X

Тест-драйв Mitsubishi Outlander

Удивительно, как яркий цвет и несколько деталей меняют ощущение от автомобиля. Так, Mitsubishi Outlander 2017 модельного года с несколькими современными опциями и выигрышным красным цветом позволил взглянуть на модель по-новому.

Хоча передня частина Mitsubishi Outlander третього покоління отримала оформлення в стилі «динамічний щит» ще в 2015 році, але саме в червоному кольорі це рішення вдало «проявило» себе. Машина має агресивний  і динамічний вигляд. І чимало сусідів по потоку озиралися на автомобіль, а знайомі запитували: «Що змінилося?» Якщо говорити про модель 2017 року, то зовні не змінилося майже нічого. Хіба що протитуманки стали світлодіодними, але помітити це можуть хіба що власники «Аутлендерів» минулих років.

Непомінто, проте є

Зате всередині – куди більше корисних і важливих систем. По-перше, Mitsubishi Outlander став набагато практичнішим у холодну пору року. Вітрове скло і рульове колесо тепер обігріваються (в трьох верхніх комплектаціях), а кліматконтроль і датчики світла і дощу тепер встановлені у всіх, навіть базових, версіях.

Прилади традиційні, на дисплей посередині виводиться інформація тріпкомп’ютера

У топовій комплектації Ultimate, яка надійшла до нас на тест, ще більше інновацій, причому переважно вони  стосуються безпеки та комфорту. На цьому Mitsubishi Outlander стало легко і безпечно паркуватися. Адже тепер по периметру автомобіля встановлено 8 паркувальних датчиків, які сканують простір навколо машини. Крім того, можна орієнтуватися за камерами, відео з яких передається на дисплей мультимедійної системи. Щоправда, картинка в ній не найчіткіша, а лінії паркування статичні. Але точно запаркувати машину тепер набагато легше. Ще одне нововведення в «Аутлендері» – система попередження про поперечні автомобілі на виїзді з парковки.

Пысля включення задньої передачі на екран виводиться велика картинка з камери заднього виду і трохи менша – «вид зверху». Помітити на ній дрібні предмети складно

На зовнішніх дзеркалах з’явилися датчики сліпих зон

Інтер’єр Outlander в топ-версії виглядає приємно завдяки м’якому пластику і глянсовим вставкам. Великі і зручні кнопки включення електронних систем – данина традиціям, а великий дисплей – моді.

Чорні глянсові вставки в інтер’єрі доступні тільки в топ-версії. Вони красиві, але непрактичні: важко чистяться

Комфорт – передусім

У топ-версії Mitsubishi Outlander отримав 8-позиційне керування положеннями сидінь

На ходу Mitsubishi Outlander – один із найкомфортніших кросоверів у класі. Цьому допомагають не тільки поліпшена шумоізоляція, яка з’явилася в оновленій моделі. Змінилися і налаштування підвіски, включаючи нові амортизатори. Завдяки цьому автомобіль впевнено їде розбитими українськими дорогами, не напружуючи водія і пасажирів зайвими шумами й ударами.

Звісно, керованість тут не у пріоритеті – реакції на поворот керма все-таки трохи уповільнені. З іншого боку, якщо на машині така всеїдна підвіска, то різко маневрувати, об’їжджаючи ямки, немає сенсу.

Бензиновий двигун об’ємом 2,4 л і потужністю 167 к.с. дає змогу стартувати різко. Покращений варіатор зі спортивним режимом плавно розганяє машину з характерним звуком роботи безступінчастої трансмісії – до першої сотні за 10,2 с. Непогано, але за відчуттями не вражає. Все-таки це сімейний кросовер. У деяких країнах він навіть буває семимісним.

Повний привод вмикається однією кнопкою, а електронний ручник можна поставити в автоматичний режим і назавжди забути про нього. Паркувальне гальмо використовуватиметься автоматично

Багажник відчиняється і зачиняється за допомогою кнопки електроприводу

А що з витратою? Комплекс заходів щодо поліпшення економічності дав змогу зменшити витрату пального порівняно з попередньою версією на цілих 0,8 л на сотню. Але все одно в місті виходить трохи більше 10 л, за містом – 8-9. В принципі, недалеко від заводських даних. Можливо, ще більше поліпшити витрату в місті допомогла б система «стоп-старт», але вона тут не передбачена.

Навіть незважаючи на сабвуфер і “зайві” підстаканники, які залишилися в п’ятимісній версії від семимісної, багажник залишився великим і зручним. Зокрема, завдяки системі укладання багажу

Плід еволюції

Отже, Outlander 2017 року – результат подальшої еволюції моделі. У ній збережені практичність, комфорт їзди і зручність пасажирів. І, звісно, прохідність моделей з діамантами. При цьому машина отримала сучасні електронні системи допомоги водієві і безпеки, хороші мультимедійні можливості і знижену витрату пального.

Резюме

+ Помітна зовнішність, особливо з яскравими кольрами кузова. Відмінна плавність ходу, гарна шумоізоляція, комфортний салон і місткий багажник. Наявність зимових опцій, сучасна мультимедійна система. Непогана динаміка і знижена витрата пального. Можливість легко паркуватися.

– Недостатньо інформативне рульове керування. Висока витрата пального в місті. Недостатньо чіткий екран камери заднього виду.

Mitsubishi Outlander

Тип кузовауніверсал
Дверцят/місць5/5
Габарити, Д/Ш/В, мм4695/1810/1703
База, мм2670
Кліренс, мм215
Маса спорядж./повн., кг1505/2210
Об’єм багажника, л325­980
Об’єм бака, л60
Типбенз. з розп. впр.
Розп. і к-сть цил./кл. на цил.R4/4
Об’єм, см. куб.2360
Потужність, кВт (к.с.)/ об/хв125 (167)/6000
Макс. кр. мом., Нм/об/хв222/4100
Тип приводаПовний, що підключається
КПВаріатор
Максимальна швидкість, км/год198
Розгін 0­100 км/год, с10,2
Сер. витрата, л/100 км8,1