Летом 2017 года в Украине появится Nissan X-Trail 2.0 dCi с новым турбодизелем мощностью 177 сил. Но еще до старта продаж «Автоцентр» протестировал его в дорожных условиях Швейцарии и Германии
У силу специфіки роботи до мене нерідко звертаються друзі й товариші з проханням допомогти їм з вибором машини. У переважної більшості з них вимоги доволі прозаїчні: кросовер, місткий, економний, швидкий і бажано з автоматом та повним приводом. А ще він має бути надійним як танк і дешевим як мопед. Добрати на ринку такий казковий автомобіль все одно, що відшукати українського чиновника на Ланосі.
За розрахунками японської марки, поява потужнішої дизельної модифікації дасть змогу збільшити покриття сегмента на 41%. Пояснюється це тим, що в класі середньорозмірних кросоверів потужні версії мають стабільно високий попит.
Більше потужності – більше свободи
Ще на старті продажу нового Nissan X-Trail в Україні я випробував його в зимових Карпатах. Тоді мені дістався 1,6-літровий дизельний кросовер із повним приводом і механічною КПП. Без особливого завантаження 130-сильного агрегата вистачало з лишком, але з чотирма дорослими на борту і забитим під стелю багажником обгін і випередження у гірській місцевості давалися складніше – доводилося «гратися» передачами. Тест дизельної версії з 2-літровим турбодизелем потужністю 177 сил також проходив переважно в гірській місцевості. Вже з перших кілометрів їзди серпантинами Швейцарії та Німеччини відчулася різниця в потужності й тязі.
У нашій країні збільшується кількість тих, хто подорожує всією сім’єю і тягає за собою трейлер або катер. Таким людям важливо знати, що Nissan X-Trail 2.0 dCi з механікою здатний тягнути 2-тонний причіп, з варіатором – 1650 кг. Знову ж, за умови такого використання кросовера, новий агрегат більшого об’єму, звісно, буде кращий за 1,6-літровий дизель.
За пару сотень кілометрів на європейських дорогах середня витрата Ніссан Ікс-Трейл 2.0 становила 7,2 літра. Але це в рваному темпі і ділянками з сильним перепадом висот. Офіційні характеристики X-Trail 2.0 dCi обіцяють витрату на рівні 5,6-6,6 л на 100 км, а в комбінованому циклі – щонайбільше 6 л. У повнопривідного X-Trail 1.6 dCi з механікою – майже 5 л.
Модифікація | Викиди CO2 | Витрата пального (комбінований цикл) |
2.0 dci, 4*4, 6МКПП | 149 г/км | 5,6 л/100 км |
2.0 dci, 4*2, Xtronic CVT | 148 г/км | 5,6 л/100 км |
2.0 dci, 4*4, Xtronic CVT | 158 г/км | 6,0 л/100 км |
Скільки коштуватиме Ікс Трейл 2.0 дизель в Україні? Ціна дизельного Ікс-Трейла з 2-літровим мотором для нашого ринку поки що невідома. Але є інформація про вартість Nissan X-Trail 2.0 dCi в Європі. За попередніми даними, в топовій версії різниця в ціні між дизелями 1.6 і 2.0 не перевищить 1500 євро.
Бездоріжжя
Оскільки Nissan X-Trail T32 добре знайомий переважній більшості журналістів, організатори тест-драйву кросовера з новим мотором, підійшли до позашляхових випробувань із фантазією. Локацією було обрано кар’єр, поруч з яким обладнали ігрову ділянку. Суть – поєднати приємне з корисним, щоб і погратися, і в здібностях Ікс-Трейла переконатися.
Огляд 360. На бездоріжжі система кругового огляду просто незамінна. Завдяки їй не лише простіше паркуватися в місті, а й долати пагорби (коли видно лише капот і небо), орієнтуватися на вузьких лісових доріжках тощо.
Кому потрібен Nissan X-Trail 2.0 dCi?
Дизельний Nissan X-Trail 1,6 цілком здатний задовольнити потреби більшості покупців. Чи є сенс доплачувати за потужніший агрегат? На мою думку, треба спиратися не на кількість членів сім’ї, а відштовхуватися від способу життя покупця і його близьких. Адже навіть одна маленька дитина в родині іноді змушує брати в дорогу причіп, щоб все помістити.
Резюме «Автоцентру»
Кузов і комфорт | |
+ Nissan X-Trail є одним із найбільш містких у класі, плюс до цього передбачено 7-місну версію. З новим двигуном Ікс-Трейл здатний тягнути 2-тонний причіп. | − Коли у нас з’явиться Nissan X-Trail 2.0 dCi, у США вже продаватимуть рестайлінговий X-Trail 2017 (в Америці – Rogue) з новим виглядом і зміненим інтер’єром. Коли оновлений Ікс-Трейл дебютує в Україні – невідомо. Під питанням і поява у нас 7-місної версії. |
Силовий агрегат і динаміка | |
+ Новий 2-літровий турбодизель потужністю 177 сил забезпечує непогану динаміку розгону і при цьому доволі економічний. | − Nissan X-Trail 2.0 dCi з механічною КПП сприймається набагато динамічніше, ніж з безступінчатим варіатором. |
Фінанси й оснащення | |
+ За винятком базової комплектації, X-Trail має гідний рівень оснащення і повний набір систем безпеки. З появою 2-літрового агрегата dCi у покупців з’явилася можливість обрати модель із дизелем, повним приводом і автоматичною КПП. | − Повний привід і автомат можна обрати тільки з найпотужнішим 2-літровим турбодизелем. 1,6-літровий dCi доступний із повним приводом і механічною КПП або з переднім приводом і автоматичною КПП. |
Nissan X-Trail 2.0 dCi CVT 4WD
Загальні дані | |
Тип кузова | універсал |
Дверцят/місць | 5/5 |
Габарити, Д/Ш/В, мм | 4640/1820/1715 |
База, мм | 2705 |
Кліренс, мм | 210 |
Маса спорядж./повна, кг | 1665/2240 |
Об’єм багажника, л | 550/1982 |
Об’єм бака, л | 60 |
Двигун | |
Тип | диз. із безпос. впр. турбо |
Розп. і к-сть цил./кл. на цил. | R4/4 |
Об’єм, см куб. | 1995 |
Потужність, кВт(к.с.)/об/хв | 130(177)/3750 |
Макс. кр. мом., Нм/ об/хв | 380/2000 |
Трансмісія | |
Тип приводу | підкл. повний |
КП | безступінчастий варіатор |
Ходова частина | |
Гальма передні/задні | диск. вент./диск |
Підвіска передня/задня | незалежн./незалежна. |
Підсилювач керма | електро |
Шини | 225/60 R18 |
Експлуатаційні показники | |
Максимальна швидкість, км/год | 196 |
Розгін 0–100 км/год, с | 10,0 |
Витрат., пального траса/місто л/100 км | 6,0/6,6 |