Вы легко узнаете обновленный Infiniti QX60 по дизайну. Но точечные изменения отразились также на динамических качествах, комфорте и функциональности авто.
Під час планового оновлення Infiniti QX60 отримав характерні для сучасного модельного ряду компанії зміни, про які ми писали на прикладі «Народженого бурею, прикритого щитом» Infiniti Q70, або Infiniti QX50, «що змінив ім‘я, але не імідж», а також «Шикарного здорованя» Infiniti QX80.
Зовнішність та інтер’єр оновленого Infiniti QX60
У зовнішності цього Інфініті чітко витримано корпоративний стиль, в якому за плавними лініями ховаються м’язисті форми. Передусім впадає в око нова «підкачана» решітка радіатора: раніше з горизонтальними ламелями, а тепер – з веретеноподібним плетінням.
А вигини кузова по краях решітки знайшли своє продовження навколо повітрозабірника в новому бампері, від чого він став більш м’язистим. І хоча в ньому так і не з’явилося ніяких хитрощів, які впливають на потік повітря, що набігає, коефіцієнт аеродинамічного опору дорівнює 0,34.
Виразності бамперу додали і хромовані оклади секторів з протитуманними фарами, які, у свою чергу, стали світлодіодними. А ось у головній оптиці, як і раніше, використовуються біксенонові фари, але LED-технологія застосовується набагато ширше – в ходових вогнях, покажчиках поворотів і задніх ліхтарях.
Змінилися також задній бампер і кришка багажника, яка частково втратила хромоване оздоблення. На даху оновленого Infiniti QX60 тепер видно «акулячий плавник» антени. За рахунок двох нових кольорів до семи варіантів розширена колірна гамма кузова.
Свіжості зовнішності додають і колісні диски нового дизайну. А от в інтер’єрі помітити оновлення не так просто. Оновлений кросовер, як і раніше, готовий запропонувати умови, що гідні автомобіля преміум-класу, – просторий салон, багате оснащення і дорогі матеріали.
Шик для сімох вперше випробував Євген Сокур ще чотири роки тому, коли машина ще мала старе позначення – JX35. Тепер в інтер’єрі з’явилися нові колірні рішення, а верхня частина приладової панелі отримала оббивку м’яким матеріалом з контрастною строчкою.
Ручка варіатора тепер має новий дизайн, який нагадує капюшон кобри під час нападу. В іншому салон цього Інфініті знайомий, хоча під ним ховаються деякі нові опції.
Оснащення оновленого Infiniti QX60
Знайома функція кругового огляду Around View Monitor навчилася реагувати на рухомі об’єкти, що робить паркування простішим. Але все ж система розпізнавання пішоходів Pedestrian Detection явно не зайва у такій великій машині.
Так що самостійно гальмувати Infiniti QX60 дуже любить. Він завмирає навіть якщо за заднім бампером злітає зграя голубів. А коли я впевнено заїжджаю заднім ходом по дузі впритул між двох машин, кросовер встає як укопаний, розпізнавши близькість перешкоди. Та ще вкрай неохоче рушає з місця після м’якого додавання газу.
До речі, така система запобігання зіткненням під час руху заднім ходом Backup Collision Intervention у серійному виконанні вперше з’явилася якраз на QX60. Та й нова для моделі система екстреного гальмування під час фронтального зіткнення Forward Emergency Braking завжди напоготові.
І у русі постійно відчуваєш, як у комплексі з цими системами періодично спрацьовують функції попередження про виїзд зі смуги (Lane Departure Prevention) або про різке скорочення дистанції (Distance Control Assist).
А про попутні авто у мертвих зонах миготінням помаранчевих лампочок в основі дзеркал (зручно, оскільки їх бачиш боковим зором) попереджає система Blind Spot Warning.
Але від попереджень Infiniti QX60 легко переходить до активних дій завдяки комплексу систем безпеки під назвою Safety shield – «Щит безпеки». Зручно вирішена активація «щита».
Тут не треба, як у інших, вмикати всі системи окремо. Достатньо натиснути кнопочку на кермі – і одразу машина починає автоматично відтискати педаль газу, а то й гальмувати, якщо бачить перешкоду спереду або зміщується на лінію розмітки без увімкненого покажчика повороту.
Хоча, як на мене, система контролю дистанції починає працювати занадто рано. Але краще так, ніж пізно. І спроби повернутися у свій ряд шляхом пригальмовування одного з передніх коліс менш ефективні і слабо відчутні, ніж при активному підрулюванні.
Але ці навички Infiniti QX60 отримає вже при зміні покоління. Думаю, що тоді ж під капотом авто з’явиться і новий мотор. Адже на деяких інших моделях Інфініті використовується вже 3,7-літрова версія V-подібної шістки серії VQ. Але під капотом Infiniti QX60 поки ще встановлено двигун об’ємом 3,5 л, який розвиває 262 к.с.
Динаміка і витрата пального Infiniti QX60
На що одразу звертаєш увагу під час їзди на цьому кросовері, так це на плавність роботи силового агрегата і тишу в салоні. Нові кріплення двигуна знижують рівень вібрацій, тому в салоні їх взагалі не відчуваєш.
І нові тришарові стекла здорово глушать всі зовнішні шуми. Але і сам мотор працює дуже тихо. Його тихий рівний басок починає пробиватися у салон з середніх обертів і змінюється м’яким гулом на високих.
Особливо радує той факт, що двигун працює з незворушністю коментатора шахового турніру, але машина при цьому легко випереджає основний потік. Як-не-як, а розгін до сотні займає лише 8,4 с.
