X

Тест-драйв Infiniti Q70: Народжений бурею, прикритий щитом

Дизайн обновленного Infiniti Q70 словно рожден штормовым ветром, мотор напорист, но со «щитом безопасности» седан предельно корректен и безопасен.

У респектабельності седана Infiniti Q70 і раніше відчувалася спортивність. Кузов, немов елегантний костюм увиразнює міцні м’язи. А після оновлення легковий флагман компанії має ще більш виразний і емоційний вигляд. І при цьому його вартість на тлі конкурентів залишилася дуже привабливою.

Сильні сторони

Дизайн і ергономіка інтер’єру, графіка щитка приладів і великого кольорового монітора – все це знайоме. Найімовірніше, ідея з двома сенсорними екранами на центральній консолі як в Infiniti Q50, на цій моделі може бути реалізована після її поновлення. Втім, у Infiniti М, а потім і Q70, завжди був особливий дизайн торпедо з характерним «мисом» центральної консолі. До речі, як мені здається, він найбільше відповідає дизайну екстер’єру, зокрема, опуклій радіаторній решітці.

Ззаду навіть звичайна версія має імітацію дифузора, хромована смуга над номерним знаком стала помітно ширшою і простяглася до самих ліхтарів. А вони, у свою чергу стали більш вузькими і набули більш хвилеподібних контурів.

У початковому рівні оснащення Premium оновлений Infiniti Q70 має дуже привабливу вартість менше 40 000 доларів. При цьому, седан пропонує світлодіодні фари з системою адаптивного освітлення дороги (AFS), оздоблення салону шкірою і деревом, систему безключового керування замками дверей і запалювання, 2-зонний клімат-контроль, кермо з підігрівом, передні крісла з обігрівом і вентиляцією, автодоводчик кришки багажника, передні сидіння з електричними регулюваннями у 8 напрямках, пам’ять для двох варіантів налаштувань водійського крісла і список його штатного обладнання можна продовжувати довго.

Із другого рівня Elite до нього додаються навігаційна система з картами України і не просто 2-зонний клімат-контроль, а з режимом очищення та іонізації повітря. У більш дорогих комплектаціях Sport і Hi-Tech вже встановлена аудіосистема вищого класу Bose 5.1. А далі різниця між цими версіями залежить від уподобань власника.

Клімат-контроль із роздільним керуванням для двох зон у всіх Infiniti Q70, а з другого рівня оснащення система обладнана додатковою системою очищення і іонізації повітря Forest Air.

Більш спортивна модифікація повною мірою зорієнтована на водія. Тут вам і спортивні передні крісла з розвиненою бічною підтримкою, кермо з підрульовими перемикачами, і алюмінієві накладки на педалі, а ще спортивна гальмівна система і 20-дюймові колісні диски.

Гарячі кнопки дають змогу одразу перейти в потрібний розділ меню налаштувань, маршрутної інформації, навігаційної системи, камер тощо. А щоб не тягнутися до сенсорного екрана, зручно користуватися круглим джойстиком.

До речі, під час зйомок оновленого Infiniti Q70 для 1-го Автомобільного телеканалу в програмі «Автоцентр-ТВ» я припустив, що з такими колесами їздити нашими дорогами буде не дуже зручно. Але, після цього зі мною зв’язався власник такої машини і сказав, що насправді, підвіска не здається надто жорсткою. При нагоді перевіримо.

У нас на тест-драйві оновлений Infiniti Q70 в найдорожчому виконанні Hi-Tech. І ось якраз її я можу сміливо рекомендувати тим, хто в цьому седані буде їздити не тільки за кермом, а й на другому ряду. Тут заднім пасажирам пропонується власне керування клімат-контролем і окремим інформаційно-розважальним центром з 7-дюймовими екранами в підголівниках передніх сидінь двома парами цифрових бездротових навушників, а ще – електричні регулювання диваном.

Хоча, особисто мені з середнім зростом і місця ззаду вистачає, і профіль подушки зі спинкою сподобався – спина і шия розслаблені, а голова лягає на підголівник. Але якщо когось такий варіант не влаштовує, то можна легко прийняти напівлежаче положення.

А посадку і висадку, саме це не ускладнює, оскільки після відчинення однієї із задніх дверцят відповідна частина дивана приймає стандартне «сидяче положення. А от високий поріг і вузький у нижній частині дверний проріз створюють незручності.

