X

Тест-драйв Chery Tiggo 5. Порядок у Піднебесній

Первый вывод по итогам знакомства с кроссовером Chery Tiggo 5: в Китае все нормально. Новый автомобиль из Поднебесной снова получился радикально лучше машины прежнего поколения.

За характером я оптиміст, тому редакція часто довіряє мені тестувати маловідомі автомобілі: з хорошим душевним настроєм легше знайти в машині максимум позитиву. Але тут мій професійний оптимізм залишився незатребуваним – Chery Tiggo 5 виявився гідним авто сам по собі.

Кожна нова модель автомобілів із Піднебесної дає дедалі менше приводів для критики. До Chery Tiggo 5 можна причепитися лише в кількох дрібницях

Несхожий

Перше враження про зовнішність: «Ого, який великий!» Друге: «На кого він схожий?» І третє: «Не смердить!» (це вже про салон). Новий Chery справді немалий, особливо, якщо порівняти з колишнім Tiggo. П’ятірка в імені нашого героя означає, що він займає середнє положення в оновленому табелі про ранги кросоверів Chery. Менший брат отримав індекс 3, а більша за нашу сьогоднішню «п’ятірку», модель називається Chery Tiggo 7.

Під час паркування до габаритів цієї солідної машини довелося звикати. На щастя, в єдину в Україні комплектацію входить хороший помічник – задня камера

Зовнішність Tiggo 5 без прямих запозичень. Представники компанії розповідають, що нею займалися європейські дизайнери, перекуплені у Porsche і Ford. Щоправда, в стилістиці салону якраз «Фордом» трішечки і пахне… Однак замість справжніх запахів, типових для авто з Піднебесної, лише аромат нової машини.

Tiggo 5 ні на кого не схожий. Найімовірніше, його і справді намалювали з чистого аркуша

Пластик оздоблення вражає не тільки своєю ароматичною дружелюбністю. Він добре зістикований і має добротний вигляд, хоча при цьому і не залишає спостерігачеві сумнівів у своїй непохитній твердості. Але в потрібних місцях є м’які вставки – зі шкірозамінника, здобреного товстою підкладкою. Строчка червоною ниткою, якою вони прошиті, здається тут дещо несподіваною, але доповнює картину недешевого, щедро упакованого інтер’єру. Набір регулювань сидіння і керма мінімальний, але влаштуватися за кермом вдалося без проблем.

Єдина для ринку України комплектація явно не найбідніша

За оснащенням і рівнем виконання Chery Tiggo 5 справляє дуже приємне враження

Шкали приладів мають незвичну графіку, але показання читати легко

Більшість кнопок у салоні Tiggo 5 з благородством реагують на натискання

Навіть дрібні деталі інтер’єру ретельно опрацьовані дизайнерами і не менш ретельно виконані. Похвально!

На консолі є дві розетки, один прикурювач і порт USB всеїдного мультимедіа

Сидіння не спортивні і не дуже м’які, але для спокійної їзди цілком зручні. Передні стоять високо і забезпечують водію хороший огляд. Ззаду просторо, підлокітник за сумісництвом відіграє роль столика.

 

 

 

 

 

 

 

Багажник ніби невеликий – 370 л, але спинка дивана грамотно складається, утворюючи рівну поверхню для вантажу та обсяг 972 л

Зауваження

Майже кожен із нас за звичкою чекає від «китайця» якихось недоладностей. Обдивляючись у салоні Tiggo 5, я теж зловив себе на думці, що шукаю, до чого б причепитися. Звісно, знайшов, але не беруся сказати, чи суттєві ці нюанси. Ну, по-перше, двигун не заводиться першої миті після ввімкнення стартера, а після двох-трьох оборотів колінвала. По-друге, верхня кришка підлокітника замикається з великим трудом. По-третє, не вдається виставити гучність динаміків на «шепіт» – вони то кричать, то гаснуть зовсім. Можна було б ще посварити кулісу МКП за нечіткість включення заднього ходу, але доки механізм не обкатано, з цим не варто поспішати. Мабуть, зауваження закінчилися…

Всеїдна аудіосистема має привабливий вигляд, але звучить посередньо

Єдине, за що можна дорікнути творцям інтер’єру – це грубуватий з вигляду пластик торпедо

Прирдний

Керувати Tiggo 5 легко, все виявилося природним і зрозумілим. Кермо чітке, не пусте і для масивного кросовера точне. Імітація лосиного тесту на міських швидкостях засвідчила готовність машини до різких маневрів, хоча після активніших рухів корма починає закидатися. Педалі адекватні, особливо хороші гальма – ефективні, з приємним зворотним зв’язком.

