X

Тест-драйв Infiniti QX55 Мабуть останній неелектрифікований новий Infiniti

Дивно що хоча велика війна триває, але автомобільний ринок України потроху оговтується. Найстійкішим виявився сегмент преміальних авто, а в ньому найактивніше продаються, звісно ж, кросовери. Сьогодні мова про один з них. Модель Infiniti QX55 зʼявилась в Україні перед самим вторгненням.

З ким конкурує Infiniti QX55

Infiniti QX55 це по суті купеподібна версія моделі QX50. Але в QX55 похила задня стійка кузова, простіша лінія бокового скла без Е-подібного вигину на задній стійці, але більш виразні задні ліхтарі. Та перед тим як говорити про враження та технології кілька слів про те, звідки “ростуть ноги” цієї моделі, тобто яке місце вона займає в модельній лінійці, та чим конкурентом на ринку. Ця мождель японського преміум бренду намагається скласти конкуренцію таким не простим суперникам як Audi Q5 Sportback, BMW X4 та Mercedes-Benz GLC Coupe. Прямо скажімо, компанія з якою тягатись не просто. Проте, з іншого боку ці моделі не надто популярні в Україні, то ж можливо Infiniti вдасться відхопити свій ласий шмат цього преміального пирога. 

Iсторiя моделі Infiniti QX55

Після того як всі легкові моделі Infiniti отримали назву Q+індекс, а SUV позначили QX+індекс не завжди з першого погляду ясно на назву даної моделі якого вона сегменту та з ким конкурує? 

Давайте прояснимо ситуацію. QX55 не має чіткого попередника, адже раніше в модельній лінійці Infiniti не було машин з купе-подібним кузовом. Проте, якщо обʼєднати моделі QX50 та QX55, які мають повністю однакову платформу, то їх спільним пращуром був легендарний спортивний кросовер Infiniti EX. Цей культовий автомобіль вийшов ще в 2008 році і випускався з рестайлами аж до 2017 року. До речі, ця модель в Японії мала назву Skyline Crossover, що робить її родичем легендарного Skyline GT-R. 

Купеподібний кузов та агресивний дизайн роблять цей SUV виразним та помітним як в потоці авто, так і на парковці. Та чи відповідає його зовнішність очікуванням? Адже Infiniti віддавна славились своїм гарячим характером та чіткістю реакцій на дії водія. 

Що під капотом в Infiniti QX55

Як вже згадувалось, технічно Infiniti QX50 та QX55 практично ідентичні. Відрізняється лише форма кузова. Під капотом знаходиться 2,0-літровий турбований двигун серії VC-T (його заводський індекс KR20DDET). Це високотехнологічний двигун. Його родзинка – наявність системи зміни ступеню стиснення. На коленвалі встановлений механізм з актуатором, який може трохи опускати або піднімати нижню опору шатуна. За рахунок цього поршень в верхній точці ходу стиснення може доходити трохи далі або трохи ближче. Таким чином ступінь стиснення змінюється від 14:1 до 8,1:1. Для чого це потрібно? Що вище ступінь стиснення горючої суміші то вище коефіцієнт корисної дії. Але біда в тому, що турбовані двигуни не можуть працювати з високим ступенем стиснення. Через те японські інженери пішли на хитрість. На низьких обертах, коли турбіна майже не дме, ступінь стиснення підвищується до 14. Але варто наступити на педаль акселератору як актуатор миттєво змінить ступінь стиснення до 8.

Таким чином двигун уникає небезпечної детонацій і в той же час максимально ефективно суміщає переваги атмосферного двигуна з високим ступенем стиснення та продуктивність турбованого двигуна. Проте, це також означає що для Infiniti QX55 потрібно обирати лише брендові заправки, де ви впевнені в якості бензину. 

Цікаво, що через змінення положення поршня змінюється не тільки ступінь стиснення, а й робочий обʼєм двигуна. Через те він в Infiniti QX55 коливається від 1970 до 1997 см. куб. 

Щодо ефективності двигуна то при 2,0 л об’єму він видає пристойні 249 к.с. та 380 Нм тяги. Цікаво що в машин на нашому ринку машини мають меншу потужність ніж ті, що пропонуються на глобальному ринку. Адже в СШа та Європі в Infiniti QX55 потужність складає 272 к.с., хоча крутний момент такий самий. Отже просто перезаливши програмне забезпечення можна додати своїй машині 23 к.с. Правда гарантія тоді піде прахом. 