Зате за кермо сідати дуже легко, оскільки завдяки системі легкої посадки/висадки кермо і крісло роз’їжджаються. До того ж, передні сидіння в Infiniti Q70 непрості. Використовуючи обігрів і вентиляцію, вони автоматично підтримують комфортну температуру відповідно до параметрів кліматичної установки. Загалом за чотири роки, що минули відтоді, як ми знайомилися з «Негрубою силою» Infiniti М37х нічого не змінилося.

Плюс 111

В Україні оновлений Infiniti Q70 оснащений 2,5-літровим двигуном (222 к с.) і заднім приводом або 3,7-літровим потужністю 333 к.с. і повним приводом. Якраз такий седан ми тестуємо. Хоча і тут у штатній ситуації вся тяга передається заднім колесам.

В Україні під капотом оновлених «сімдесяток» тільки бензинові мотори об’ємом 2,5 л (222 к.с.) і 3,7 л (333 к.с.), коробки передач тільки 7-ступінчасті автоматичні.

А от коли вони починають прослизати, їм на допомогу приходять передні, яким може плавно передаватися до половини крутильного моменту. Все це відбувається непомітно і без втручання водія. Тому навіть у дощ розганяється машина легко і впевнено.

На невеликих і середніх обертах мотора не чутно взагалі, але він так любить «верхи», що максимальні 363 Нм крутильного моменту видає аж після 5000 об/хв. І що ближче стрілка тахометра до цієї позначки, то напористіше седан несеться вперед під красиве і соковите, але неголосне гарчання мотора і м’які непомітні перемикання автомата. Причому, коробка працює так швидко і правильно, що навіть про відсутні в цій комплектації підрульові перемикачі не згадую.

Для їзди для задоволення вистачає і стандартного режиму – реакції силового агрегата в нього швидкі й адекватні, на підйомах тяги вистачає на більш високу передачу. Але, все ж повертаю штатний для моделі перемикач Infiniti Drive в положення Sport.

Контролер Infiniti Drive змінює алгоритм роботи трансмісії, двигуна й акселератора відповідно з обраним режимом – зимовим, економічним, звичайним або спортивним.

Тут же в характері Infiniti Q70 з’являється різкість. Коробка жорсткіше і частіше вмикає знижені ступені, а реакції акселератора відчутно гостріші. Тепер їхати плавно не дуже-то і виходить. Після додавання газу машина просто стрибає вперед. Щоправда при такій неспокійній їзді витрата палива легко перевалює за 16 літрів на 100 км.

А що ж «бюджетозбережний режим Eco? А в ньому Infiniti Q70 немов «засинає». І куди поділося завзяття молодецьке? Педаль газу залишає невеликий звичний хід, але потім відчутно «дубіє». Зате так легко їхати в розслабленому темпі дрейфування – вичавив педаль до опору, розслабив ноги і рухаєшся з рівною швидкістю.

Коли переважає активний темп їзди, то навіть у змішаному циклі місто-передмістя маршрутний комп’ютер швидко змінює оптимістичні 13,3 л на 100 км, на більш реальні «міські» 15-16 літрів

Ось тільки попадись підйом попереду, і тяги не вистачає, а плавно наростити її не виходить, оскільки треба докласти зусиль і подолати впевнений опір акселератора. Але, в будь-якому разі це можна зробити і тоді «сімдесятка» немов стріпонувшись, жваво кидається вперед.

Є ще й зимовий режим, який так само робить реакції авто максимально плавними і акуратними на слизьких покриттях, притупляючи реакції машини. Ось тільки у цьому режимі відключається фірмовий «щит безпеки». А це ще одна, дуже цікава «фішка» Infiniti.

Ангел-охоронець

Така опція, як Safety Shield доступна тільки для версій Sport і Hi-Tech. Насправді, це цілий комплекс, який охоплює системи підтримки дистанції, попередження та припинення виходу зі смуги руху і зіткнення, виявлення об’єктів в «мертвій зоні» дзеркал і наближення збоку під час руху заднім ходом, а так само інтелектуальний круїз-контроль для руху на малих швидкостях.

