Народний тест-драйв Toyota RAV-4 Hybrid. Відгуки про автомобілі
Для тесту було надано дві модифікації Toyota RAV-4 Hybrid, які відрізнялися як типом приводу (передній і повний), так і комплектацією (найдоступніша і максимальна). Відповідно ціна у цих автомобілів теж була різною. Так, передньопривідний гібрид-кросовер із мінімальною комплектацією можна придбати майже за 825 000 грн, а найбагатша, повнопривідна версія обійдеться в 1 055 000 грн. В останній є навіть підігрів керма і лобового скла.
Маршрут для тест-драйву охоплював і відрізки з поганою дорогою, і прямі швидкісні ділянки, де можна було перевірити динаміку авто. Цим і скористалися тест-драйвери, загальна кількість яких за два дні становила 35 осіб. Практично кожен учасник народного тесту намагався перевірити динамічні характеристики автомобіля, хоча загалом це не найкращим чином позначилося на середній витраті палива. Лише кілька людей вирішили спробувати новий стиль водіння, щоб поставити рекорд економічності. Він виявився на рівні 5,2 л на 100 км пробігу. Цікаво, що мало хто з учасників випробувань відчув різницю між моно і повним приводом як у динаміці розгону, так і в економічності. Очевидно, що найкраще різниця між типом приводу проявиться в зимовий час на слизьких дорогах.
А поки що запрошуємо вас протестувати новачка на ринку України – модель Toyota RAV-4 Hybrid. Наступний етап народного тест-драйву відбудеться наприкінці жовтня. Всі охочі випробувати SUV з гібридною силовою установкою можуть записатися на сайті autocentre.ua.
Выдгуки
Вік: 39 років.
Зріст: 180 см.
Автомобіль: Kia Soul.
Сімейний стан: одружений, має сина.
Хобі: туризм, автотуризм.
Автомобіль сучасний, він неодмінно буде затребуваний!
Стартова ціна базової комплектації якщо і не робить цей автомобіль доступним, то точно – не таким уже недосяжним. Він підійде і для жінок, і для спокійних водіїв-чоловіків. Кожен із них знайде в цій моделі щось своє, що дасть змогу назавжди прикипіти до неї душею. Об’єм багажника достатній, сюди легко вмістити навіть важкі речі. А втрачений через батареї об’єм при складанні заднього ряду не критичний. Пластик оздоблення має витримати всі тяготи експлуатації. Але під час проїзду стиків і латочок в одній машині іноді з’являється стукіт (можливо, домкрат не закріплений або ще щось), тому за цим параметром я ставлю машині четвірку. Зате все інше на відмінно! Посадка в авто і внутрішній об’єм салону достатні для людини зростом 180 см Дверцята повністю прикривають пороги, а отже, штанини завжди залишатимуться чистими. Але під передніми сидіннями мало місця для ніг. І людині в масивному зимовому взутті буде не дуже зручно. Стандартні оздоблювальні матеріали хорошої якості. Тільки кнопки перемикання режимів роботи гібридної силової установки заховані від очей водія, і до цього треба звикнути. Підвіска помірно жорстка. Стики і ями машина проходить краще і тихіше, ніж моя. Вона впевнено набирає хід зі старту, хоча і робить це специфічно. Але така динаміка дозволяє впевнено почуватися на дорозі. Зупиняється авто теж впевнено і передбачувано. Порадувала витрата палива бензинового 2,5-літрового двигуна в міському циклі.
Вік: 35 років.
Зріст: 185 см.
Автомобіль: Chevrolet Aveo.
Сімейний стан: неодружений.
Хобі: IT, подорожі.
Машина комфортна, економічна, тиха і швидка.
