Розгінна динаміка Suzuki Vitara S перевершила заводські показники
В історії присутності Suzuki в Україні Vitara S стала першим автомобілем марки, оснащеним турбомотором. У нашому випадку це бензиновий 1,4-літровий Boosterjet у 140 сил із максимальним крутильним моментом 220 Нм. Реалізувати таку міць тестової машини допоможе повний привід і 6-ступінчаста автоматична трансмісія.
Встановивши в салон вимірювальне обладнання від Racelogic, вирушаємо на заміри. Зазначимо, що заправлений автомобіль був абсолютно звичайним 95-м бензином українського виробництва, а заміри ми вирішили зафіксувати документально, посадивши праворуч відеооператора. Навіть із пасажиром у правому кріслі Suzuki Vitara S здивувала вже з першого розгону. 100 км/год вона досягла через 8,5 секунди, що на 1,7 с швидше заводських показників.
Ми повторили виміри через день, заправивши авто брендовим, прибалтійським 95-м, і розігналися вже з одним водієм у салоні. Результат виявився ще більш вражаючим – 8,0 секунд до 100 км/год! Навіть мій минулий гарячий хетч розганявся трохи повільніше.
Заміри «Автоцентру» | Suzuki Vitara S | |
А-95 | А-95 Mustang | |
Розгін 0-100 км/год, с | 8,5 | 8,0 |
Розгін 0-60 км/год, с | 3,9 | 3,8 |
Розгін 40-60 км/год, с | 1,6 | 1,5 |
Розгін 70-100 км/год, с | 3,7 | 3,4 |
*Дві людини в машині |
Здатність дивувати
Suzuki Vitara S справді підтвердила свій статус зарядженого кросовера, здатного здивувати не лише свого власника, а й сусідів по потоку. Єдине, про що можна пошкодувати, так це про відсутність на українському ринку версії з механічною трансмісією – в умілих руках така машина має ще більші можливості.