Через меню можна будь-яку з них відімкнути, але якщо ви цього не робите (я не придумав ситуації, коли вони заважають), то Infiniti Q70 завжди напоготові. В русі постійно відчувається опіка, але ненав’язлива, на рівні попереджень. Але варто натиснути спеціальну кнопку на кермі, як комплекс приходить в бойову готовність і вже втручається в керування машиною.

Зручно, що весь комплекс Safety Shield приходить в повну бойову готовність, варто лише натиснути одну кнопку на кермі. І не треба, як у конкурентів, щоразу активувати кожну з систем окремо.

У заторі небезпечно близько підповзаю до машини попереду і «сімдесятка» плавно зупиняється. Поїхав трохи різкіше й агресивніше і одразу трохи підтягнувся ремінь безпеки. За умови різкого скорочення дистанції машина самостійно, і доволі впевнено осаджується.

Паркуюся заднім ходом, але визначивши перешкоду (бачить навіть високу бровку), машина завмирає. Те саме відбувається, коли виїжджаю задом з двору або ряду припаркованих авто, а збоку наближається перешкода. І в будь-якій ситуації, коли знижує швидкість, «сімдесятка» ще й відчутно віджимає назад педаль газу. А виконавши свої обов’язки, Infiniti Q70 відрапортує про це звуковим сигналом і відпустивши гальма починає котитися. Так що спати за кермом все ж не варто.

Увімкнув покажчик повороту і якщо в небезпечній близькості перебуває інша машина, то не тільки лампочка на підставі дзеркала моргає, а ще і лунає звуковий сигнал. Це мені подобається, поки що не пригадаю, в яких авто є таке дублювання. А коли я заїжджаю на розділову лінію без «поворотника», то гальма м’яко притримують протилежне переднє колесо, обережно повертаючи машину в смугу.

Музична сцена

Педалі і кермо в Infiniti Q70 доволі жорсткі. Але на високій швидкості це тільки допомагає точно керувати машиною. Адже вона охоче тягнеться в продавлену колію і докладно повторює профіль дороги. А ще я відчуваю на кермі всі «принади» наших доріг – величину горбиків та латок, глибину ямки або чи сильно втоплений люк. І нехай колеса весь час штовхаються, але роблять це легенько і пружно без грубощів і жорстких ударів. А на вибоїни реагують глухими ляпанцями.

Так що загалом це не викликає дискомфорту і відчувається швидше водієм, ніж пасажирами. Для них машина доволі комфортно погойдується на нерівностях. А для мене створює забуті відчуття, коли ще електричні підсилювачі не так міцно увійшли в ужиток. Адже тут досі використовується гідравлічна система.

У двох дорожчих комплектаціях, в спинках передніх крісел розташовані по два з шістнадцяти динаміків системи Bose 5.1.

Встановлений на даху мікрофон активної системи контролю рівня шуму фіксує небажаний низькочастотний звук двигуна і компенсує його звуковими хвилями іншої частоти дверних динаміків. Ніщо не заважає музичній системі BOSE® 5.1 створювати об’ємне звучання.

Для цього у неї є 16 динаміків, 4 з яких розміщені просто на спинках передніх крісел. Я не меломан, але мені подобається глибина і м’якість звучання. Хоча на деяких інших авто з цифровим процесором обробки звуку ефект об’ємного концертного залу все ж більш очевидний.

Конкурентне питання

Що ж, якщо розглядати конкурентів із аналогічним Infiniti Q70 силовим агрегатом, то ніхто з них не здатний конкурувати з «сімдесятками» за вартістю і пропонованим за ці гроші оснащення. Але, чому тоді Q70 не заполонили наші дороги?

У 500-літровому багажнику передбачено лючок для довгого спортивного інвентаря. А от громіздкі вантажі не для цієї машини. І невеликий отвір, і спинки сидінь не складаються, і конфігурація відсіку не краща. У кришці багажника є доводчик. А от відсутність електричного приводу підйому і опускання – мене, зізнаюся, здивувала.

Під підлогою відсіку укладено тимчасове запасне колесо.

Думаю, відповідь у тому, що вони не можуть забезпечити таку саму високу культуру ходу, запропонувати аналогічні технології та економічні мотори, як німецькі авто. Так само у Infiniti Q70 немає вибору кузовів, приводів і силових агрегатів.

А от серед японських преміум-брендів Infiniti Q70 має сильну позицію. Але суперників у класі за співвідношенням «задоволення від їзди – оснащеність – ціна» я для Infiniti Q70 не бачу.

