Второе поколение Audi A5 Coupe прошло основательную фитнес-программу. В кузове отчетливо проявились мускулы, моторы подкачали, а вес машины уменьшили. Да, и придали купе еще больше лоска.
Audi A5/S5 Coupe
- Друге покоління моделі. Перше випускалося з 2008 року.
- Новий кузов, салон, підвіска, обладнання.
- Новий двигун 3,0 TFSI для S-версії.
Наживо нове покоління Audi A5 Coupe має більш ефектний вигляд, ніж на фотографіях. Гострі грані, які проходять довгим капотом, низько опущена плоска решітка радіатора, витягнуті по сторонам фари – все це надає вигляду машини більшої стрімкості, агресії та спортивності.
Крім того, довгий капот приховує подовжньо розташований двигун, а отже, спорідненість Audi A5 Coupe із моделями А4 і Q7, створеними на тій самій платформі MLB-i.
Збоку беззастережно впізнається Audi A5 Coupe: характерна для цієї моделі хвиля, як і раніше, проходить по всій довжині кузова. Ззаду світлодіодні тривимірні ліхтарі візуально роблять машину ширшою і нижчою, ніж вона є насправді. Хоча друге покоління за багатьма габаритами навіть трохи менше за попереднє.
Стрімкий кузов дуже обтічний – коефіцієнт лобового опору досягає 0,25. Загалом від занять фітнесом автомобіль схуд на 60 кг.
Технології заради комфорту
Потрапляючи в салон, одразу відзначаєш традиційне для купе скло двері без рамки. Сидіння з розвиненою бічною підтримкою – вона ще знадобиться нам у крутих поворотах поблизу Порту, де проходили європейські тести цього авто.
Загалом у нинішньому Audi A5 Coupe впроваджено близько двадцяти унікальних технологій, стверджують розробники. Одна з них, що входить до системи MMI+ і Audi Connect – вбудована SIM-карта, яка протягом трьох років гарантує всі мережеві послуги у Західній Європі без плати за роумінг. І справді, підключений через Wi-Fi телефон забезпечив нам не лише доступ в Інтернет, а й дзвінки по Viber.
У Audi A5 Coupe встановлюється опційно віртуальний кокпіт, знайомий за іншими моделями марки і проекційний дисплей із кольоровими піктограмками. На ньому водій бачить обмеження швидкості на тій чи іншій ділянці шляху, поточну швидкість автомобіля (зручно порівнювати, не відволікаючись від дороги) і показання навігації, включаючи схеми поворотів на кругових рухах. Таким чином, за умови щільного трафіку, частої зміни швидкісних режимів і в незнайомій місцевості водієві практично не доводиться дивитися ні на центральний дисплей, ні на віртуальний кокпіт – тільки на дорогу та проекцію на склі, і він може сконцентруватися на керуванні автомобілем.
Другий ряд сидінь в Audi A5 Coupe теж є, і двом людям невеликого зросту або дітям там буде зовсім не тісно. У топ-версіях для них навіть передбачені повітроводи та власна панель керування кліматом.
Зовсім не базовий
Audi завжди пропонує величезний вибір силових агрегатів, і A5/S5 Coupe не став винятком. Покупцям доступні три дизельних і три бензинових двигуни від 190 до 354 к.с. Коробки передач – від 6-ступінчастої механіки до 6- і 8-діапазонного автомата. Ми почали тести з базового агрегата – 190-сильного турбодизеля з автоматичною 7-ступінчастою КП S troniс. Його крутильний момент становить 400 Нм, що дає змогу розганятися до сотні за 7,7 секунди.
Треба сказати, ця потужність цілком достатня для спортивного купе. Під глухий рокіт дизеля автомобіль стрімко набирає швидкість, дозволяючи в крутих віражах витягувати її газом. На початку руху водій і пасажир навіть трохи вдавлюються у сидіння. А от використовувати комфортний або економічний режим під час їзди в горах небажано. Кермо стає неінформативним, і входити в повороти некомфортно. У таких дорожніх умовах підходить тільки динамічний режим двигуна і рульового – він дає змогу точно направляти траєкторію, і машина слухняно слідує вказаним курсом. А адаптивна підвіска чітко тримає автомобіль на смузі і не допускає кренів.
Пересідаємо на Audi A5 Coupe із більш потужним 2-літровим бензиновим мотором в 286 к.с. Відчуття ще яскравіші! Зовсім інший, дзвінкий і веселий звук розкручування двигуна, ще швидше прискорення. Це спорткупе для задоволення!
