В акции «Автомобиль года в Украине 2017» новый Volkswagen Tiguan победил в номинации «Компактный кроссовер». Хотя автомобиль появился в Украине как раз перед голосованием, кредит доверия к нему оказался очень высок.
Уже з одного зовнішньому вигляду Volkswagen Tiguan другого покоління стає зрозуміло, що він націлений на перемогу. Особливо з темними корпусами фар, складеними повністю на LED-елементах і з зовнішнім обвісом R-Line. Утім, для тих, хто планує вилазки на бездоріжжя, є версія зі звичайним трохи піджатим бампером і пакетом off-road із системою спуску з гори.
В інтер’єрі з’явилася преміальна респектабельність. А про високу технологічність нового Тігуан одразу свідчать віртуальний щиток приладів Active Info Display з діагоналлю 31,2 см і величезний сенсорний монітор.
Стандартне оснащення цього автомобіля: 9 подушок безпеки, мультимедійний комплекс Composition Touch з 5-дюймовим дисплеєм, системи утримання у смузі руху Lane Assist і контролю дистанції з визначенням пішоходів Front Assist.
У дорожчих версіях доступні: панорамний дах зі світлодіодним підсвічуванням, мультимедійний комплекс Composition Media, навігаційні системи Discover Media і Discover Pro з 8-дюймовим центральним монітором, проекційний дисплей, віртуальний щиток приладів, Інтернет 3G, Wi-Fi та інші функції.
Система автоматичного паркування Park Assist здатна завести машину на стоянку навіть із причепом від 2 до 2,5 тонн. Машина готова відстежувати інші авто в мертвих зонах дзеркал і ті, що наближаються поперечним курсом під час їзди задом, дотримуватися смуги руху. В холоди дуже доречним є електричний обігрів усієї площі лобового скла, підігрів передніх і задніх сидінь, а також керма.
Але істинний масштаб доопрацювань нової машини усвідомлюєш тільки заглибившись у вивчення інтерфейсу автомобіля. Адже він пропонує безліч корисних нововведень, а додаткові налаштування допомагають дуже тонко скоригувати роботу різних систем.
Мінімальний об‘єм багажника зріс на 40 л – до 510 л. Склавши спинки, цю цифру збільшуємо до 1655 л, що на 145 л більше, ніж у попередника. А якщо прибрати спинку переднього правого крісла можна перевозити вантаж завдовжки до 2,5 м та, і трансформація самого відсіку дуже зручна: фальшпідлогу можна встановлювати в двох рівнях, а спинка заднього ряду складається з трьох частин.
В Україні модель доступна з трьома бензиновими двигунами 1.4 TSI (150 к.с.), 2,0 TSI (180/220 к.с.) і турбодизелями 2.0 TDI (150/190 к.с.). Постійний повний привід 4Motion на основі муфти Haldex 5-го покоління працює більш оперативно.
Новий перемикач системи повного приводу 4MOTION Active Control тепер дає змогу простим поворотом ручки вибирати тип покриття (сніг, звичайна дорога або пересічена місцевість) та перейти у власний профіль налаштувань для їзди бездоріжжям.
Кермо в будь-яких режимах зберігає м’якість, а підвіска – звичний рівень комфорту. За рахунок грамотного розподілу тяги новий Volkswagen Tiguan проходить слизькі повороти надійно і без електронної страховки. А головне те, що таким чином він додає задоволення від водіння.
Думки
Приємно спостерігати, що в останніх моделях Volkswagen проявляє емоції. На новий Tiguan я скрізь звертаю увагу, тоді як раніше міг хіба що провести його байдужим поглядом. Важливі також відчуття в салоні. І тут у Тігуан повний лад. Все дуже якісно, зручно і ергономічно. У другому поколінні Tiguan став ще більш практичним і зручним сімейним авто, але мені сподобалася їзда цього авто. Машина дозволяє для задоволення попетляти слизькими звивистими доріжками, немов на легковику. Але потім можна впевнено проїхати по снігу та крижаній грунтовці. Навігаційна система допомагає орієнтуватися в незнайомих місцях завдяки підтримці Google Map і Google Earth, а точка Wi-Fi для п’яти пристроїв не дасть змоги нудьгувати пасажирам у далекій дорозі. Віртуальний щиток приладів Active Info Display, проекційний дисплей, камери кругового огляду Area View та інше обладнання піднімає Tiguan на більш високий рівень. І доки в Україну не приїхав оновлений Golf VII, я вважаю цей кросовер найбільш прогресивною моделлю компанії на нашому ринку. Навіть представники преміум-брендів визнали Тігуан своїм конкурентом і рахуються з ним. Це чи не найкращий доказ високого рівня машини?
Здавалося б, у перемозі Volkswagen Tiguan немає нічого дивного – не можуть же разом з нами помилятися у виборі мільйони європейців. У кросовера просто не залишилося відверто слабких місць – він перемагає усіх саме за сумою очок. Загалом за останні 30 років компанія Volkswagen своїм найвищим інжинірингом і прецизійним таргетуванням заслужила колосальну довіру. Думаю, якби Герберт Дисс змінив весь персонал конструкторського бюро, продажі не впали б одномоментно – все одно адепти марки за інерцією продовжували б нести свої гроші в фольксвагенівські шоу-руми, знаючи що «VW не вміє робити погані автомобілі». Згадайте беззубу зовнішність першого Тігуан, за яку його хулили навіть домогосподарки. Так, її виправили рестайлінговою роботою над помилками. Але ж за кросовером і без того з самого початку вишикувалися черги. Дивно інше – якщо в Євросоюзі цінова політика моделі ще вкладається в філософію народного автомобіля, то у нас з нашим рівнем доходу – не дуже. А якщо співвітчизники голосують кровною гривнею за одну з найдорожчих пропозицій у класі, отже вона щонайменше удвічі краща за пропозиції конкурентів.
Дякуємо компанії «Порше Україна» за організацію тест-драйву