Фото Миколи Отруби

Infiniti М/Q70

Останнє покоління «емки» з’явилося у 2010 році. Вже у 2013-му модель було перейменовано в Q70 (на фото), а рік тому з’явилася рестайлінгова версія, з якою ми знайомимося.

Infiniti Q70 Sport

Флагманський седан можна придбати у спортивній модифікації, яку легко впізнати за більш агресивними бамперами, 20-дюймовими колісними дисками з покришками 245/40 і спойлером на багажнику. Силовий агрегат той же, але звичайні гальма змінюються на спортивні. У салоні з’являються спортивне кермо з підрульовими перемикачами і передні сидіння з розвиненою бічною підтримкою, оздоблення інтер’єру вставками з чорного лаку Piano Black і алюмінієві накладки на педалі.

Резюме «Автоцентру»

Кузов і комфорт
 +  Кузов поєднує фундаментальність позашляховика QX80 і граціозність седанів і купе серії G. Фарба кузова затягує дрібні подряпини. Салон прекрасно ізольований від шуму вулиці і з моторного відсіку. Зручний задній диван, а в найдорожчому виконанні – ще й з регулюваннями. За умови поганої видимості і в далекій дорозі з «щитом безпеки» їхати куди комфортніше і легше. −  Один тип кузова. Не дуже зручна форма багажника. Завузькі в нижній частині прорізи задніх дверцят
Силовий агрегат і динаміка
 +  На такий двигун серії VQ легко встановлюється ГБО. Налаштування силового агрегата пасує динамічній зовнішності. Мотор забезпечує дуже впевнену динаміку, а коробка – м’які перемикання передач. Завдяки повному приводу ATTESA E-TS AWD седана однаково впевнено почувається і на сухих, і на мокрих дорогах. −  В Україні офіційно не пропонуються дизельний і гібридний варіанти Infiniti Q70. А бензинові двигуни не обладнані сучасними технологіями економії палива.
Фінанси й оснащення
 +  Початковий рівень оснащення приваблює вартістю менше 40 000 доларів і багатим оснащенням. Адаптивні світлодіодні фари, оздоблення салону шкірою і деревом, система безключового керування замками дверцят і запалювання, підігрів керма, доводчик кришки багажника, вентиляція і електричні регулювання передніх сидінь в 8 напрямках – і це далеко не всі стандартні для Infiniti Q70 опції, які суттєво збільшать вартість будь-якого з конкурентів. Але, навіть у найдорожчому оснащенні Hi-Tech – з 3-зонним клімат-контролем з іонізатором повітря, навігацією, камерами кругового огляду, електричними регулюваннями заднього дивана і окремим інформаційно-розважальним центром для задніх пасажирів машина коштує близько 56 000 доларів. А це помітно дешевше, ніж будь-який із конкурентів у базовій комплектації! −  Одна з найцікавіших опцій, що відповідає за безпеку – система Safety Shield, яка доступна тільки для обладнань Sport і Hi-Tech.

Infiniti Q70

Загальні дані

Тип кузоваседан
Дверцят/місць4/5
Габарити Д/Ш/В, мм4980/1845/1515
База, мм2900
Колія передня/задня, мм1575/1565
Кліренс, мм146
Маса споряджена/повна, кг2109/2520
Об’єм багажника, л500
Об’єм бака, л80

Двигун

Типбенз. з безпосередн. впр.
Розп. і к-сть цил./кл. на цил.V6/4
Об’єм, см куб.3696
Потужність, кВт (к.с.)/об/хв245(333)/7000
Макс. кр. мом., Нм/об/хв363/5200

Трансмісія

Тип приводапідкл. повний
КП7-ст. авт.

Ходова частина

Гальма передні/заднідиск. вент./диск.вент.
Підвіска передня/заднянезалежн./незалежн.
Підсилювачгідро
Шини245/50 R18

Експлуатаційні показники

Максимальна швидкість, км/год246
Розгін 0–100 км/год, с6,3
Витрата траса-місто, л/100 км8,4-15,3
Гарантія, років/км3/100 000
Періодичність ТО, років/км1/10 000
Вартість ТО, грн.2 700
Мінімальна вартість, грн*1 049 630

*На 24.08.2016 р. для авто з обраним силовим агрегатом