![](https://www.autocentre.ua/wp-content/uploads/2019/11/75247454-523708268193710-1331851087698722816-n-871x572-c-default.jpg)
SUV-батл: серйозний тест по-українськи нового Land Rover Discovery Sport
Про участь нового Land Rover Discovery Sport в SUV-баттл стало відомо в останній момент, оскільки його український дебют відбувся зовсім недавно, і модель ще не представляли журналістам. Отож учасники заходу стали одними з перших, хто зміг зблизька ознайомитися з новинкою. І не тільки ознайомитися, а й протестувати як на дорогах, так і на спеціально підготовленій офф-роад ділянці!
Серйозно модернізований Discovery Sport дебютував навесні цього року, помітно змінившись зовні, в салоні і, особливо, в технічній частині. Адже він базується тепер на новій платформі Premium Transverse Architecture власної розробки компанії. На догоду кращій екологічності, всі версії обзавелися “м’якою” гібридною технологією. Стартер-генератор тут вміє рекуперувати енергію, полегшуючи потім роботу двигуна під час розгонів. У лінійці двигунів два бензинових (200-250 к.с.) і три дизельних силових агрегати (150-240 к. с.), а коробка передач – виключно 9-ступінчастий “автомат” від ZF. На SUV-баттл приїхав дизельний Land Rover Discovery Sport з мотором потужністю 150 к.с.
Зовні Discovery Sport змінився і став помітнішим завдяки новій примруженій передній і задній оптиці, іншим бамперам і іншим дизайнерським штрихам, а інтер’єр тут абсолютно новий! Передню панель серйозно переробили, і чільне місце тут тепер займають два дисплеї. Це віртуальна приладова панель діагоналлю 12,3 дюйма і мультимедійна система Touch Pro із сенсорним екраном на 10,25 дюймів. Висока роздільна здатність екранів і можливості персонального налаштування помітно диджиталізували робоче місце водія. А от фірмова командорська посадка залишилася незмінною. За такої ж довжини колісної бази в салоні тепер стало просторіше.
На долю Land Rover Discovery Sport випали серйозні випробування – проїзд смуги перешкод із діагональним вивішуванням, а потім подолання т.зв. “гойдалок”. Обидві вправи – на майстерність водія і відчуття автомобіля. Адже вивішування необхідно було пройти максимально акуратно, а на “гойдалках” якомога довше протриматися в “нейтральному” положенні, зловивши рівновагу. Варто зазначити, що з підготовленими дисциплінами Discovery Sport справляється і без застосування режимів фірмової системи Terrain Responce, але якщо обрати “Пісок”, то їхати ставало ще легше. Звісно, запропоновані вправи Discovery Sport подолав легко, а максимальний час, упродовж якого вдавалося утримувати рівновагу, становить 4 секунди.
Додамо також, що оновлений Land Rover Discovery Sport привертав увагу чи не більше за інших учасників заходу. Ось вона, сила бренду!
Думки наших блогерів про новий Land Rover Discovery Sport:
“Land Rover Discovery Sport здається найміцнішою машиною з усіх, представлених на SUVbattle. Мені в ній дуже спокійно. Може, тому, що вона… біла”, – Міла Еремєєва, #мілаєремєєва
“Під час проходження діагонального вивішування у мене склалося враження, що Land Rover Discovery Sport трохи падав на дно. Але завдяки ідеальній шумоізоляції я практично не міг зрозуміти, чи справді я торкаюся дном землі чи ні”, – #dnlbeliy