Тест Range Rover Evoque HSE Dynamic SD4: Правильне виховання
Не біда, якщо здається, що цей автомобіль добре знайомий вам ось вже впродовж п’яти років. Здоровань Evoque і далі стимулює своїх суперників займатися спортом, підвищувати свої інтелектуальні здібності та здобувати навички скаутів. Адже сам він за цей час оновлюється вже вдруге.
Якщо у 2013 році його головними фішками стали 9-ступінчаста автоматична трансмісія і шість нових систем допомоги водієві, то тепер це нова оптика, екран маршрутного комп’ютера та інформаційно-розважальна система на платформі Android.
А на дорозі рестайлінгову машину ви впізнаєте легко. Її світлодіодні ходові вогні набули нового малюнку, в якому кола замінили прямими лініями та кутами. Такий зовнішній вигляд зумовлений наявністю пакета Black Design. Ось чому в цьому авто такі виразні чорні фари й ліхтарі, 20-дюймові колісні диски, всі написи та елементи кузова. Втім, високий ступінь індивідуалізації дає змогу створювати найрізноманітніші комбінації кольорів. Стосується це й інтер’єру, що і підтверджує наша машина з зухвало-провокаційним салоном.
Але під час другої хвилі оновлення стилісти подарували Evoque не лише нові ходові вогні. Передня оптика повністю світлодіодна, хоча автоматичне перемикання світла не завжди працює коректно і деколи освітленою ліхтарями вулицею я їду на дальньому. Графіка екрана на щитку приладів була аж занадто нехитрою для машини такого рівня. І от перед нами новий монітор – простіший для сприйняття, зручний і інтуїтивно зрозумілий у користуванні. Але найголовніше те, що він став красивішим.
Легше тепер спілкуватися і з інформаційно-розважальною системою. Сторінки та вікна просто літають, оперативність відкликання на дотик відмінна. А ось які функції матиме Evoque, залежить від факультативу. За які знання чи вміння заплатите, саме це він і зможе. Наприклад, самостійно тримати смугу, читати дорожні знаки, автоматично підтримувати дистанцію і сповільнюватися, попереджати про машини у сліпих зонах дзеркал і ті, що під’їжджають збоку під час руху заднім ходом, самостійно заїжджати та виїжджати з паркувального майданчика, бачити все навколо на 360 градусів, заміряти глибину броду. І це далеко не всі його здібності.
Але і обов’язкові, базові навички нашої машини в комплектації HSE Dynamic вражають. Дві окремі кліматичні зони, знання місцевості та вміння прокласти шлях, повна електрифікація стекол, дзеркал і сидінь (до речі, з пам’яттю налаштувань крісла не лише драйвера, а й його попутника). В холодну пору він гріє кермо і лобове скло. З таймера або пульта дистанційного управління можна запустити автономний підігрівач, і ось вже Evoque вітає вас теплим салоном і прогрітим двигуном. Отож, можна сміливо їхати, і яскраво!
Спортсмен-аристократ
Уроки фізкультури цей денді явно не пропускав. Його 2,2-літровий турбодизель вражає не так потужністю 190 к. с., як тягою до 420 Нм. А 9-ступінчастий автомат не дає надовго випадати з короткої зони максимальної тяги. Стокілометрівку він пробігає за 8,5 секунди, і робить це дуже плавно. Велика кількість східців дає змогу мотору на високих швидкостях тримати не дуже високі обороти. І саме на них він найпотужніший. Коробка правильно добирає передачі, зокрема момент невеликого уповільнення чи плавного набору швидкості. Для максимального взаєморозуміння з машиною з її акселератором треба поводитися ніжно. Різкі дії призводять до затримки під час переходу на нижчі ступені і жорсткішого прискорення.
На звивистій дорозі Range Rover Evoque чудовий! Гострі кермо та гальма, швидкі й точні реакції – все це дає змогу легко забути, що марка Land Rover завоювала всесвітню популярність завдяки серйозним позашляховикам. Вражає впевненість авто у віражах. Під час швидких маневрів у верткого Evoque немає і натяку на затримку, яка є у важких авто із широкими шинами. Адже у нашої машини вони теж немаленькі – 255/50 R20. І приємно здивувало, як комфортно автомобіль із такими великими колесами проходить нерівності. Ходова працює не завжди безшумно, але з приємною пружністю.
Функція розподілу крутного моменту Torque Vectoring на задніх колесах дає змогу проходити повороти так само хвацько, як і на хетчбеку гольф-класу, і це навіть без п’ятого режиму системи Terrain Response – Dynamic. А от повний набір для адаптації до різних умов бездоріжжя (бруд, пісок, каміння, глибока колія) на тлі фізкультурників-однокласників роблять із Range Rover Evoque скаута 1-го розряду. Хоча навіть для нього позашляхова вилазка – це рідкісна пригода, до якої він готовий. Кузов Evoque не просто здається міцним і м’язистим. Навіть зависнувши з задертим сантиметрів на 20-30 колесом, він стійко бореться зі скручуванням і дозволяє спокійно відкривати й закривати дверцята і багажник. А малий хід підвіски компенсують електронні системи.
Для найстрашнішого бруду і боліт в його родині є справжні пройдисвіти (в хорошому розумінні цього слова), а в Evoque натура більш витончена. Йому б на дорозі виділятися, спокушати, розважатися з новомодними гаджетами та у клубах веселитися. І все це він тепер робить ще успішніше, зберігаючи при цьому суто англійську аристократичну поставу.
Range Rover Evoque SD4 | |
Ціна: 1 833 655 грн.* | |
КУЗОВ | |
Тип кузова | Універсал |
Дверцят/місць | 5/5 |
Габарити, Д/Ш/В, мм | 4370/1985/1635 |
База, мм | 2660 |
Кліренс | 215 |
Колія передня/задня, мм | 1621/1629 |
Споряджена маса, кг | 1685 |
Корисне навантаження, кг | 665 |
Об’єм багажника, л | 575/1445 |
Об’єм бака, л | 57 |
ДВИГУН | |
Тип | Дизельний R4 із безпосереднім уприскуванням, Турбо |
Об’єм, см куб. | 2179 |
Потужність, к.с./об/хв. | 190/3500 |
Макс. кр. мом., Нм/об/хв. | 420/1750 |
ТРАНСМІСІЯ | |
Тип приводу | Постійний повний привід |
КП | 9-ступінчаста автоматична коробка передач |
ХОДОВА ЧАСТИНА | |
Підвіска передня/задня: | незалежна, багатоважільна/незалежна, багатоважільна |
Гальма передні/задні: | дискові вентильовані/дискові |
Шини передні/задні: | 255/50 R20 |
ХОДОВІ ХАРАКТЕРИСТИКИ | |
Максимальна швидкість | 195 км/год |
Розгін до 100 км/год | 8,5 с |
Витрата палива на 100 км місто/шосе/змішана | 7,2/5,3/6,0 л |