Як світять LED-фари Nissan X-Trail, та як працюють системи безпеки
Триває наше піврічне знайомство з новим Nissan X-Trail в версії послідовного гібриду ePower та з повним приводом e-4orce. Їздимо ми чимало, то ж не рідко їхати доводиться в темний час доби. Сьогодні поговоримо про світло та системи безпеки X-Trail.
LED по повній програмі
Nissan X-Trail має повністю світлодіодні фари, як ближнього так і дальнього світла. В супереч очікуванням LED стоять не тільки в нашій топовій комплектації Tekna+, а є навіть на найпростішій комплектації моделі. Але наша машина не просто так топ. В неї не просто FullLED фари. В неї є також адаптивне дальнє світло High Beam Assist.
Система High Beam Assist працює коли в авто увімкнена автоматичне увімкнення світла та натиснута кнопка збоку на лівому підкермовому важелі. Тоді на панелі приладів загоряється показчик дальнього світла з літерою «А». Працює система на швидкості понад 40 км на годину. За задумкою це мусить запобігти тому, аби дальнє світло вмикалось в міському трафіку.
Задум системи в тому, що коли камера на лобовому склі не бачить фар зустрічного авто та ліхтарів машини попереду то вона визначає що дальнє світло нікому не завадить і сама перемикає з ближнього на дальній. Коли ж зявляється машина, що рухається на зустріч, то її світло фар примушує автоматику перейти знову на ближній.
Насправді система зручна, коли часто рухаєшся в темну пору доби. Спочатку трохи бентежить чи не увімкне машина дальній в обличчя зустрічному авто, та з часом розслабляєшся. Особливо допомагає функція на трасі, та коли їдеш пізно по швидкісних проспектах. Система швидко та адекватно сама переходить між дальнім та ближнім світлом. Це відчутно допомагає, очі менше втомлюються, плюс значно краще видно дорогу.
Допомога систем безпеки
Ввечері, коли їдеш в темряві і втомлений мені допомагає інтелектуальний круїз-контроль та системи контролю смуги. Вмикаєш круїз і навіть якщо на мить відволікся від дороги, а попереду гальмує авто, то ти не ризикуєш потрапити у ДТП. X-Trail самостійно і доволі плавно змінює швидкість і дозволяє комфортно продовжити рух. В інтелектуальному круїз-контролі з трьох градацій відстані до авто, що їде попереду в темний час зручно обирати найбільшу. Тоді є більше часу на реакцію. І знову ж, думаєте це перевага нашої багатої комплектації? Аж ніяк. Мене справді вразило, що в новому Nissan X-Trail пакет систем активної безпеки є сталим і однаковий для всіх комплектацій від найпростішої Visia до топової Tekna+.
Що стосується утримання авто в смузі, то ця система не така самостійна. Вона лише попереджає та трохи допомагає. Але повністю не бере на себе повернення авто в смугу. А то в парі з інтелектуальним круїзом був би вже лайт-варіант автопілоту.
Взагалі водію важко створити собі проблем, зловивши гав. На варті безпеки стоїть відразу 11 систем активної безпеки. Вони контролюють від тиску в шинах, та наявності авто в сліпій зоні дзеркал, до попередження про небезпеку фронтального зіткнення. Не говорячи вже про те, що водію відразу нагадують що він занадто втомився і час стати перепочити.
«Електричний» характер поведінки авто з легким стартом та швидким прискоренням в парі з купою систем допомоги та безпеки робить X-Trail зручним авто на кожен день. Коли я пересідаю з нього на інші авто, то часом знаходжу що інші авто можуть дарувати більше задоволення від кермування, десь яскравіший дизайн, в якогось авто цікавіші налаштування підвіски. Та комплесно, як автомобіль для щоденних поїздок з ранку до пізнього вечора X-Trail мені дуже до вподоби. То ж рушаємо на ньому далі. Наступна наша публікація буде про реальні витрати палива в трафіку та щоденних поїздках по місту.
Нагадаємо, що раніше ми вже розповідали про те які бувають модифікації та комплектації X-Trail, та як працюють системи комфорту в гібридному авто.