Тест Renault Megane. У чому переваги моделі?
Будь-яка перемога складається з низки кроків і прийнятих рішень. Лише в поєднанні безлічі чинників – секрет успіху. У 4-й генерації Renault Megane їх предостатньо. Наприклад, без яскравої зовнішності не набрати великої кількості голосів на користь авто. Адже для багатьох машина – це, насамперед, дизайн. І він вдався на славу.
Зовнішність Megane чіпляє! Сміливі лінії кузова, цікаві стилістичні рішення, химерна оптика – все це склалося в одну цілісну картину: унікальну зовнішність.
Екстер’єру личить і спроектований інтер’єр Megane (самобутній, радує якістю матеріалів та ідеальним складанням).
Для досвідченого автолюбителя екстер’єр завжди буде вторинним. Куди важливіша тут технічна складова автомобіля. І у Renault Megane є чим їх порадувати. Наприклад, новим 1,2-літровим турбомотором потужністю 130 к. с.
Для найвимогливіших є продуктивна версія Megane GT з 1,6-літровим турбодвигуном, що розвиває 205 к.с. До 100 км/год такий заряджений француз розганяється за 7,1 с. Ця версія також оснащена активним повнокерованим шасі, налаштованим інженерами Renault Sport (а ці хлопці можуть навчити автомобіль їхати швидше). На швидкостях до 60 км/год на повороті керма задні колеса повертаються в протилежний напрямок на кут до 3,7°, помітно підвищуючи маневреність і скорочуючи радіус повороту. На великих швидкостях колеса задньої осі, навпаки, повертаються в бік маневру, таким чином зменшуючи надмірну обертальність автомобіля.
Ті, кому важливіші мультимедійні інновації, можуть знайти в новому Renault Megane найсучасніші системи. Завдяки R-Link 2 фактично всі налаштування автомобіля зібрані в одному планшеті. Тут також можна створити свій індивідуальний профіль з улюбленими конфігураціями, серед яких – гамма підсвічування салону, вид щитка приладів, набір додатків і чимало іншого. Тому любителі гаджетів дуже швидко знайдуть спільну мову з цим автомобілем.