X

Тест-драйв Volkswagen Touran: сімейні цінності

Второе поколение минивэна Volkswagen Touran рискует стать лучшим семейным автомобилем из выпускаемых ныне. По крайней мере, такой заботы о пассажирах, в том числе самых маленьких, мы не встречали ни в одной машине.

Останнім часом Volkswagen балує нас новими поколіннями своїх моделей. Нарешті настала черга головного сімейного авто в його лінійці – мінівена Touran. Друга генерація автомобіля суттєво змінилася, ставши довшою, ширшою і нижчою. Мабуть, єдине, що залишилося незмінним на нашому ринку – це вартість. Саме так, продовживши тенденцію з Golf, Polo і Passat, імпортер в Україні не став підвищувати ціну на нове покоління Touran. Його прайс у нашій країні стартує з позначки 766 091 грн, що в еквіваленті становить трохи менше за 30 тис. доларів. Звісно, тестовий Touran далеко пішов від цієї суми, адже, знову ж таки, згідно з традицією українського імпортера, в тестовий парк замовляють демо-машини фактично з повним набором різноманітних опцій. Це безбожно завищує вартість авто, однак демонструє весь його потенціал, а він тут величезний.

Фул для малюків

Статус сімейного автомобіля, безумовно, передбачає часте перевезення дітей, і для них забезпечено ексклюзивні опції. Наприклад, крісла, звичайні на вигляд, легким порухом руки перетворюються на дитячі. Вони мають пересувну подушку, яка піднімається вгору, а замість підголівника можна встановити захист голови маленьких пасажирів. Мені на всю процедуру переобладнання знадобилося менше хвилини. Та й у демонтованому стані підголівник займає значно менше місця, ніж повноцінне дитяче крісло. Більше того, для Touran можна замовити одразу два таких крісла, встановлені по краях другого ряду. Інша опція – антиалергенний захист: завдяки салонному фільтру, насиченому натуральним антиоксидантом (поліфенолом), у салоні відсутні різні спори, бактерії, пилок рослин тощо. І це далеко не все. Багатьом знайомі додаткові сферичні салонні дзеркала, завдяки яким можна стежити за малюками на задніх сидіннях.

Новий Volkswagen Touran демонстрУЄ максимальнЕ ПІКЛУВАННЯ ПРО маленьких пассажирІВ

У Touran «стеження» за малечею встановили за найсучаснішими канонами. Так, на другому ряду можна розмістити камеру GoPro, синхронізовану з мультимедійною системою, яка виводить зображення на центральний дисплей. А якщо замовити за $287 опціонну систему підсилення голосу, то батьків почують не лише на другому, а й на третьому ряду крісел. Працює вона просто: в передній панелі встановлено мікрофон, який через салонні динаміки транслює голос із переднього ряду на інші.

В Україні Touran другого покоління доступний з одним із двох двигунів: бензиновим 1,4 TSI (150 сил) або з турбодизелем 2.0 TDI (110 сил)

VW Touran помітно змінився в розмірах: він довший на 130 мм, ширший на 35 мм і нижчий на 15 мм. Завдяки збільшенню колісної бази на 113 мм в салоні набагато просторіше. Незважаючи на великі розміри, автомобіль став легшим, швидшим і економічнішим

Як опція в новому Touran є світлодіодна оптика. Задні LED-ліхтарі – $537, передні фари з поворотним світлом – $1465

Коли вже зайшла мова про третій ряд, зупинимося на ньому. Як і в минулому поколінні, Touran доступний у п’яти- і семимісному виконанні (опція). Залежно від комплектації додаткова пара крісел коштує від $790 до $970. Щодо тестової версії, то вона представлена в п’ятимісній конфігурації. Задній ряд тут зручний не лише дітям, а й дорослим. Кожне з крісел регулюється в поздовжньому напрямку й за нахилом спинки, і традиційно будь-яке з крісел другого ряду можна скласти або демонтувати.

У другому поколінні VW Touran також доступний в п’яти- і семимісній конфігурації

Як і більшість VW, новий Touran пропонує велику різноманітність у виборі мультимедійних систем, які можуть помітно підвищити вартість автомобіля. У базовій та середній версії мінівена Trendline і Comfortline встановлено найпростішу – Composition Touch з 5-дюймовим дисплеєм. У топ-версії – більш передова, з кольоровим дисплеєм аналогічного розміру. Традиційна вада всіх систем – відсутність USB-роз’єму, навіть у топ-версії моделі вартістю під мільйон гривень її немає.

