X

Тест-драйв Mazda6: коротко і чітко про головне

Большой седан с 2,5-литровым двигателем и автоматом Mazda6 не разорит владельца на топливе, поможет ему в сложных дорожных условиях и даже предотвратит возможное столкновение.

Червоний колір давно вже став звичним для автомобілів Mazda. І навіть на седані бізнес-класу Mazda6 колір Soul Red Metallic є органічним, дорогим і престижним.

Топ-преміум

Перед нами – оновлена Mazda6 в найвищій комплектації Premium SR і з топовим 2,5-літровим бензиновим двигуном. В автомобілі працює фірмова система керування тягою G-Vectoring, а також весь доступний для машин цієї марки арсенал систем безпеки. Але топовий двигун для Mazda зовсім не означає ненажерливий. У місті мотор споживає майже паспортні 9 л на 100 км пробігу, а на трасі може задовольнятися навіть шістьома (офіційні дані – 5,1 л).

Mazda6 з 2,5літровим двигуном продається у високих комплектаціях, тому і ціна відповідна. Автомобіль з 2,0-літровим мотором можна купити за 599 000 долл.

На заміській дорозі заощадити допомагає робота мотора на низьких обертах – адже запас потужності тут пристойний – 192 конячки. А за необхідності швидких обгонів вони розкривають свою спритність у спортивному режимі роботи трансмісії. Динаміка вражає – до першої сотні машина розганяється за 7,8 с.

У місті на сторожі гаманця господаря – зовсім інші системи. По-перше, це добре знайома для європейців функція зупинення двигуна на світлофорах «Стоп-Старт». А ось серед японців вона зустрічається нечасто. Крім того, під час уповільнень постійно працює система рекуперації енергії I-ELOOP. За її роботою можна спостерігати на центральному дисплеї шістки. Анімована графіка показує, куди перетікає енергія на кожному режимі руху, – як на гібридах або електромобілях. Завдяки інноваційному рішенню застосування конденсатора рекуперація дає змогу значно продовжити ресурс акумулятора на повністю начиненій електронікою машині.

Скрізь – помічники

На сторожі безпеки водія і пасажирів у оновленої Mazda6 – цілий комплекс систем та функцій, об’єднаних в технологію i-ACTIVSENSE. Ці «активні почуття» допомагають водієві не потрапити в складну ситуацію, а якщо це вже сталося, – уникнути аварії або хоч серйозних наслідків. Mazda6 з допомогою датчиків і камер сама побачить небезпеку і попередить водія. А якщо той не реагує або ж слабо тисне на гальма – сама сповільнить машину з достатньою силою або не дасть натиснути на газ, якщо попереду є перешкода.

Активний круїз-контроль, який «прив’язується» до попередньої машини, зручний не тільки на трасах, а й у міських заторах. Хоча повністю розслабитися він не дає: на мінімальних швидкостях вимикається, інформуючи водія світловим і звуковим сигналом.

Проекційний дисплейчик на оновленій моделі замінює цілу низку приладів. На ньому висвітлюється не тільки поточна і задана круїзом швидкість, а й відстань до машини, що йде попереду, попередження про транспорт збоку, з’їзд зі смуги. Є навігаційні підказки і багато іншого. Тепер під час активного водіння можна не відволікатися на інші прилади – вся інформація є на прозорому екранчику з кольоровими символами прямо по ходу руху.

В оновленій півроку тому Mazda6 центральний дисплей висунутий назовні. Інші зміни (підігрів керма, сидінь і електронні системи) непомітні.

Ще одна приємна система – «розумне світло». Після того як покатаєшся на Mazda6 вночі, їзда на інших автомобілях без цієї функції починає напружувати. Адже так легко звикаєш, коли автоматика за тебе підсвічує повороти, самостійно перемикає з дальнього на ближнє і навпаки, не сліпить зустрічних.

Система контролю сліпих зон працює під час руху автомобіля. На відповідному бічному дзеркалі заднього виду загоряється символ небезпеки, а на прозорому дисплеї перед водієм – піктограмка зі сторони машини, що проїжджає збоку.

У топ-версії шістки одразу кілька систем дбають про запобігання зіткненню: активний круїз-контроль, система безпечного гальмування на шосе і в місті (охоплює систему розпізнавання пішоходів).

На Mazda6 встановлено не тільки систему оповіщення про з’їзд зі своєї смуги, а й систему контролю. Після виїзду за розмітку автомобіль попереджає водія зумером і навіть кермо трошки сам повертає, випрямляючи траєкторію руху.

Mazda6
Тип кузоваседан
Дверцят/місць4/5
Габарити, Д/Ш/В, мм4870/1840/1450
База, мм2830
Кліренс, мм165
Маса спорядж./повн., кг1425/2015
Об’єм багажника, л480
Об’єм бака, л62
Типбенз. з прямим упр.
Роз. і к-ть цил./кл. на цил.R4/4
Об’єм, см. куб.2488
Потужність, кВт (к.с.)/ об/хв141 (192)/5700
Макс. кр. мом., Нм/об/хв256/3250
Тип приводапередній
КП6-­ст. автомат.
Максимальна швидкість, км/год223
Розгін 0­100 км/год, с7,8
Сер. витрата, л/100 км5,1-8,5
Варт. базової версії*, грн759 000
Варт. тест. версії, грн929 000

*З цим силовим агрегатом