X

Розгінна динаміка Suzuki Vitara S перевершила заводські показники

Впервые сев за руль Suzuki Vitara S, я усомнился в заводских показателях ее разгонной динамики. Как отмечает производитель, до 100 км/ч турбокроссовер ускоряется за 10,2 секунды. Вооружившись специальными приборами, отправляюсь выяснять истину.

В історії присутності Suzuki в Україні Vitara S стала першим автомобілем марки, оснащеним турбомотором. У нашому випадку це бензиновий 1,4-літровий Boosterjet у 140 сил із максимальним крутильним моментом 220 Нм. Реалізувати таку міць тестової машини допоможе повний привід і 6-ступінчаста автоматична трансмісія.

Встановивши в салон вимірювальне обладнання від Racelogic, вирушаємо на заміри. Зазначимо, що заправлений автомобіль був абсолютно звичайним 95-м бензином українського виробництва, а заміри ми вирішили зафіксувати документально, посадивши праворуч відеооператора. Навіть із пасажиром у правому кріслі Suzuki Vitara S здивувала вже з першого розгону. 100 км/год вона досягла через 8,5 секунди, що на 1,7 с швидше заводських показників.

Завдяки невеликій вазі 1235 кг, потужному 140-сильному мотору і вдало підібраним передавальним числам Vitara S виявилася дуже динамічною і перевершила заводські показники

Ми повторили виміри через день, заправивши авто брендовим, прибалтійським 95-м, і розігналися вже з одним водієм у салоні. Результат виявився ще більш вражаючим – 8,0 секунд до 100 км/год! Навіть мій минулий гарячий хетч розганявся трохи повільніше.

Заміри «Автоцентру»Suzuki Vitara S
А-95А-95 Mustang
Розгін 0-100 км/год, с8,58,0
Розгін 0-60 км/год, с3,93,8
Розгін 40-60 км/год, с1,61,5
Розгін 70-100 км/год, с3,73,4
*Дві людини в машині

 

Здатність дивувати

Suzuki Vitara S справді підтвердила свій статус зарядженого кросовера, здатного здивувати не лише свого власника, а й сусідів по потоку. Єдине, про що можна пошкодувати, так це про відсутність на українському ринку версії з механічною трансмісією – в умілих руках така машина має ще більші можливості.