Клімат-контроль із антиалергенною функцією штатний для максимальної комплектації Highline. У простіших версіях – кондиціонер

Бензиновий двигун 1.4 TSI доволі економічний: під час активної їзді містом він споживав менше ніж 9 л на 100 к

Гольфівський щиток приладів із великими і глибокими колодязями – взірець інформативності

Коробок передач три. 6-ступінчаста механіка пропонується для обох моторів. Роботи DSG відрізняються: для 1.4 TSI вони 7-ступінчасті, а для 2.0 TDI – 6-ступінчасті

Система безключового доступу – опція ($520) для всіх Touran

Як і в Golf 7, центральна частина торпедо трохи повернута до водія. Слот для дисків і SD-карт елегантно сховали у правій частині

Кліренс нового Touran у 171 мм – те що треба для наших доріг. Це на цілих 11 мм більше, ніж у попередника, і лише на 4 мм менше ніж у версії CrossTouran

Один із роз’ємів, що використовуються найчастіше, покупцеві авто доведеться замовляти окремо, це обійдеться приблизно в $90. У нашій тестовій машині найбільш інноваційна мультимедіа – Discover Pro із 8-дюймовим дисплеєм вартістю $3616. Дорого, проте її можливості величезні. Одна з них – автоматичний пошук АЗС. У той момент, коли в автомобілі загорілася лампа резерву пального, навігаційна система запропонувала мені список найближчих АЗС, залишилося лише обрати бренд і вирушити на заправку вже прокладеним маршрутом.

Штатні передні крісла Touran дуже зручні. Хочеться більшого? Як опція є крісла з регулюванням у 14-ти площинах і масажем. Кожне заднє сидіння індивідуальне, у пасажирів є столики, бічні шторки (опція $155)

Задні бічні крісла можна перетворити в дитячі, піднявши подушку…

Задній клімат-контроль водій може регулювати або заблокувати

…і замінити підголівник на бічний захист голови. Ремінь безпеки залишається штатним і протягується через червону петлю

Об’єм багажника другої генерації в п’ятимісній конфігурації помітно зріс: він став 834 л (+139 л). У двомісній трохи зменшився – 1980 л (-10 л)

Одне з нестандартних рішень нового Touran – куточок-фіксатор для дрібного багажу. Завдяки липучці його можна встановити в будь-якому місці підлоги багажника

Для всієї родини

Touran піклується не лише про пасажирів – він порадує й тих, хто любить побути за кермом наодинці. Завдяки вибору профілю їзди автомобіль можна перетворювати. Спортивний режим робить підвіску жорсткішою, посилює реакцію на кермо і педаль газу. До сотні мінівен вистрілює лише за 8,9 секунди, що на 0,6 с швидше, ніж було в першій генерації.

У екорежимі і за умови спокійної їзди в місті можна укластися в «заводські» 6,7 л на 100 км

Новий VW Touran вирішує багато сімейних завдань і є здоровим компромісом у виборі машини, адже це доволі динамічний, відмінно керований, дуже сучасний і практичний автомобіль.

Резюме

Кузов і комфорт

Величезні сімейні можливості. З’явилася серійна функція для профілю водія, зашита в кожен із ключів. Коли ви відкриваєте авто одним з них, автоматично активуються всі налаштування, які вмикають радіостанції, температуру салону тощо. Порадувало піклування про маленьких пасажирів.USB-роз’єм, як і раніше, доступний за окрему плату.

Силовий агрегат і динаміка

Хороша динаміка. Щільна, але дуже ергономічна підвіска. Інформативне  рульове та відмінна керованість.Робота 7-ступінчастої DSG різкувата на малих швидкостях.

Фінанси й оснащення

Як завжди, найширше поле оснащення опціями, аби вистачило фантазії та фінансів. Вартість авто VW зберіг на рівні минулого покоління Touran.Негуманна ціна добре оснащених версій.

 

 

VW Touran
Загальні дані
Тип кузовауніверсал
Дверцят/місць5/5
Габарити Д/Ш/В, мм4527/1829/1628
База, мм2791
Колія передня/задня, мм1569/1542
Кліренс, мм171
Маса споряджена/повна, кг1478/2100
Об’єм багажника, л834/1980
Об’єм бака, л58
Двигун
Типбенз. з безпос. впр. турбо
Розт. і кільк цил./кл. на цил.R4/4
Об’єм, см куб.1395
Потужність, кВт (к.с.)/об/хв110(150)/5000
Макс. кр. мом., Нм/об/хв250/1500
Трансмісія
Тип приводупередній
КП7-ст. робот. DSG
Ходова частина
Гальма передні/заднідиск. вент./диск.
Підвіска передня/заднянезалежн./напівзалежн.
Підсилювачелектро
Шини215/55 R17
Експлуатаційні показники
Макс. швидкість, км/год209
Розгін 0-100 км/год, с8,9
Витрата траса-місто, л/100 км5,0–6,7
Гарантія, років/км2/без об. проб.
Періодичність ТО, км15 000
Вартість ТО, грн1380
Мінімальна вартість, грн*825 380
Вартість автомобіля на тестуванні, грн*1 225 096

*Вартість авто з представленим силовим агрегатом на 23.03.2016 р.

Все про модель: