Внедорожный потенциал нового поколения Mitsubishi Pajero Sport необходимо изучать не теоретически, а исключительно практике и желательно – на полигоне. Начнем серию испытаний этого внедорожника сражением с БРДМ-2 на военном полигоне.
Максимальної ефективності Mitsubishi Pajero Sport на бездоріжжі можна домогтися за рахунок геометричної прохідності, грамотного використання потужності і тяги двигуна, відповідному вибору режимів роботи КПП, трансмісії і повному приводу. Почнемо з геометрії. Тестова траса стрілецького клубу «Сапсан» – це полігон для бойової бронетехніки, проходження якої розраховано на геометричні дані бойових транспортних засобів, наприклад бойової розвідувально-дозорної машини, відомої як БРДМ-2. Кліренс 340 мм, два тягових мости з редукторами – при проходженні цієї складної ділянки навіть такий суворий водоплавний транспорт у деяких місцях відчуває труднощі. Однак відкатана місцевими спецами траса все ж лягає під черево БРДМ, тоді як і ми, і Pajero Sport вперше бачимо суворі гребені і вінець випробувань – пагорб з нереальним для спуску/підйому скатом. Однак відступати нема куди – і тут на допомогу приходить оновлена система повного приводу Mitsubishi Super Select II. Цивільний режим 4H годиться тільки на старті, проте вже наступний, з блокуванням диференціалу 4HLc, дає результати: колеса Pajero Sport перестають прослизати на косому підйомі, швидкість подолання земляних валів зростає, а перед крутим пагорбом потрібно… ні, не треба зупинятися! Просто на ходу натисканням кнопки можна активувати систему HDC, яка допомагає і добрати швидкість, і загальмувати на спуску з ухилом до 36°! Це перевищує заявлені характеристики Pajero Sport (кут заїзду у нього 30°), але на практиці можливо: позашляховик, через наднавантаження порипуючи елементами шасі й амортизаторами, спочатку підіймається, гордо стає на вершині – і з переможним видом скочується з першої спроби, лише трохи черконувши спідницею бампера. При цьому БРДМ взяв штурмом цей пагорб із другого заходу, посунувши кормою пристойну порцію ґрунту (не вистачило кута в’їзду).