X

Хоч малий, та завзятий: тест-драйв Porsche Macan S

Самый доступный Porsche – не значит самый плохой. Компактный кроссовер Macan S обладает всеми качествами, за которые почитатели любят этот бренд.

Дизайнерам Porsche вдалося створити доволі самобутній екстер’єр компактного кросовера. Його складно сплутати зі старшим братом – Cayenne. Чого тільки вартий капот, який обрамляє фари головного світла і є частиною передніх крил.

Утім, на наших розбитих дорогах ця масивна деталь вже за кілька тисяч кілометрів від трясіння починає інтенсивно втрачати фарбу на торцях передніх крил і дверей. Але якщо капот під час їзди закритий, потертості майже непомітні.

Лінійка Porsche Macan починається з моделі потужністю 252 к.с., у нас на тесті – еска з 3-літровою турбошісткою потужністю 340 к.с. і максимальною тягою в 460 Нм. Є і більш продуктивні модифікації – 360-сильний Macan GTS, версія Turbo 400 к.с. На вершині – Turbo з пакетом Performance, його двигун видає 440 к.с.

Спортивний родовід

Але навіть із ненайпотужнішим мотором кросовер вражає. Про своє спортивне походження він нагадує глухим звуком вихлопу вже при запуску двигуна. Так і в русі зміна передачі вгору супроводжуватиметься подібним звуком, а під скидання газу випускна система заводить іншу пісню. Причому музика мотора анітрохи не дратує, навпаки – її хочеться слухати і слухати.

Задня оптика нагадує ліхтарі Porsche 918 Spyder.

Конструктори Porsche – одні з небагатьох, які навіть зараз готові скласти абсолютно чесний автомобіль. Заважають електронні вуздечки у вигляді системи стабілізації та контролю тяги? Вимикай! І не потрібно нудних лекцій маркетологів більшості автомобільних брендів про нездатність сучасних водіїв самостійно керувати автомобілем у граничних режимах.

Саме роблячи з автомобілів безхарактерні овочі, вони виховують покоління невмілих драйверів. У Porsche своя філософія і стара школа, яка вчить, що керування автомобілем – це мистецтво, якому потрібно вчитися.

Дизайн інтер’єру відрізняється від Cayenne – він куди більше схожий на легковий Panamera.

Задній ряд зручний і доволі просторий для двох. Його пасажири можуть змінювати температуру охолодження, а також зігріватися за допомогою трирежимного обігріву крісел.

В умілих руках Macan S стане продовженням водія. З відключеною системою стабілізації він не проти поїздити боком, демонструючи радше задньопривідний характер із вираженою надлишковою повертальністю. Можна насолоджуватися відмінним прискоренням 5,4 с до 100 км/год, хоча необхідно пам’ятати і про зупинення. Гальма в есці нехай і прекрасні, але слід враховувати практично двотонну вагу кросовера. Інерція під час інтенсивного гальмування може неприємно здивувати.

Витрата пального – окрема тема. Заводські дані в місті (11,6 л на 100 км) важкодосяжні і можливі лише в порожньому населеному пункті, якщо водій вкрай ніжно буде поводитися з педаллю газу. При дуже акуратній їзді, ледь торкаючись газу під час розгону, мені вдалося вийти на показник у 10,9 л на сотню. Але в нормальних режимах Macan S споживає величезну кількість бензину. До речі, 16-18 л на 100 км міського пробігу – норма для цієї машини. Активна їзда наближає такий показник до 20 л. Але, вкотре заправляючи автомобіль, я анітрохи не шкодував про витрачені гроші, адже задоволення від водіння він дарує колосальне.

Керується Macan S чудово, крім того, він не витрусить душу на поганих дорогах. Для нашої країни кросовер оснащують пухкими покришками – 235/55 із дисками R19. З ними автомобіль дуже якісно відпрацьовує нерівності. На хороших відрізках ходову можна зробити більш жорсткою, перевівши її в спортивний режим.

Porsche Macan S насамперед – кросовер. Про це свідчить кліренс у 185 мм, обрамлення кузова знизу з нефарбованого пластику, а також позашляховий режим силового агрегата.

Найдоступніший

Macan – найдоступніший з Porsche. Ціна на це авто стартує з 1,5 млн грн. Навіть еска, яка апріорі дорожча, коштує як базовий 718 Cayman. Але Macan – це справжній Porsche, який не залишить вас байдужим і підходить для наших доріг куди краще ніж інші легковики цієї компанії.

Porsche Macan S

Тип кузовауниверсал
Дверцят/місць5/5
Габарити, Д/Ш/В, мм4681/1923/1624
База, мм2807
Кліренс, мм185
Маса споряджена/повна, кг1940/2550
Об’єм багажника, л500/1500
Об’єм бака, л65
Типбенз. із безпосер. впр. твін турбо
Об’єм, см. куб.2997
Потужність, кВт (у.с.)/об/хв250(340)/5500-6500
Макс. кр. мом., Нм/об/хв460/1450­-5000
Тип приводапост. повний
КП7-­ст. авт.
Макс. швидкість, км/год254
Розгін 0­/100 км/год, с5,4
Витрата. траса–місто, л/100 км7,6­ – 11,6
Мін. вартість, грн*1 881 750
Вартість тест. авто, грн*2 540 110

*вартість на 12.05.2017 для авто з тестованим силовим агрегатом

Резюме

+ Яскрава зовнішність і вражаючі ходові характеристики. Зручний салон з продуманою до дрібниць ергономікою. Дорогі матеріали оздоблення. Пружна, але енергоємна підвіска. Електронні вуздечки з функцією вимикання. Великий перелік додаткових опцій.

Велика витрата пального. Грає на нерівностях капот. Висока вартість як автомобіля, так і опцій.


9,0 л на 100 км


254 км/год

340 к.с.
460 Нм


5,4 с