X

Тест-драйв Opel Insignia 2017: захисник від вампірів

Долгожданный тест нового поколения флагманского Opel Insignia состоялся на родине легендарного графа Дракулы.

Світова прем’єра нового покоління Opel Insignia відбулася в березні цього року в Женеві. Флагман «блискавичного» бренду став не тільки привабливішим зовні, а й пройшов серйозну інженерну модернізацію.

Зокрема, автомобіль «схуд» на 175 кг за рахунок використання більшого відсотка високоміцних сталей і легкосплавних матеріалів.

З моменту свого дебюту без малого мільйон покупців віддали свої кровні заощадження за Opel Insignia першого покоління. Цьому сприяли такі чинники, як яскравий дизайн, що запам’ятовується, широка лінійка дизельних і бензинових моторів, кілька варіантів кузова і багатий вибір комплектацій. Причому, модель продавалася не тільки під власним брендом Opel, а й під маркою Buick в США та Китаї.

Друге покоління Insignia, презентація якого відбулася в березні на автошоу в Женеві, має не тільки зміцнити позиції компанії в сегменті, а й залучити нових покупців. Для цього у новинки є чимало серйозних аргументів. Так, наприклад, за своїми габаритними розмірами, а також величиною колісної бази модель обійшла багатьох конкурентів.

В арсеналі моделі з’явився адаптивний повний привод нового покоління, модернізована підвіска FlexRide, 8-ступінчаста АКП, 1,5-літровий турбомотор з новою технологією безпосереднього уприскування бензину, а також дизель із двома турбінами.

Спина відпочиває

За комфортом, просторістю салону і місткістю багажника Insignia займає гідне місце серед конкурентів. Особлива гордість творців нової Insignia – комфортабельні сидіння, розроблені за участю фахівців німецької асоціації вертебрологів AGR. Сидіти на таких кріслах не тільки приємно, а й нешкідливо для спини.

Водійське крісло крім різноманітних електроприводів і підігріву має пам’ять на три положення. Пасажирське крісло має механічні регулювання та електропривод поперекової підтримки.

Водійське крісло має пам’ять положення, а також цілий набір електроприводів, які забезпечать оптимальне положення за кермом. Крім того, воно отримало ще й масажну функцію. Переднє пасажирське крісло також забезпечене електроприводами, що регулюють бічну і поперекову підтримку, а за поздовжнє і вертикальне регулювання відповідають ручки.

Не менш комфортно почуватимуться пасажири на другому ряду. До їхніх послуг є підігрів сидінь, власні дефлектори обдування і два USB-порти. В підлокітнику є два підсклянники. А ось третьому пасажирові заважатиме широкий трансмісійний тунель.

У новинки повністю змінилося торпедо, на якому знайшлося місце для великого сенсорного екрана. Комбінований щиток приладів, крім аналогових індикаторів, має кольоровий 4,2-дюймовий дисплей. Подібно до дисплея на центральній консолі приладова панель також може налаштовуватися під персональні потреби кожного водія за допомогою клавіш на правій частині рульового колеса.

Крім того, на новій Insignia з’явилася система проекції на лобове скло, що забезпечує водія оперативною інформацією, включаючи поазання  навігатора і системи превентивної безпеки.

Система проекції на лобове скло забезпечує водія оперативною інформацією.

Серед численних інновацій, доступних у новому поколінні Insignia, – інформаційно-розважальна система, яка пропонується як опція. Керування всіма допоміжними функціями стало простішим і зручнішим. Причому, список мов охоплює українську!

Завдяки гостинній технології IntelliLink система дає змогу максимально реалізувати можливості автомобільних додатків сучасних смартфонів і комунікаторів.

Система Navi 900 може керуватися за допомогою 8-дюймового активного кольорового дисплея. Вже зі стартової сторінки водій може отримати доступ до різноманітних функцій використовуючи сенсорний дисплей, кнопки на кермі, або за допомогою голосового керування.

Крім того, система може мати до 60 індивідуальних налаштувань.
Незважаючи на той факт, що нова Insignia стала нижчою за попередницю, з оглядовістю проблем немає. Крім хороших дзеркал під час руху заднім ходом на допомогу приходить камера заднього виду з системою кругового огляду.

На новій Insignia з’явилася камера кругового огляду.

Троє богатирів

Покупцям запропонують бензинові турбовані двигуни об’ємом 1,5 л (140 к.с. і 165 к.с.), а також 2-літрову 260-сильну версію 2.0 Turbo. Залежно від потужності півторалітровий мотор працюватиме в парі з 6-ступінчастою «механікою» або «автоматом». У стандартну комплектацію 260-сильного Insignia входять новий 8-ступінчастий «автомат» і повний привод.

Шанувальники дизельних машин зможуть обирати між двома варіантами 1,6-літрового мотора потужністю 110 або 136 сил, а також 2-літровим 170-сильним або 210-сильним бі-турбованим варіантом. Залежно від потужності мотора в парі з ним працює 6-ступінчаста МКП або АКП, а в найбільш потужних версіях пропонується 8-ступінчастий «автомат». Крім того, 170-сильний Insignia можна укомплектувати повним приводом. У рамках дводенного тесту ми змогли випробувати все різноманіття силових агрегатів Insignia.

