Сьогодні знайомимось із Suzuki S-Cross – новою генерацією добре відомої у нас моделі SX4. Що цікавого підготувала нам ця модель та наскільки сильно вона змінилася? Адже зовні зміни помітні відразу. Тож давайте розбиратися по порядку і почнемо як раз із дизайнерських нововведень.
Дизайн
S-Cross отримав сучасний та мужній дизайн передньої та задньої частини, і це те, що привертає увагу до машини. Ніби дворівневі передні фари, які, до речі тут світлодіодні у всіх комплектаціях і світять доволі потужно, велика та плоска решітка радіатора з хромованою планкою – погодьтеся, такий вигляд значно серйозніше, ніж був у попередника. І оновлення ці дуже доречні, адже саме зовнішності SX4 часто-густо діставалася порція критики.
Є зміни і по задній частині кросовера – тут також нова оптика, поєднана між собою чорною декоративною вставкою. Ліхтарі не тільки симпатично виглядають, а ще й роблять корму біль масивною. Здавалося б, кросовер збільшився у розмірах, але якщо порівняти по габаритам та колісній базі, то вони лишилися незмінними.
Комплектації та ціни
Suzuki S-Cross пропонується в Україні у двох комплектаціях: GL або GLX. Версія GL зі старту непогано оснащена: тут є зокрема сім подушок безпеки, кондиціонер, круїз-контроль, підігрів передніх сидінь, 7-дюймовий дисплей мультимедіа, підтримка Android Auto та Apple CarPlay, камера заднього огляду. І все це зі стартовим прайсом у 861 000 грн. (близько 21 500 $) за версію з моноприводом та 6-ступеневою механікою.
Якщо бажаєте 6-ступеневий “автомат”, то це буде коштувати від 924 000 грн., а якщо додати ще й фірмовий повний привод Allgrip – тоді від 975 000 грн.
Топова комплектація GLX пропонує на додачу такі опції, як двозонний клімат-контроль, систему безключового доступу, датчики дощу та світла, комбіноване оздоблення шкірою та тканиною сидінь, мультимедійний екран HD якості, легкосплавні колісні диски. Вартість такої комплектації від 1 049 000 грн. (тобто від 26 100 $).
В салоні
В інтер`єрі змін менше, і загалом салон залишився знайомим нам за попередньою моделлю Suzuki SX4, але є тут і нове. Найбільше змінилась передня панель, точніше її верхня частина, що виконана з м’якого пластику. Та найголовніша новинка – це мультимедійна система з 9-дюймовим тач-скрін дисплеєм від Pioneer!
Система має дуже гарний за кольорами та картинкою HD екран та сучасне зрозуміле меню. І цей екран слугує в тому числі і для того, аби транслювати оглядовість з камер кругового огляду. Так-так, ви все правильно зрозуміли – тут є можливість обертати машинку на екрані навкруги і бачити повну картину навколо, на вулиці. За замовчанням, система так і робить: щоразу, як ви запускаєте двигун вона робить “коло” навколо авто, оглядаючи все навкруги. Круговий огляд у порівнянні зи звичайною камерою заднього огляду – дуже гарний здобуток, але якість картинки саме з камер хотілося б ще покраще.
Задній ряд порадує простором для ніг і по висоті, а ось по ширині трьом дорослим буде вже тісно. Втім, ці риси модель успадкувала від SX4, адже платформа в них однакова. Увагу привернуло оздоблення салону, яке після тисяч тестових кілометрів і інтенсивної експлуатації виглядало зовсім як нове. Така зносостійкість однозначно стане у нагоді.
Багажник не змінився і його об’єм як і раніше складає 430 літрів. Які, в свою чергу, можна збільшити кутом нахилу спинки другого ряду сидінь, або взагалі скласти її. Організовано багажний простір зручно і практично: тут міцна фальш-підлога, яку можна переставляти за рівнем, гачки та пара кишень по бортах. Сподобалось також, що практична є полиця (не шторка), яка прикриває ваш вантаж.
Драйв
Suzuki S-Cross оснащено 1,4-літровим турбодвигуном BOOSTERJET з безпосереднім впорскуванням пального. Це добре відомий силовий агрегат від Suzuki потужністю 140 к.с., в парі з яким працює 6-ступеневий “автомат” Aisin або ж 6-ступенева “механіка” у простійшій комплектації GL. Разом з тим, навіть у цій початковій комплектації ви можете обрати і “автомат”, або ж навіть “автомат” і повний привод ALLGRIP. Тобто щоб отримати ці речі, не обов’язково брати топову комплектацію GLX.
Кросовер має доволі жвавий характер: і з низов підхопить, і по обертах “крутиться” до червоної зони. Прискорення в нього лінійне, хоча й з гарним відгуком на дії водія, а повадки автомобіля добре знайомі. Крутний момент у 220 Н/м доступний у широкому діапазоні, з 1500 до 4000 тисяч обертів, і саме цим пояснюється жвавість характеру кросовера. І нехай за цифрами прискорення до перших 100 км/год він не б`є рекордів (10.2 c.), гарний відгук двигуна і вправна автоматична коробка передач відмінно везуть автомобіль у міському потоці. Іноді спритності навіть з надлишком, тож це можна підкоригувати режимами руху і замість “звичайного” обрати “зимовий”. А якщо хочеться більше динаміки, то навпавки, обирайте “спорт”.
Рульове та ходова частина тут без “спортивних амбіцій”, і хоча двигун доволі жвавий, і кермо і шасі тут більше заточені на щоденний комфортний драйв. Легке кермо та ходова частина середньої жорсткості дозволяють відчувати себе за кермом комфортно і впевнено як водіям-початківцям, так і тим, хто має чималий досвід.
Отже, Suzuki S-Cross – це добре перевірений роками автомобіль за технікою, але з сучасною зовнішністю та гарним рівнем оснащення за “конкурентний” прайс у своєму класі. Такий мікс дозволить йому ще довго утримувати увагу покупців у сегменті невеликих кросоверів.