Тест-драйв Chery Tiggo 5. Порядок у Піднебесній
За характером я оптиміст, тому редакція часто довіряє мені тестувати маловідомі автомобілі: з хорошим душевним настроєм легше знайти в машині максимум позитиву. Але тут мій професійний оптимізм залишився незатребуваним – Chery Tiggo 5 виявився гідним авто сам по собі.
Несхожий
Перше враження про зовнішність: «Ого, який великий!» Друге: «На кого він схожий?» І третє: «Не смердить!» (це вже про салон). Новий Chery справді немалий, особливо, якщо порівняти з колишнім Tiggo. П’ятірка в імені нашого героя означає, що він займає середнє положення в оновленому табелі про ранги кросоверів Chery. Менший брат отримав індекс 3, а більша за нашу сьогоднішню «п’ятірку», модель називається Chery Tiggo 7.
Зовнішність Tiggo 5 без прямих запозичень. Представники компанії розповідають, що нею займалися європейські дизайнери, перекуплені у Porsche і Ford. Щоправда, в стилістиці салону якраз «Фордом» трішечки і пахне… Однак замість справжніх запахів, типових для авто з Піднебесної, лише аромат нової машини.
Пластик оздоблення вражає не тільки своєю ароматичною дружелюбністю. Він добре зістикований і має добротний вигляд, хоча при цьому і не залишає спостерігачеві сумнівів у своїй непохитній твердості. Але в потрібних місцях є м’які вставки – зі шкірозамінника, здобреного товстою підкладкою. Строчка червоною ниткою, якою вони прошиті, здається тут дещо несподіваною, але доповнює картину недешевого, щедро упакованого інтер’єру. Набір регулювань сидіння і керма мінімальний, але влаштуватися за кермом вдалося без проблем.
Сидіння не спортивні і не дуже м’які, але для спокійної їзди цілком зручні. Передні стоять високо і забезпечують водію хороший огляд. Ззаду просторо, підлокітник за сумісництвом відіграє роль столика.
Зауваження
Майже кожен із нас за звичкою чекає від «китайця» якихось недоладностей. Обдивляючись у салоні Tiggo 5, я теж зловив себе на думці, що шукаю, до чого б причепитися. Звісно, знайшов, але не беруся сказати, чи суттєві ці нюанси. Ну, по-перше, двигун не заводиться першої миті після ввімкнення стартера, а після двох-трьох оборотів колінвала. По-друге, верхня кришка підлокітника замикається з великим трудом. По-третє, не вдається виставити гучність динаміків на «шепіт» – вони то кричать, то гаснуть зовсім. Можна було б ще посварити кулісу МКП за нечіткість включення заднього ходу, але доки механізм не обкатано, з цим не варто поспішати. Мабуть, зауваження закінчилися…
Прирдний
Керувати Tiggo 5 легко, все виявилося природним і зрозумілим. Кермо чітке, не пусте і для масивного кросовера точне. Імітація лосиного тесту на міських швидкостях засвідчила готовність машини до різких маневрів, хоча після активніших рухів корма починає закидатися. Педалі адекватні, особливо хороші гальма – ефективні, з приємним зворотним зв’язком.
Підвіска спочатку здалася виключно швидкісною, а це підтверджує той факт, що в Китаї справи йдуть добре і поганих доріг дедалі менше. Машина впевнено стоїть у поворотах, але відзначає всі стики хоч і глухими, але виразними звуками, які конструктори явно намагалися зробити непомітними.
Так би і залишив Tiggo 5 враження вдалого міського кросовера, якби не довелося швидко проїхати розбитою старою дорогою. Не повірив собі, повернувся і повторив заїзд. На хорошому ходу машина пропускає всі ями, не помічаючи їх! Енергоємність підвіски нагадала мені «Шниву» з її всеїдним шасі.
Сили тяги
Тему двигуна не випадково залишаю наостанок – він найменш яскрава деталь в Chery Tiggo 5. Дволітровий бензиновий агрегат, який дістався «п’ятірці» від Tiggo-попередника, слабенький для важчого автомобіля (1570 кг). Максимальну потужність (136 к.с., при 5750 об/хв) і момент він розвиває доволі високо (182 Нм при 4500 об/хв). На щастя, стрілка тахометра легко досягає 6000 оборотів. З іншого боку, мотор вражає своєю гнучкістю, не відмовляючись тягнути кросовер вперед із 1000 об/хв на четвертій передачі. Движок тихий – до 2000 об/хв його не чутно зовсім. Апетит, відбивається на екрані борткомп’ютера – 7,0 л/100 км при 90-95 км/год, 5,5 л/100 км при 75-80 км/год. Цифри цілком прийнятні для недорогого і не найменшого кросовера. Тим паче, що ще одна важлива цифра – ціна (близько 381 420 грн) теж доволі скромна.
Резюме «Автоцентру»
Кузов і комфорт | |
+ Власне обличчя з точки зору дизайну. У салоні достатньо місця для пасажирів обох рядів, привабливий і добре зібраний інтер’єр. Підвіска ніби створена для поганих доріг. | − На дрібних нерівностях ходова неприємно звучить. |
Силовий агрегат і динаміка | |
+ Двигун тихий, ходова налаштована з урахуванням можливості швидкісної їзди, зокрема і нерівними розбитими дорогами. | − Динаміка далеко не найкраща. 2-літровому двигуну немає альтернативи. |
Фінанси та оснащення | |
+ Єдина комплектація доволі багата. | − Немає можливості обрати оснащення. |
Chery Tiggo 5
Загальні дані | |
Тип кузова | універсал |
Дверцят/місць | 5/5 |
Габарити Д/Ш/В, мм | 4506/1841/1740 |
База, мм | 2610 |
Колія передня/задня, мм | 1550/1530 |
Кліренс, мм | 190 |
Маса споряджена/повна, кг | 1495/1870 |
Об’єм багажника, л | 370/972 |
Об’єм бака, л | 55 |
Двигун | |
Тип | бенз. с розпр. упорс. |
Розп. і к-сть цил./кл. на цил. | R4/4 |
Об’єм, см куб. | 1971 |
Потужність, к.с./об/хв | 139/5750 |
Макс. кр. мом., Нм/об/хв | 182/43004500 |
Трансмісія | |
Тип привода | передній |
КП | 5ст. мех. |
Ходова частина | |
Гальма передні/задні | диск. вент./диск. |
Підвіска передня/задня | незалежна/незалежна |
Усилитель | гідро |
Шини | 225/65 R17 |
Експлуатаційні показники | |
Максимальна швидкість, км/год | 175 |
Розгін 0–100 км/год, с | 11,3 |
Витрата траса-місто, л/100 км | 6,6–10,8 |
Гарантія, років/км | 3/100 000 |
Періодичність ТО, км | 10 000 |
Вартість ТО, грн. | н.д. |
Мінімальна вартість, грн.* | 381 420 |
Вартість авто на тестуванні, грн.* | 381 420 |
*На 09.06.2016 р. для авто з обраним силовим агрегатом
Фото Євгена Сокура