Тест-драйв Mitsubishi Outlander

Удивительно, как яркий цвет и несколько деталей меняют ощущение от автомобиля. Так, Mitsubishi Outlander 2017 модельного года с несколькими современными опциями и выигрышным красным цветом позволил взглянуть на модель по-новому.

Хоча передня частина Mitsubishi Outlander третього покоління отримала оформлення в стилі «динамічний щит» ще в 2015 році, але саме в червоному кольорі це рішення вдало «проявило» себе. Машина має агресивний  і динамічний вигляд. І чимало сусідів по потоку озиралися на автомобіль, а знайомі запитували: «Що змінилося?» Якщо говорити про модель 2017 року, то зовні не змінилося майже нічого. Хіба що протитуманки стали світлодіодними, але помітити це можуть хіба що власники «Аутлендерів» минулих років.

Mitsubishi Outlander

Непомінто, проте є

Зате всередині – куди більше корисних і важливих систем. По-перше, Mitsubishi Outlander став набагато практичнішим у холодну пору року. Вітрове скло і рульове колесо тепер обігріваються (в трьох верхніх комплектаціях), а кліматконтроль і датчики світла і дощу тепер встановлені у всіх, навіть базових, версіях.

Mitsubishi Outlander

Прилади традиційні, на дисплей посередині виводиться інформація тріпкомп’ютера

У топовій комплектації Ultimate, яка надійшла до нас на тест, ще більше інновацій, причому переважно вони  стосуються безпеки та комфорту. На цьому Mitsubishi Outlander стало легко і безпечно паркуватися. Адже тепер по периметру автомобіля встановлено 8 паркувальних датчиків, які сканують простір навколо машини. Крім того, можна орієнтуватися за камерами, відео з яких передається на дисплей мультимедійної системи. Щоправда, картинка в ній не найчіткіша, а лінії паркування статичні. Але точно запаркувати машину тепер набагато легше. Ще одне нововведення в «Аутлендері» – система попередження про поперечні автомобілі на виїзді з парковки.

Пысля включення задньої передачі на екран виводиться велика картинка з камери заднього виду і трохи менша – «вид зверху». Помітити на ній дрібні предмети складно

На зовнішніх дзеркалах з’явилися датчики сліпих зон

Інтер’єр Outlander в топ-версії виглядає приємно завдяки м’якому пластику і глянсовим вставкам. Великі і зручні кнопки включення електронних систем – данина традиціям, а великий дисплей – моді.

Чорні глянсові вставки в інтер’єрі доступні тільки в топ-версії. Вони красиві, але непрактичні: важко чистяться

Комфорт – передусім

У топ-версії Mitsubishi Outlander отримав 8-позиційне керування положеннями сидінь

На ходу Mitsubishi Outlander – один із найкомфортніших кросоверів у класі. Цьому допомагають не тільки поліпшена шумоізоляція, яка з’явилася в оновленій моделі. Змінилися і налаштування підвіски, включаючи нові амортизатори. Завдяки цьому автомобіль впевнено їде розбитими українськими дорогами, не напружуючи водія і пасажирів зайвими шумами й ударами.

Звісно, керованість тут не у пріоритеті – реакції на поворот керма все-таки трохи уповільнені. З іншого боку, якщо на машині така всеїдна підвіска, то різко маневрувати, об’їжджаючи ямки, немає сенсу.

Бензиновий двигун об’ємом 2,4 л і потужністю 167 к.с. дає змогу стартувати різко. Покращений варіатор зі спортивним режимом плавно розганяє машину з характерним звуком роботи безступінчастої трансмісії – до першої сотні за 10,2 с. Непогано, але за відчуттями не вражає. Все-таки це сімейний кросовер. У деяких країнах він навіть буває семимісним.

Повний привод вмикається однією кнопкою, а електронний ручник можна поставити в автоматичний режим і назавжди забути про нього. Паркувальне гальмо використовуватиметься автоматично

Багажник відчиняється і зачиняється за допомогою кнопки електроприводу

А що з витратою? Комплекс заходів щодо поліпшення економічності дав змогу зменшити витрату пального порівняно з попередньою версією на цілих 0,8 л на сотню. Але все одно в місті виходить трохи більше 10 л, за містом – 8-9. В принципі, недалеко від заводських даних. Можливо, ще більше поліпшити витрату в місті допомогла б система «стоп-старт», але вона тут не передбачена.

Навіть незважаючи на сабвуфер і “зайві” підстаканники, які залишилися в п’ятимісній версії від семимісної, багажник залишився великим і зручним. Зокрема, завдяки системі укладання багажу

Плід еволюції

Отже, Outlander 2017 року – результат подальшої еволюції моделі. У ній збережені практичність, комфорт їзди і зручність пасажирів. І, звісно, прохідність моделей з діамантами. При цьому машина отримала сучасні електронні системи допомоги водієві і безпеки, хороші мультимедійні можливості і знижену витрату пального.

Резюме

+ Помітна зовнішність, особливо з яскравими кольрами кузова. Відмінна плавність ходу, гарна шумоізоляція, комфортний салон і місткий багажник. Наявність зимових опцій, сучасна мультимедійна система. Непогана динаміка і знижена витрата пального. Можливість легко паркуватися.

– Недостатньо інформативне рульове керування. Висока витрата пального в місті. Недостатньо чіткий екран камери заднього виду.

Mitsubishi Outlander

Тип кузовауніверсал
Дверцят/місць5/5
Габарити, Д/Ш/В, мм4695/1810/1703
База, мм2670
Кліренс, мм215
Маса спорядж./повн., кг1505/2210
Об’єм багажника, л325­980
Об’єм бака, л60
Типбенз. з розп. впр.
Розп. і к-сть цил./кл. на цил.R4/4
Об’єм, см. куб.2360
Потужність, кВт (к.с.)/ об/хв125 (167)/6000
Макс. кр. мом., Нм/об/хв222/4100
Тип приводаПовний, що підключається
КПВаріатор
Максимальна швидкість, км/год198
Розгін 0­100 км/год, с10,2
Сер. витрата, л/100 км8,1