Тест-драйв нового Renault Megane: Завжди ексцентричний
Renault Megane
• Кардинально новий дизайн екстер’єру та інтер’єру
• Авто трохи додало в розмірах, ставши місткішим
• З’явилися сучасні технології в оснащенні салону, безпеки та мультимедіа
• Інтерфейс автомобіля доступний українською мовою
• Силові агрегати: бензинові 1,6 л (115 к. с.), 5-ст. МКП/варіатор, 1,2 л турбо (130 к. с.), 7-ст. робот, 1,6 л турбо (205 к. с.), 7-ст. робот; дизельний 1,5 л (110 к. с.), 6-ст. МКП/6-ст. робот
• Вартість в Європі – від 16 700 євро
• Старт продажу в Україні – осінь 2016 р.
Що-що, а дизайн нового Renault Megane вийшов у французів на п’ятірочку. Автомобіль красивий з будь-якого ракурсу і симпатичний у деталях. Виразності йому додає незвичайна світлодіодна передня і задня оптика.
У дусі часу Megane четвертого покоління має вигляд і всередині. Завдяки мультимедійній системі R–Link 2 практично за всі налаштування авто відповідає кольоровий сенсорний планшет діагоналлю 7 дюймів (або за доплату 8,7 дюйма). У консервативних водіїв це може викликати труднощі, але ті, хто з гаджетами на ти, розбереться з ним за лічені секунди. До речі, система повністю українізована. Причому ідеально, на відміну від російського варіанту, де поки що зустрічаються деякі вади.
На краплях солярки
Головна перевага Megane четвертого покоління – його паливна економічність. Так, тестова версія з 110–сильним турбодизелем в місті споживала до 4,5 л на сотню. У змішаному циклі, особливо не напружуючись і не економлячи, ми зафіксували витрату 3,7–3,9 л на 100 км пробігу. Для авто С-класу це вражаючий показник!
Симбіоз 110-сильного 1,5-літрового турбодизеля dCi і 6-ступінчастої преселективної роботизованої трансмісії EDC (Efficient Dual Clutch) з подвійним «сухим» зчепленням перекочував ще з третього покоління Megane і зберіг свої переваги і недоліки. Серед плюсів – прекрасні тягові характеристики. З мінусів – задумливість під час перемикання передач у тягучках. Причому вона іноді затягується. Під час переходу на іншу передачу робот пару раз зависав у нейтралі, викручуючи мотор у відсічення.
Цей двигун доступний ще й з 6-ступінчастою механікою. Потужніші версії оснащені іншим роботом EDC, вже 7-ступінчастим, з подвійним «мокрим» зчепленням. Така трансмісія має більший запас щодо передачі крутильного моменту – до 350 Нм замість 250 Нм в «сухому» варіанті.
До речі, тепер Megane оснащений системою Multi-Sense, завдяки якій можна обрати один з п’яти режимів їзди: нейтральний, економічний, комфортний, спортивний та індивідуальний. Екорежим зручний для заміської їзди, а в місті, з частими прискореннями, мотор дратуватиме провалами тяги. Інша річ спортивний режим – саме він виявився ідеальним для мегаполісу. Силовий агрегат у ньому набагато чутливіший і видає свій максимум тяги в 250 Нм. Більше того, в ньому змінюється зусилля на рульовому колесі, яке стає інформативнішим за швидкої їзди.
Гостріше, точніше
Щодо підвіски, то її конструкція залишилася тією самою, що і у попередньої генерації – стійки McPherson спереду і балка кручення ззаду, а от налаштування змінилися кардинально. М’якість і всеїдність ходової третього Megane залишилася в минулому – новинка заточена під драйвову їзду. І це в неї виходить доволі добре. Сприяє цьому і розширена на 44 мм спереду і на 39 мм ззаду колія. Єдиний мінус – деяка неузгодженість в поворотах із невеликими нерівностями: тут чутна робота ходової, та й машину трохи переставляє. Втім, наш автомобіль був оснащений опціонними сімнадцятими колісними дисками з шинами 205/50. Зі штатними колесами R16 і більш пухкими шинами на розбитих дорогах він точно комфортніший.
Було б дуже цікаво випробувати авто з повнокерованим шасі 4Control, але його встановлюють тільки на потужнішу версію GT.
Флагман С-класу
Новий Renault Megane – один із найкрасивіших автомобілів С-класу. І нехай він не став набагато просторішим, проте набагато сучаснішим і технологічнішим. Але придбати його можна не раніше ніж восени.
Резюме «Автоцентру»
Кузов і комфорт | |
+ Прекрасний дизайн екстер’єру та інтер’єру. Зручний, ергономічний салон, який трохи зріс за всіма параметрами. Українська мова інтерфейсу. | − Мало місця в ногах задніх пасажирів. |
Силовий агрегат і динаміка | |
+ Приголомшлива паливна економічність і тяга турбодизельної версії. Великий вибір силових агрегатів. | − Задумливий робот. Ручний режим EDC без підрульових пелюсток. |
Фінанси й оснащення | |
+ Хороше базове оснащення. 5–зіркова безпека за результатами краш–тестів EuroNCAP. | − У продажу Megane IV з’явиться лише восени, тоді будуть відомими українські ціни. |
Renault Megane IV | |
Загальні данні | |
Тип кузова | хетчбек |
Дверцят/місць | 5/5 |
Габарити Д/Ш/В, мм | 4359/1814/1447 |
База, мм | 2669 |
Колія передня/задня, мм | 1591/1586 |
Кліренс, мм | 145 |
Маса споряджена/повна, кг | 1311/1876 |
Об’єм багажника, л | 384/1247 |
Об’єм бака, л | 47 |
Двигун | |
Тип | диз. з безпос. впр. турбо |
Розп. і к-сть цил./кл. на цил. | R4/4 |
Об’єм, см куб. | 1461 |
Потужність, кВт (к.с.)/об/хв | 81(110)/4000 |
Макс. кр. мом., Нм/об/хв | 250/1750 |
Трансмісія | |
Тип приводу | передній |
КП | 6ст. робот |
Ходова частина | |
Гальма передні/задні | диск. вент./диск. |
Підвіска передня/задня | незалежн./напівзалежн. |
Підсилювач | електро |
Шини | 205/50 R17 |
Експлуатаційні показники | |
Максимальна швидкість км/год | 188 |
Розгін 0–100 км/год, с | 11,2 |
Витрата траса–місто, л/100 км | 3,7–5,0 |
Гарантія, років/км | 5/100 000 |
Періодичність ТО, км | 15 000 |
Вартість ТО, грн. | н. д. |
Мінімальна вартість, грн | н. д. |
Вартість авто на тестуванні, грн | н. д. |