У рамках дводенного тесту ми змогли протестувати два бензинових і дизельний варіанти, механічну й автоматичну коробки передач, а також моно- і повний привід.

Першою на тест нам дісталася версія з бензиновим 1,5-літровим мотором на 165 сил з 6-ступінчастою МКП. Подібний тандем добре справляється з покладеним на нього завданням. На прямих турбомотор з його 250 Нм моменту дає змогу з легкістю досягти заявленої максимальної швидкості (222 км/год). Єдиною перешкодою повною мірою насолодитися швидкістю є велика кількість поліцейських патрулів на румунських дорогах. Але навіть на таких швидкостях поведінка машини не викликала ні найменшого занепокоєння. Порівняно з попередником «механіка» стала значно інформативнішою і має більш чіткий механізм перемикання.

Спортивне кермо зручне і приємне на дотик, але численні клавіші на ньому потребують звикання. Колишня Insignia не викликала претензій до керованості. У новому поколінні з цим теж все гаразд. Електричний підсилювач радує чіткістю своєї роботи та приємною вагою, що виникає на кермі зі збільшенням швидкості. На парковці крутити кермо можна одним пальцем.

Незалежна підвіска добре відпрацьовує великі нерівності, а от на невеликих тріщинах і гребінці з’являється зайва тряска. Радує, що шум від дороги в салоні мінімальний, а звук мотора проявляється тільки на обертах, близьких до максимальних. Частина нашого маршруту пролягала  гірськими серпантинами. І слід зазначити, що повороти машина проходила неначе рейками. Інформативність педалі гальма хотілося б кращу в початковій стадії гальмування. Але це питання скоріше звички.

Комбінація 165-сильного мотора і «механіки» – той достатній мінімум, який дасть змогу отримати збалансований автомобіль за прийнятну ціну. Зокрема, вартість ліфтбека Insignia Grand Sport в Україні зі 165-сильним мотором і 6-ступінчастою МКП стартує з позначки 18726 євро.

Другим випробуваним стала 2-літрова 170-сильна дизельна модифікація з «механікою». Дизель виявився трохи гучнішим, ніж його бензиновий побратим, але особливого дискомфорту це не завдавало. За динамікою турбодизель з його 400 Нм моменту дарує набагато яскравіші відчуття від драйву. Особливо це було помітно під час обгонів на серпантині, де дорога кожна секунда, необхідна на виконання маневру.

Крім того, в цій версії було встановлено нову адаптивну підвіску FlexRide. Вона керується кнопками на трансмісійному тунелі. Стандартно вона працює в режимі Normal, але залежно від побажання водія її можна активувати кнопкою або Tour Sport. Крім жорсткості підвіски система регулює зусилля на кермі і чутливість педалі акселератора. Таким чином у «спорті» машина стає жорсткішою, а реакції на кермі і педалі «газу» більш гострими. У «турі» все навпаки. Особисто мені більше сподобалися спортивні налаштування машини, оскільки в комфортному режимі Insignia стає занадто «пластичною».

На «десерт» ми залишили топ-версію – з повним приводом, бензиновим 2-літровим 260-сильним двигуном і новою 8-ступінчастою автоматичною трансмісією. Єдине, про що я жалкував, що до кінця тесту залишалося не дуже багато часу, бо розлучатися з цією машиною зовсім не хотілося. До 260-сильного двигуна питань не було, а от «автомат» всім учасникам тесту здався дещо «задумливим». Єдиним поясненням цього є повсюдна боротьба за екологію і зниження витрати пального. Ця версія також мала у своєму арсеналі адаптивну підвіску FlexRide, яка намагалася максимально згладити нерівності румунських доріг.

Варто також зазначити, що на Insignia встановили абсолютно нову систему повного приводу з системою векторизації тяги в поворотах. Вона дає змогу підвищити швидкість проходження поворотів, а також поліпшити динамічну стабілізацію машини. Ми змогли в цьому переконатися самостійно на гірських серпантинах. Машина буквально угвинчується в повороти.

На окрему згадку заслуговує фірмова система адаптивного головного світла з матричними світлодіодами. Нагадаємо, що компанія Opel була одним із піонерів масового використання світлодіодних матричних фар. У новому поколінні Insignia застосовано матричні фари IntelliLux LED нового покоління з 32 світлодіодними елементами в кожній фарі. Для порівняння, це вдвічі більше, ніж на моделі Astra. Збільшення кількості світлодіодів дало змогу реалізувати все різноманіття варіантів освітлення залежно від ситуації на дорозі.

З такими світлодіодними фарами ніякі вампіри не страшні.

Opel Insignia 2017: резюме

Підбиваючи підсумки тесту варто зазначити, що нове покоління Insignia – це добре збалансований автомобіль з традиційно високою якістю збірки. За багатьма параметрами флагман Opel може з повним правом претендувати на статус преміального авто, але без зайвого пафосу». Дизайн моделі вдало поєднує класичні форми з модними віяннями сучасності.

Завдяки цьому його зовнішність надовго збереже свіжість і чарівність. Широкий асортимент базового і опціонного обладнання дає змогу «скласти» машину «під себе», позбавивши покупця необхідності переплачувати за надмірності. А, головне, що за співвідношенням «ціна-якість» OpeI Insignia практично не має рівних.