Тест-драйв нового Mitsubishi Outlander 2.5: Чи встигає техніка за дизайном?
Приблизно п’ять років знадобилося компанії Mitsubishi, аби втілити в життя свій концепт-кар Ground Tourer, який урочисто презентували навіть не на Токійському, а на Паризькому автошоу у 2016 році. Відверто кажучи, в якийсь момент навіть з’явилися сумніви, а чи побачимо ми нову генерацію Mitsubishi Outlander.
І хоча тоді, на автосалоні, жодного слова не було про спадкоємця Аутлендера, я був певен, що це саме його провісник. І ось нарешті! Так і хочеться сказати – “Як же довго ми тебе чекали”!
Дизайн
Цікаво, що зовні і концепт, і серійна машина ну дуже схожі! Хіба що серійна лишилася деяких занадто сміливих елементів на кшталт відсутності центральної стійки, цифрових дзеркал та схованих дверних ручок.
Mitsubishi Outlander IV покоління це повністю нова машина: збудована на новій платформі CMF-CD, з новим 2.5-літровим двигуном і абсолютно новим дизайном, як зовні, так і в салоні.
Як бачите, дизайнери не стали скромничати і передня частина відразу привертає до себе увагу. Вона доволі масивна, із фірмовою стилістикою Dynamic Shield. І як на мене доволі смілива.
Головна оптика із матричними фарами отримала три окремих сегменти – як діаманти в лого Міцубісі. Виступаюча форма передньої частини додає кросоверу кремезності і ще трохи довжини. Хоча в цілому новий Аутлендер немаленький – він має 4,71 метри завдовжки і 2,7 по колісній базі, тобто четверте покоління більше за свого попередника.
Профіль кросовера сподобався мені виразними горизонтальними лініями і виразними виштамповками – все як на прототипі! А от корма нічим таким особливо не вирізняється. Втім треба віддати належне, адже спадкоємність Аутлендера простежується і в загальних рисах і в окремих елементах.
До нас новий Outlander приїхав у двох комплектаціях – Intense та Ultimate. Вже зі старту пропонуються 18-дюймові легкосплавні диски, безключовий доступ, цифрові прилади, підігрів сидінь та керма, 7-місний салон та інші опції. Версія Ultimate додає шкіряне оздоблення салону, панорамний скляний дах з люком, підігрів другого ряду сидінь, 20-дюймові диски і широкий перелік асистентів водієві.
Але і ціна на новий Mitsubishi Outlander починається з 1 599 000 грн. (приблизно 42 000 $), тож на повній відсутності опцій тут зекономити не вийде. Тестовий автомобіль, як ви здогадалися, в топовій комплектації Ultimate, яка вартує 1 750 000 грн. (біля 46 000 $).
В салоні
Як ви мабуть помітили, без якоїсь особливої філософії дизайн японських машин не обходиться. Ось і до створення внутрішнього оформлення Outlander японці підходили з особливою філософією Omotenashi, що трактується як “Японська гостинність”.
В салоні дійсно ошатно і виглядає він солідно. Стильний дизайн, гарні матеріали, сучасні компоненти і дуже приємна за звучанням акустика Bose на 10 динаміків. Дійсно, змінився не тільки дизайн, але й концепція, адже тут все помітно відрізняється від третього покоління Outlander. Ошатний зовнішний вигляд досягається не лише вставками з чорного лакованого пластику, як раніше (хоча тут він теж є), але й щедрим використанням шкіряного оздоблення, цифровою панеллю приладів діагоналлю 12,3 дюйми (навіть більше, ніж мультимедіа екран!) з чіткою графікою, лаконічним оформленням центральної консолі. Хоча разом з тим особисто мені не вистачає витонченності в деяких дрібних деталях, але можливо я занадто прискипливий.
І при всьому цьому, тут так само просторо, як і було! Багато місця за всіма габаритами, особливо це відчувають пасажири другого ряду. Адже колісна база тут трохи зросла, плюс інженери дуже ретельно попрацювали над компонування салону. Якщо потрібні найбільш просторі місця, то певно це будуть сидіння другого ряду. Відсунувши їх максимально назад (а вони регулюються і по довжині і по куту нахилу спинки), ми отримаємо чудовий простір для ніг, ще й навіть с запасом.
Та найбільш цікаве та інтригуюче для нас – це третій ряд сидінь. Наскільки він повноцінній і чи вмістяться туди дорослі? Завеликих очікувань не було, все же таки це не мінівен, але спробувати було дуже цікаво. Сидіння третього ряду ховаються в підлозі і легко “розкриваються” в два рухи, а от підголівники доведется діставати з окремої шухляди з під фальшпідлоги. Можна обійтися і без них, але фішка в тому, что спинки тут дуже невисокі, і підголівник частково тримає і спини пасажирів.
Дістатися на третій ряд не дуже складно, але довго проїхати тут дорослій людині навряд чи вдастся. Бракує місця як по висоті (доводиться трохи пригинати голову), так і для ніг, хоча я й посунув вперед другий ряд. Тож вердикт такий: дорослим якщо й їхати тут, то на невеликі міські відстані. А ось дітям і підліткам буде в самий раз.
Але важливо, що навіть в 7-місній конфігурації в багажнику лишається 330 літрів об’єму. А якщо вже скласти третій ряд, то вільний простір збільшується до 478 літрів. Ба більше, в багажнику навіть знайшлося місце для запаски докатки.
Ходові якості
Під капотом нового Mitsubishi Outlander впевнено розташувався новий бензиновий двигун об’ємом 2.5 літри. Настільки впевнено, що альтернатив фактично і не пропонується. Є ще гібридна версія, але на українському ринку вона поки не пропонується. Атмосферний силовий агрегат видає 184 к.с., що помітно потужніше, ніж було раніше (167 к.с.), але за динамікою прискорення до першої “сотні” різниці майже немає – 10,6 секунди (було 10,5 с.). Втім цифру з технічних характеристик Outlander захищає дуже впевнено: без особливих зусиль розігнався за 10,3 секунди. А якщо поставити собі за мету, гадаю можна витиснути й того менше.
Двигун із коробкою передач демонструють гарний підхват на початку, що добре для міського ритму, але потім азарт трохи стухає. В тандемі з двигуном працює варіатор із 8 передачами в ручному режимі. В цілому він поводить себе доволі типово, як для таких коробок передач, але добре, що кількість умовних передач тут більша і є пелюстки перемикання на кермі – так тягове зусилля дозувати легше і виходить точніше. А воно тут, до речі, становить 244 Н/м при 3600 обертах.
Mitsubishi Outlander не те щоб мав вибуховий характер, але легке кермо, м`які педалі та комфортна підвіска (багатоважільна позаду) дуже добре врівноважують його. Впевнений на нерівній дорозі і стабільний в поворотах він дарує приємні відчуття – ти їдеш не напружуючись і дуже добре розуміючи автомобіль. Не вимагаєш від нього забагато, але і він разом з тим не пасе задніх.
І звісно, Mitsubishi в цілому та Outlander зокрема важко уявити без повного приводу. Це фірмова система Super All-Wheel Control (S-AWC), що покращує керованість і стабільність і має шість режимів. І якщо Еко та Звичайний цілком зрозумілі, то Tarmac було бачити незвично. На практиці це налаштування щось на кшталт спортивного і призначено для динамічної їзди асфальтовими дорогами. А для того, щоб пересуватися поза його межами, додатково є Гравійний, Сніговий та Грязьовий. Разом із кліренсом 210 мм для бездоріжжя середньої важкості має вистачити.
Підсумок
Отже, новий Mitsubishi Outlander автомобіль харизматичний, цікавий і поєднує в собі гарний стиль та водночас не перевантаженість технологічними фішками. Тобто на мій погляд нове покоління кросовера націлене на більш консервативну аудиторію, яка цінує практичність.
Так, ціна не сама дешева, але маємо пам’ятати, що це новинка і це старт її продажів в Україні. До того ж, якщо подивимось на основних конкурентів, а це, зокрема, Toyota RAV4, Subaru Forester, Nissan X-Trail, Skoda Kodiaq, то при схожій потужності/повному приводі/оснащенні різниця у вартості буде невелика.