На дворі війна і програма звичних тест-драйвів як така зникла. Протягом 2022 року на українському ринку було мінімум новинок і розповідати про автомобілі в звичному форматі не на часі. Проте, наші давні друзі з Nissan Україна надали autocentre.ua в користання на купу різних проектів червоний Nissan Qashqai. Цього разу машина стала нам помічником в організації та проведенні нашого чергового курсу контраварійної підготовки для добровольчого медичного батальйону «Госпітальєри». Цю школу організували та проводять спільними зусиллями троє: один з найвідоміших автомобільних журналісти України Сергій Волощенко, а також відомий український автомобільний гонщик та власник школи водійської майстерності «М-Спорт» Микола Петрович Чмих і щиро ваш – я.
Звичайні тести Qashqai ми вже публікували кілька разів. І навіть давали огляд вживаного. А цього разу Кашкай раз за разом допомагав нам привезти та розставити по треку фішки, сховатись від вітру та дощу, поки хлопці виконують вправи на керування пікапами та медевагами, а коли треба – зганяти швидко вирішити проблему, або зустріти когось. За одно зібрали враження від колег, які мали нагоду поїздити на машині та висловили свою думку.
Микола Чмих
Власник школи водійськох майстерності “М-Спорт”
Кросовер для сім’ї в принципі не настроює на швидкість або агресивний стиль їзди. Тим паче охолоджує розуміння того, що під капотом досить невеликий двигун в 1,33 л. Проте за рахунок безпосереднього впорскування та турбонадуву машина має відчутний та приємний імпульс прискорення на старті. 250 Нм тяги з 1600 обертів нормально розганяє машину. З ростом швидкості запал в характері машини зникає. Відчувається, що висока швидкість не стихія Кашкая. Та для сімейного авто – дуже пристойно. 150-сильний Кашкай ефективний в місті, на ривках при перелаштуванні, або щоб прудко розігнатись та влитись в потік. Приємно, що машину не розхитує і навіть на арктичних зимових шинах 235/50 R19 на асфальті Qashqai поводиться доволі стійко та передбачувано. Неочікувано для варіатора коробка працює швидко та передбачувано.
Тетяна Онистратенко
Генеральний директор ab.ua
Пересідала зі свого Subaru Forester Turbo з 230-сильним двигуном в червоненький Кашкай з пересторогою. Та першим ударом по скептичному настрою став салон. Не очікувала від Кашкая такого рівня.
Зручно що телефон, який поклала внизу центральної консолі, відразу став заряджатись по бездротовій зарядці, ефектні шкіряні крісла з ромбовидною прошивкою та ще й з функцією масажу, електронна панель приладів. Сподобалась можливість змінювати характер машини простим обертанням «шайби» під правою рукою. Особливо це стає в нагоді, коли потрібно зробити ривок. Завчасно вмикаю Спорт режим та машина швидко реагує на натискання педалі акселератора. Нема відчуття того, що з потужного Форестера я пересіла в спокійний міський Кашкай. Він може бути активним та прудким. Доволі високі бампери дозволяють без особливої перестороги під’їжджати до бровок, та спокійно паркуватись. Хоча кліренс в 18 см не такий вже й великий, в порівнянні з 22 см мого Форестера. Ще мені хотілося б трохи меншого радіусу розвороту. Часом на перехресті 11 метрів діаметру буває забагато.
Андрій Волощенко
Шеф-редактор autocentre.ua
Це вже третє покоління моделі Qashqai, що потрапляють до мене на тест. І мушу сказати, що характер машини сильно еволюціонував. Від просто модного формату першого Кашкая кросовер доріс до рівня універсальної машини, яка рівно та впевнено справляється з дуже різними завданнями. Для початку, червоний колір нашого авто та авангардний дизайн скрадають реальний розмір. Стоячи в транспортному потоці неочікувано бачиш на скільки вище решти учасників руху ти сидиш, хоча сам профіль Кашкая навпаки складає враження досить спортивного та не високого. Оглядовість гарна. Дзеркала великі та зручні. Та навіть коли недодивився з дзеркала, то машина активно інформує про наявність перешкоди при боковому маневрі. В міському трафіку допомагає активний круїз. Він сам може вповільнити машину до повної зупинки, якщо авто попереду загальмувало. В умовах нервового міського трафіку – чудова функція. Попередження про ненавмисний виїзд зі смуги руху теж допомагає, якщо водій відволікся, або задумався. В салоні сподобався здоровий баланс між хайтеком, та перевіреними рішеннями.
З одного боку великий сенсорний екран інфорозважальної системи. З іншого – всі функції системи, та блоку керування кліматом продубльовані фізичними клавішами. Молодці, респект і подяка. Характер роботи двигуна, коробки передач та приводу можна охарактеризувати як гарно збалансований. Нема відчуття, що варіатор не встигає з турбо двигуном, що рідкість для такого типу трансмісії.
Наступного разу ми розповімо про технології, які використовують в двигуні Nissan Qashqai, та чи дають вони реальну економію пального при їзді в місті та на трасі.