Сложно найти среди современных кроссоверов более оригинальный автомобиль, чем Ford EcoSport. Что думают об этой необычной машине журналисты «Автоцентра»?
За що люблять кросовери? За високу посадку, великий кліренс і можливість без остраху штурмувати перешкоди. А не люблять? Передусім за великі розміри. В переповненому місті на величезній машині часто виникають труднощі: ні повернути, ні розвернутися, ні запаркуватися. SUV-клас, яким є Ford EcoSport, дає можливість скористатися перевагами кросовера і водночас почуватися в місті як на невеликому легковику. Наприклад, радіус розвороту тут лише 10,6 метра.
Незважаючи на передній привід, автомобіль непоганий на бездоріжжі. Завдяки невеликій вазі та високому 20-сантиметровому кліренсу він у своїй стихії і за межами асфальту. Так, глибина подоланого броду тут доволі серйозна – 550 мм. Уселяє повагу і кут рампи – 23 градуси, як у серйозних позашляховиках. Завдяки короткому задньому звису хороший кут з’їзду – 33 градуси. А от із переднім звисом потрібно бути обережнішим, кут в’їзду EcoSport невеликий – 21 градус.
Сергій Матусяк
Головний редактор «Автоцентру»
Мені подобається, що завдяки високій посадці в Ford EcoSport можна спостерігати за подіями з висоти позашляховика. Кліренс у 200 мм дає змогу легко штурмувати навіть високі бордюри, а пластикові накладки захистять від пошкоджень нижню частину кузова. Невеликі розміри EcoSport дають можливість припаркуватися навіть в умовах обмеженого простору. Щоправда, без парктроніка (його немає у початковій версії авто) це важкувато – заважає запасне колесо на задніх дверях. До речі, дверцята багажника відкриваються не вгору, а вбік, причому зі сторони тротуару. З одного боку, це незручно, адже під час парковки треба залишати більше місця, щоб відкрити двері. З іншого – не треба тягнутися вгору дверима, що оцінять люди невеликого зросту і тендітні жінки. Приємно, що у вищій комплектації Titanium є безключовий доступ і мультимедійна система з можливістю голосового набору телефонів. Завдяки їм навіть у маленькій машинці можна на повну використовувати сучасні технології.
Євген Сокур
Оглядач
Ford EcoSport створений на базі компактного хетчбека Fiesta, і це помітно навіть у салоні – більшість рішень інтер’єру без будь-яких змін перекочувала з цієї моделі. Добре, що кросовер перехопив не лише деталі інтер’єру, а й азарт Fiesta. Завдяки механіці і наддувному мотору на EcoSport можна пересуватися доволі швидко. Головне – не випадати із зони оборотів, коли дме турбіна, і вчасно перемикати передачі. Ну а з механізмом перемикання у Ford’а, як завжди, все гаразд – він чіткий і інформативний, хоча все ж не дотягує до мого минулого Fiesta ST. Завдяки енергоємної підвісці в EcoSport навіть відчувається якийсь ралійний дух. Можна і продубасити на хорошій ґрунтовій доріжці, не побоюючись пробоїв підвіски від невеликих нерівностей і насолоджуючись керуванням кросовера. А керується EcoSport теж непогано. Шкода тільки, що з кожним пасажиром у салоні його азарт помітно вщухає – вже дуже сильно 125-сильний літровий моторчик реагує на додаткову вагу. Мені такий формат автомобіля подобається – втім, сюди б ще повний привід так конячок хоча б 150, і готова універсальна «запальничка» для різних доріг. Ах звісно, ще одне – зовнішність. Вона у Ford EcoSport, безумовно, оригінальна, але як на мене, то вже дуже спірна.
Дмитро Чабан
Редактор рубрики «Автополігон»
У авто з такою позашляховою зовнішністю просто проситься більш потужний і тяговитий двигун і повний привід. Адже в Латинській Америці пропонується версія з усіма провідними колесами, з демультиплікатором і 2-літровим 143-сильним движком. Із таким арсеналом, кліренс 200 мм і в таких компактних габаритах EcoSport напевно сподобався б охочим до вилазок на бездоріжжя. Втім, я оцінив ці його особливості і в місті. Висока посадка дає можливість добре переглядати дорогу, невеликі розміри – протискуватися у вузьких місцях, кліренс – паркуватися поблизу високих бордюрів і підніматися на них, пробиратися розбитими ділянками. Але ні Eco, ні Sport’a, я в машині не знайшов. Витрата палива від 7,5 до 10 (в заторах) літрів завелика для 3-циліндрового «проглота», динаміка і керованість скромні. У місті 125-сильного літрового моторчика вистачає і великий багажник ні до чого. А от у далеких поїздках обгони і затяжні підйоми даються важко, а візьми з собою побільше речей, і частина з них поїде в салоні. На м’якій підвісці цей автомобіль гостро реагує на бічні пориви вітру. Проте він добре поглинає дорожні дефекти різного калібру і впевнено їде ґрунтовими дорогами. А ще мені сподобалася фірмова фордівська пружність керма в поворотах і чіткий, м’який хід важеля коробки передач.
Резюме «Автоцентру»
Кузов і комфорт | |
+ Хороша оглядовість завдяки високій посадці. Інтер’єр від Fiesta знайомий і симпатичний. Хороша ергономіка. Незважаючи на компактні розміри, в салоні немає дефіциту місця. Місткий для В-класу багажник в 333 літра. | − У початковій версії відсутній парктронік. |
Силовий агрегат і динаміка | |
+ Енергоємна підвіска. Інформативне кермо і механізм перемикання передач. Азартна керованість. | − До 1400 об/хв помітна турбояма. В Україні не пропонується повнопривідна версія. |
Фінанси й оснащенння | |
+ Доступна вартість. Навіть базовий варіант непогано оснащений, є ESP, сім подушок безпеки і багато комфортних систем. | − Невеликий вибір комплектацій |
Ford EcoSport 1.0 Ecoboost Turbo
Загальні данні | |
Тип кузова | універсал |
Дверцят/місць | 5/5 |
Габарити, Д/Ш/В, мм | 4273/1765/1665 |
База, мм | 2519 |
Кліренс, мм | 200 |
Маса споряджена/повна, кг | 1350/1715 |
Об’єм багажника, л | 333/1240 |
Об’єм бака, л | 52 |
Двигун | |
Тип | бенз. з безпос. впр. турбо |
Розп. і к-сть цил./кл. на цил. | R3/4 |
Об’єм, см куб. | 998 |
Потужність, кВт(к.с.)/об/хв | 92(125)/6000 |
Макс. кр. мом., Нм/об/хв | 170/1400–4500 |
Трансмісія | |
Тип приводу | передній |
КП | 5ст. мех. |
Ходова частина | |
Гальма передні/задні | диск. вент./диск. |
Підвіска передня/задня | незалежн./незалежн. |
Підсилювач | електро |
Шини передні/задні | 205/60 R16 |
Експлуатаційні показники | |
Максимальна швидкість, км/год | 180 |
Розгін 0–100 км/год, с | 12,7 |
Витратат трасса–місто, л/100 км | 4,7–6,6 |
Гарантія, років/км | 3/без огр. проб. |
Періодичність ТО, років/км | 1/20 000 |
Вартість ТО, грн. | 2600 |
Вартість тестованого автомобіля, грн | 588 000* |
*З силовим агрегатом на тестуванні
Автор Андрій Петров
Фото Сергія Матусяка