Коробка передач та привод Infiniti QX55

Як і двигун тип приводу та коробки передач для QX55 пропонується один єдиний. Це повний привод та безступінчастий варіатор CVT. І саме це мене в машині неаби як розчарувало. Ні, не подумайте, для пересічного користувача машина стала приємнішою, зрозумілішою в реакціях та більш комфортною. Але… Для тих, хто любить дух спортивних Infiniti минулих років варто врахувати що привід тепер зроблений з акцентом на передні колеса. Задні можуть отримувати до половини крутного моменту, при втраті зчеплення передніми. Хоча в вірахах машина все ще доволі вперто чіпляється за асфальт. Та й на додавання газу в віражі реагує добре, адже за рахунок роботи системи стабілізації викорстовується ефект векторизації тяги. Тобто система пригальмовує внутрішні по відношенню до віражу колеса, тим самим відправляючи більше тяги на більш навантажені зовнішні колеса. За рахунок цього авто наче заправляється в поворот. 

В порівнянні з Infiniti EX, який було обладнано класичним гідромеханічним “автоматом”, який був швидкий а часом навіть брутальний при перемиканні на нижчі передачі в новинці встановлений варіатор. А це вже зовсім інша історія. 

На старті машина робить відчутну паузу на додаванні газу. Це звична річ для варіатора, та незвична для Infiniti. Проте, що стосується комфорту та плавності роботи то тут докопатись нема до чого. Варіатор не стане вас смикати на розгонах, та скидати ступіні вниз коли ви різко відпускаєте акселератор. QX55 націлений не на маніяків, а на пересічного забезпеченого громадянина. А таких всяко більше тих, хто кайфує від гострого керма, швидкої коробки та двигуна, який крутиться в дзвін. 

А що по динамічних показниках? На прискорення до першої “сотні” QX55 потрібно 7,5 секунди. Непогано. Хоча, якщо згадати недавній тест електрифікованого Nissan X-Trail e-4orce то він привозе до прискоренні аж 0,5 секунди. Він 0-100 км/год “робить” за 7,0 секунди. 

Намагання їздити на машині як на “тих” Infiniti вплинуло і на показники витрати пального. Завод обіцяє витрати від 7,6 на трасі до 10,7 в місті. Та в нас вийшло більше. Повторюсь – мети показати економічні результати не стояло. 

Комфорт салону та практичність Infiniti QX55 

Оформлення інтер’єру QX55 сучасне та гармонічне. Хоча за дизайном вже не скажеш так однозначно що сидиш саме в Infiniti. По ньому жорстко пройшла глобалізація. Це помітно наприклад за блоком керування склопідйомниками, який взяли в Mercedes-Benz. 

Хоча, якщо позбавитись ностальгічних зойкувань, то салон виявляється дуже зручним та продуманим. Сучасно виглядає наявність відразу двох великих екранів. Щоправда вони, як завжди, від настискань часто виглядають не дуже охайно, замацані пальцями. Але від того не постраждала практичність. Адже збережені звичайні кнопки керування гарячими функціями: кліматом та аудіосистемою. 

Окрема подяка за комбінацію приладів. Вона лаконічна та зручна. А на центральному дисплеї навіть можна вивести індикатор, який буде показувати поточний ступінь стиснення та тиск турбонаддува. 

Похила лінія задньої стійки не сильно з’їла простір над головою задніх пасажирів. Та й навряд таке авто обирають для використання як сімейне. Тут логічніше обрати EQ50. Щодо місткості багажного відсіку то тут все ок. Його обʼєм чималий – 555 літрів, а кришка багажника відкриває великий проєм для завантаження. 

Чи взяв би собі Infiniti QX55

За тиждень їзди на Infiniti QX55 вже перестав вимагати від нього різкості та адреналіну. Звик до того, що це зручний преміальний автомобіль. Якщо говорити обʼєктивно, то машина технологічна та для свого сегменту не дорога. Для порівняння той же Nissan X-Trail нового покоління в топовій версії коштує практично стільки ж. За рівнем технологій QX55 виглядає як апогей двигунів внутрішнього згоряння. Вибір Infiniti QX55 можна назвати вибором за розрахунком та емоцій від дизайну. Він чудово виглядає, особливо ввечері, коли горять задні ліхтарі з гарним малюнком. Поки їздиш на ньому – не втомлюєшся. Хоча і коли розстаєшся – не скучаєш.