Про 5-ступінчасту механічну коробку передач особливо нічого сказати – вона покірливо виконує свої функції

Підвіска спочатку здалася виключно швидкісною, а це підтверджує той факт, що в Китаї справи йдуть добре і поганих доріг дедалі менше. Машина впевнено стоїть у поворотах, але відзначає всі стики хоч і глухими, але виразними звуками, які конструктори явно намагалися зробити непомітними.

Спереду у Tiggo 5 підвіска McPherson, ззаду – багатоважіль

Те, що приховано під днищем, теж має цілком акуратний вигляд

Так би і залишив Tiggo 5 враження вдалого міського кросовера, якби не довелося швидко проїхати розбитою старою дорогою. Не повірив собі, повернувся і повторив заїзд. На хорошому ходу машина пропускає всі ями, не помічаючи їх! Енергоємність підвіски нагадала мені «Шниву» з її всеїдним шасі.

Поки що модель виключно передньопривідна, а завтра?

Сили тяги

Тему двигуна не випадково залишаю наостанок – він найменш яскрава деталь в Chery Tiggo 5. Дволітровий бензиновий агрегат, який дістався «п’ятірці» від Tiggo-попередника, слабенький для важчого автомобіля (1570 кг). Максимальну потужність (136 к.с., при 5750 об/хв) і момент він розвиває доволі високо (182 Нм при 4500 об/хв). На щастя, стрілка тахометра легко досягає 6000 оборотів. З іншого боку, мотор вражає своєю гнучкістю, не відмовляючись тягнути кросовер вперед із 1000 об/хв на четвертій передачі. Движок тихий – до 2000 об/хв його не чутно зовсім. Апетит, відбивається на екрані борткомп’ютера – 7,0 л/100 км при 90-95 км/год, 5,5 л/100 км при 75-80 км/год. Цифри цілком прийнятні для недорогого і не найменшого кросовера. Тим паче, що ще одна важлива цифра – ціна (близько 381 420 грн) теж доволі скромна.

Для більш-менш активної їзди двигун доводиться крутити

Резюме «Автоцентру»

Кузов і комфорт
+ Власне обличчя з точки зору дизайну. У салоні достатньо місця для пасажирів обох рядів, привабливий і добре зібраний інтер’єр. Підвіска ніби створена для поганих доріг.На дрібних нерівностях ходова неприємно звучить.
Силовий агрегат і динаміка
+ Двигун тихий, ходова налаштована з урахуванням можливості швидкісної їзди, зокрема і нерівними розбитими дорогами.Динаміка далеко не найкраща. 2-літровому двигуну немає альтернативи.
Фінанси та оснащення
+ Єдина комплектація доволі багата.Немає можливості обрати оснащення.

 

Chery Tiggo 5

Загальні дані

Тип кузовауніверсал
Дверцят/місць5/5
Габарити Д/Ш/В, мм4506/1841/1740
База, мм2610
Колія передня/задня, мм1550/1530
Кліренс, мм190
Маса споряджена/повна, кг1495/1870
Об’єм багажника, л370/972
Об’єм бака, л55

Двигун

Типбенз. с розпр. упорс.
Розп. і к­-сть цил./кл. на цил.R4/4
Об’єм, см куб.1971
Потужність, к.с./об/хв139/5750
Макс. кр. мом., Нм/об/хв182/4300­4500

Трансмісія

Тип приводапередній
КП5­ст. мех.

Ходова частина

Гальма передні/заднідиск. вент./диск.
Підвіска передня/заднянезалежна/незалежна
Усилительгідро
Шини225/65 R17

Експлуатаційні показники

Максимальна швидкість, км/год175
Розгін 0–100 км/год, с11,3
Витрата траса-місто, л/100 км6,6–10,8
Гарантія, років/км3/100 000
Періодичність ТО, км10 000
Вартість ТО, грн.н.д.
Мінімальна вартість, грн.*381 420
Вартість авто на тестуванні, грн.*381 420

*На 09.06.2016 р. для авто з обраним силовим агрегатом

Фото Євгена Сокура