Мотор має спортивний характер із достатнім запасом тяги, а безступінчатий варіатор Хtronic CVT отримав електронне керування D-Step, але, як і раніше, забезпечує максимально лінійний і рівний набір швидкості і чудову реакцію в будь-який момент.
Особливо показова вона в режимі Sport, коли педаль газу стає дуже гострою, а стрілка тахометра майже не опускається в ліву частину циферблата. Найчастіше вона там буває при налаштуваннях Standard.
Але і в ньому я не помічаю затримок або млявості у відгуках акселератора. Вони з’являються, коли Ви повернете перемикач вибору режиму руху в положення Eco. Тут вже і сама педаль помітно пручається натисканню.
І в максимально доброму настрої, не борючись з непіддатливим газом, в режимі місто-передмістя спокійно приїжджаю додому з витратою 10 л на 100 км! Тоді як за задоволення від того, з якою легкістю і незворушністю мотор несе машину вперед у спортивному режимі, доводиться розплачуватися 15-16 л пального.
Так що середній показник за час тест-драйву становить 14,9 л на 100 км, що практично відповідає заявленому міському показнику. До речі, ГБО на такий мотор ставиться легко.
Але тепер в Україні можна придбати і гібридну версію цього авто з 2,5-літровою рядною турбочетвіркою і електромотором сумарною потужністю 250 к.с. і крутильним моментом 329 Нм, а також компактною літій-іонною батареєю.
Поведінка оновленого Infiniti QX60
На оновленій машині гостріше кермо і прогресивний електричний підсилювач, який збільшує зусилля зі зростанням швидкості. Так що проходити пологі ходові віражі стало приємніше і зручніше, хоча на різкіших маневрах інформативності мало. І хоча крени помірні, але сидіння тримають слабо, внаслідок чого їдеш не так активно.
На догоду економії пального в штатній ситуації Infiniti QX60 – автомобіль передньоприводний. Але під час старту система повного приводу All-mode 4WD віддає заднім колесам 10% крутильного моменту, а за необхідності посилає назад до 50% тяги.
Система Active Trace Control разом з удосконаленою системою стабілізації Vehicle Dynamic Control у разі необхідності автоматично пригальмовує потрібне заднє колесо, плавно перерозподіляючи крутильний момент на протилежне, але чекати чудес від такої високої машини не варто.
З брудом і снігом на рівних дорогах і легкому бездоріжжі машина може впоратися. А розглядати її як позашляховик не варто. І навіть переваги дорожнього просвіту в 180 мм зменшує довга (2900 мм) колісна база.
На Infiniti QX60 виникає відчуття, ніби їдеш на величезному розкішному лайнері в повний штиль, коли на водній гладі лише зрідка з’являється невелика брижі. Та й їх радше відчуваєш на кермі, ніж через м’які сидіння.
Infiniti QX60 поки що не має системи безконтактного керування дверцятами багажника, а електроприводи піднімають її зі скрипом в прямому і переносному сенсі – занадто повільно і натужно. Зате місця для невеликої кількості речей достатньо, і доступу до підпідлогової ніші ніщо не заважає.
Напливи, горбики і гребінка ледь помітні за віддаленими пружними поштовхами. Невеликі вибоїни і лисини в асфальті, на яких інші авто гуркотять важелями підвіски і стукають колесами, наша машина проходить комфортно і тихо навіть на «двадцятих» колесах з шинами 235/55. От якби ще при цьому в надрах торпедо нічого не деренчало…
Резюме
Оновлення зовнішності й інтер’єру Infiniti QX60 традиційні й очікувані. Підвіска з новими амортизаторами і пружинами, а також переналаштоване рульове керування трохи загартували характер машини і зробили цікавішою її поведінку в поворотах, але при цьому вона зберегла високу комфортабельність ходу.
Деякі системи, якими ми захоплювалися 3-4 роки тому, сьогодні вже здаються недостатньо ефективними. Також за цей час в ужиток щільно увійшли опції, яких поки що ця модель не має.
Системи, що входять до комплексу «Щит безпеки», часом спрацьовують в нешкідливих, з точки зору досвідченого водія, ситуаціях. Але для людини, яку дещо непокоять габарити цієї машини, ця річ, безумовно, корисна.
Як і для того, хто не звик управлятися з такою потужністю або максимально піклується про свою безпеку. Ось тільки Safety shield, як і раніше, пропонується лише для найдорожчій комплектації Hi-tech.
Оновлення трохи підігрівають інтерес до моделі, але, думаю, на такому слабенькому вогні великих продажів не звариш. Так що чекаємо наступного покоління машин Інфініті. Тим цікавіше буде ознайомитися з повністю новим Infiniti QX60.
Фото автора
Технічні характеристики Infiniti QX60 3.5 | |
Тип кузова | Універсал |
Дверцят/місць | 5/7 |
Габарити, Д/Ш/В, мм | 5093/1960/1813 |
База, мм | 2900 |
Кліренс, мм | 187 |
Маса споряджена/повна, кг | 2169-2680 |
Об’єм багажника, л | 447/1155/2166 |
Об’єм бака, л | 73 |
Тип двигуна | бенз. із безпос. впр. |
Розп. і к-сть цил./кл. на цил. | V6/4 |
Об’єм, см куб. | 3498 |
Потужність, кВт (к.с.)/об/хв | 193(262)/6400 |
Макс. кр. мом., Нм/об/хв | 334/4400 |
Тип привода | повний |
КП | варіатор Хtronic CVT |
Максимальна швидкість, км/год | 190 |
Розгін 0-100 км/год, с | 8,4 |
Витрат. траса-місто, л/100 км | 8,5-14,4 |