Очікування від гібридного варіанта RAV-4 виправдалися. Машина виявилася комфортною, економічною, тихою і в міру швидкою. Це найкращий варіант для експлуатації дім–робота–дім. Повний привід цікавий тільки в контексті зимової їзди нечищеними дорогами. Під час їзди на електротязі в автомобілі цілковита тиша. Динаміка прийнятна тільки в режимі «Спорт». Важливий для паркетника параметр – це економічність. Тут він на висоті. Реакція на натискання педалі газу трохи запізнюється, а от гальмівні властивості з урахуванням рекуперації енергії гальмування дуже хороші. Рульове керування точне і чутливе, а зміна передач відбувається непомітно. І взагалі, дуже плавний розгін і без клювків, що не може не радувати. До салону жодних претензій немає, все на своєму місці і все зручно. Сподобалися регульовані за нахилом спинки задніх сидінь і автоматичний привід кришки багажника.
Вік: 25 років.
Зріст: 180 см.
Автомобіль: Toyota Corolla.
Сімейний стан: неодружений.
Хобі: плавання.
Відповідний дизайн і режим Sport роблять з цієї машини спортивний кросовер.
Інтер’єр, мабуть, найбільш приємний серед всіх нових моделей Toyota. Салон просторий. Місця достатньо і спереду, і ззаду. Можна відрегулювати нахил спинок заднього ряду. Багажник гібридної версії трохи програє звичайній, але відсік все одно доволі великий. Тому за зручність машині ставлю максимальну оцінку. Це дуже тихий автомобіль. В економічному режимі він ще й радує малою витратою пального. У режимі Sport споживання пального на рівні звичайних 2,5-літрових двигунів. Зате при таких налаштуваннях це доволі динамічний кросовер. Підвіска тиха і м’яка на нерівностях.
Вік: 42 роки.
Зріст: 175 см.
Автомобіль: Subaru XV.
Сімейний стан: одружений.
Хобі: кіно.
Я вважаю, що за такими авто майбутнє, тому наступна моя машина буде гібридною.
Toyota RAV-4 Hybrid залишила дуже хороші враження від їзди. Ця машина динамічна і економічна. Я вважаю, що майбутнє за гібридами, тому наступний мій автомобіль буде саме гібридним. RAV-4 Hybrid добре і легко керується, він має хорошу динаміку розгону. У салоні сидіти доволі комфортно, а от у багажнику не вистачає розетки. Підвіска прекрасна, але мені здалося, що вона трохи шумна. Крім того, машина оснащена дуже пристойно, що теж важливо. На робочому місці водія все під рукою, і тільки кнопки підігріву сидінь розмістили в самому низу центральної консолі, що не дуже зручно. Але підігрів керма і лобового скла в максимальній комплектації компенсують цей маленький недолік. З моєї точки зору, Toyota RAV-4 Hybrid – це найцікавіша пропозиція на автомобільному ринку України.
Вік: 52 роки.
Зріст: 182 см.
Автомобіль: Volkswagen Tiguan.
Сімейний стан: одружений.
Хобі: н.д.
Наступний автомобіль купив би такий.
Для мене це нове уявлення про Toyota. RAV-4 Hybrid – цікавий, потужний, динамічний, добре керований і водночас дуже економічний автомобіль. Сподобалися доступність всіх органів керування і акустичний комфорт. Салон комфортний і з хорошою ергономікою. Місця в машині достатньо, посадка і висадка зручні, сидіння теж не викликають нарікань. Загалом салон заслуговує на максимальну оцінку. А от багажник, як на мене, малуватий. Задній диван складається в рівну підлогу. Немає також можливості скласти вперед спинку переднього крісла, щоб перевезти довгий вантаж. Керування точне і прогнозоване. Підвіска, на подив, збита і енергоємна. При міській їзді немає ніяких сторонніх шумів. Тільки під час гальмування чути незвичний звук, коли працює система рекуперації. Через неї гальмівна система потребує звикання. Силова установка сумарною потужністю 198 к.с. вражає своєю економічністю. Для такого SUV’а витрата палива в 7 літрів дуже хороша.
Фото автора