомі атрибути преміумавто.

Бездротова зарядка Wireless Charging для смартфона в центральному підлокітнику. Але, якщо ваш девайс не має Qiстандарту, то зарядити його можна через один з USB-роз’єм, розміщений тут же. Все дуже зручно.

Але ж до них нова Ауді А5 навчилася аналізувати за допомогою GPS поточну і майбутню дорожню обстановку, рекомендуючи водієві оптимальний стиль їзди.

Далі буде

А от як все це обладнання працює, наскільки допомагає новій Ауді А5 брати кермо влади в свої руки, а також як нова Audi A5 Sportback поводиться на дорозі ми детально розповімо буквально через пару днів.

Фото автора

Audi A5 Sportback

Тип кузовафастбек
Дверцят/місць5/5
Габарити, Д/Ш/В, мм4733/1843/1386
База, мм2824
Кліренс, мм150
Маса споряджена/повна, кг1675/2185
Об’єм багажника, л480
Об’єм бака, л58