Для тих, кому потрібно гарячіше
А що ж тоді покаже найбільш заряджена наразі версія S5 Coupe з 6-циліндровим 3-літровим мотором в 354 сил з крутильним моментом 500 Нм і повним приводом quattro? Цього разу здається, що потенціал автомобіля близький до безмежного. Потужний голос двигуна під час розгону і спортивний рик після скидання газу холодить кров, а голова від прискорення притискається до підголовника. Ще б пак – 4,7 секунди до сотні! Повний привід quattro дає змогу неначе рейками проходити серпантини, а на прямій без напруження прискорюватися до максимальних 250 км/год. При цьому створюється враження, що їдеш 150 кілометрів. Так, із таким потенціалом жартувати не варто. Але краще його використовувати на ідеальних європейських дорогах. Дивно, але S-версія не сильно відрізняється від А5 Coupe зовні. Спереду її можна впізнати за великою кількістю хрому і повністю світлодіодній світлотехніці, збоку – за «металевими» дзеркалами заднього виду. Хоча більшість водіїв бачитимуть її з корми, а тут «еску» видають чотири спортивних повітроводи вихлопної системи і спортивна спідниця бампера.
Нові Audi A5 Coupe і S5 Coupe будуть доступні в Європі та Україні з осені 2016 року за ціною від 38 тис. євро за першу модифікацію і 63 тис. євро за другу (ціни для Німеччини).
6 циліндрів і море драйву
Для Audi S5 Coupe було розроблено повністю новий 3-літровий V-подібний 6-циліндровий бітурбодвигун TFSI. Порівняно з попередником його потужність зросла на 21 к. с. (до 354 конячок), а крутильний момент – на 60 Нм (до 500 Нм). Автомобіль із таким мотором розганяється до першої сотні за 4,7 с, а середня витрата палива становить 7,3 л на 100 км (знижено на 5%). Більше того, інженери домоглися, щоб полиця максимального моменту починалася майже з холостих оборотів – з 1370 об/хв. Це забезпечує відмінну динаміку машини практично з будь-якіої швидкості. Цей двигун створили фактично з нуля – в ньому використано близько 800 нових деталей, він став на 14 кг легшим за попередника. Турбіни розміщені між двома рядами циліндрів, що забезпечує кращу їх наповнюваність.
Про серйозність розробників свідчить той факт, що цей мотор тестували спочатку віртуально, а потім на стенді і на автомобілі. Під час стендових випробувань він пройшов 500 тисяч годин, що відповідає мільйону кілометрів пробігу.
Резюме «Автоцентру»
Кузов і комфорт | |
+ Яскрава зовнішність, стрімкий силует, спадкоємність моделі. Якісні матеріали оздоблення. Багато місця для передніх пасажирів. Підвіска комфортна для повсякденної їзди і дає змогу відчути спортивний характер у динамічному режимі. Місткий багажник. | − Мало місця над головою у другому ряду. Нестача басів у базовій аудіосистемі. Невеликі відмінності в оформленні кузова S-версії і A5 Coupe. |
Силовий агрегат і динаміка | |
+ Навіть базовий мотор дає відчуття керування спортивним автомобілем. Топ-версії дають змогу отримати масу задоволення від їзди. Бензинові мотори забезпечують соковитий звук розгону. | − Заявлена витрата палива не відповідає реальній. Для топ-двигуна залишилося обмеження швидкості в 250 км/год. |
Фінанси й оснащення | |
+ Наявність величезної кількості систем безпеки та комфорту. Зручний проекційний дисплей і віртуальний кокпіт. | − Вартість S-версії майже вдвічі вища базової Audi A5 Coupe. Чимала кількість зручного обладнання, яке виділяє автомобіль серед конкурентів, є опціонним. |
Audi S5 Coupe | |
Загальні дані | |
Тип кузова | купе |
Дверцят/місць | 2/4 |
Габарити, Д/Ш/В, мм | 4692/1846/1368 |
База, мм | 2765 |
Колія передня/задня, мм | 1587/1568 |
Кліренс, мм | н.д. |
Маса спорядж./повна, кг | 1660/2355 |
Об’єм багажника, л | 465 |
Об’єм бака, л | 58 |
Двигун | |
Тип | диз. із безпосередн. впр. твінтурбо |
Розп. і к-ть цил./кл. на цил. | V6/4 |
Об’єм, см куб. | 2995 |
Потужність, кВт (к.с.)/об/хв | 260(354)/5400–6400 |
Макс. кр. мом., Нм/об/хв | 5000/13704500 |
Трансмісія | |
Тип приводу | повний |
КП | 8ст. автомат. |
Ходова частина | |
Гальма передні/задні | диск. вент./диск. |
Подвеска передняя/задняя | незав./незав. |
Підсилювач керма | электро |
Шини | 245/40 R18 |
Експлуатаційні показники | |
Максимальная швидкість, км/год | 250 |
Розгін 0–100 км/год, с | 4,7 |
Витрата траса–місто, л/100 км | 6,0–9,9 |
Гарантія, років/км | 4/120 000 |
Мін. вартість (в Європі) | 38 000 євро |
Вартість. тест. авто, грн.* | 63 000 євро |
Фото Audi AG
Дякуємо за організацію тест-драйву компанії “Порше Україна”