Фактор вибору: Toyota Corolla
Історія найуспішнішої моделі у світі почалася в 1966 р. А за останні півстоліття на планеті випущено понад 43 млн Toyota Corolla. 11-те покоління моделі суттєво змінилося минулого року (авто оновили до 50-річчя Corolla). Після перевипуску машина не тільки набула іншого вигляду, а й дістала низку нових опцій і систем.
В екстер’єрі Toyota Corolla повністю змінився вигляд передньої частини. У автомобіля тепер новий бампер, вузька решітка радіатора, інші фари головного світла (до речі, згідно з найсучаснішими тенденціями, у дорогих комплектаціях вони – світлодіодні, лінзовані). LED-технології тепер простежуються і в задній оптиці, яка також змінилася.
Салон, особливо більш оснащених версій, став дуже сучасним. Мультимедійна система тепер з 7-дюймовим дисплеєм, сюди ж виводиться зображення з камери заднього виду. Можна підключити телефон, скористатися опціонною навігаційною системою або детально простежити за споживанням пального. У щитку приладів продовжено тему кольорового дисплея. У Corolla він тепер 4,2-дюймовий, до того ж дуже інформативний і функціональний.
Машина також зробила великий крок назустріч комфорту. Наприклад, крім двоступеневого обігріву передніх сидінь модель оснастили приємною в холодну пору року опцією – підігрівом рульового колеса. В автомобілі класу С (що не належить до преміум-класу) така опція – все ще рідкість. У холодну погоду актуальним буде і обігрів зони паркування склоочисників.
Одна з великих переваг Toyota Corolla – простір і місткість. На передніх сидіннях достатньо місця для пасажирів зростом вище за середній і різної комплекції. А задній ряд взагалі королівський, якщо врахувати, що це – недорогий автомобіль класу С. Місця для ніг хоч відбавляй, можна навіть закинути ногу на ногу. Підлога практично рівна, без явно вираженого трансмісійного тунелю, є широкий і зручний підлокітник. Значний і об’єм багажника седана – 452 л, причому у разі необхідності перевезення великого вантажу його можна збільшити, достатньо скласти спинки заднього дивана.
На сьогодні Toyota Corolla запропонована в Україні з перевіреним бензиновим атмосферним 1,6-літровим мотором, а ось трансмісія – на вибір: 6-ступінчаста механіка або безступінчастий варіатор. З кожним із типів трасмісій автомобіль цілком економічний. За умови спокійної їзди навіть у місті можна укладатися в показники менше за 7 л на 100 км пробігу. За межами мегаполісу седан споживає трохи більше 5 л на 100 км. Для бензинової машини показники дуже скромні. До того ж мотор японки такий невибагливий, що цілком може обходитися бензином з октановим числом 92.
Енергоємна і комфортна підвіска – ще один козир Toyota Corolla, особливо з урахуванням стану наших доріг.
Думки
Не скажу, що моделі такого формату є моїми улюбленими, але Toyota Corolla – особливий автомобіль. Модель випускають уже понад 50 років, до того ж вона є бестселером марки і машиною з найбільшим продажем у всьому світі! Загалом Corolla – простий, надійний автомобіль з неабиякою часткою консерватизму – сподобався багатьом покупцям у всьому світі, зокрема і в Україні. До того ж в одинадцятому поколінні зовнішність Corolla стала сміливішою, а ювілейний рестайлінг надав ще більшої футуристичності оформленню передка. Суворий погляд дорожчих на вигляд передніх фар тепер дуже нагадує старший Avensis, а гранчаста задня оптика – одночасно і Camry, і навіть деякі моделі Lexus. Зміна тактики допоможе залучити ще більше молодих покупців. Дуже важливі зміни помітні і в салоні. Седан підкуповує передусім своїми споживчими якостями та співвідношенням ціна/якість. Загалом Toyota залишається вірною собі. Одинадцяте покоління моделі також відповідає непорушним цінностям: утилітарність, простота і надійність. А судячи з завойованого титулу, ці цінності гідно оцінили українські автомобілісти, коло яких з кожним роком розширюється.
Corolla є найпопулярнішою моделлю Toyota в усьому світі. І Україна тут не виняток. У 2016 р. відбулося оновлення 11-го покоління. Хочеться виділити свіжіший дизайн автомобіля (достатньо поглянути на решітку радіатора, бампер і передні фари, які за бажанням замовника можуть бути і світлодіодними). В інтер’єрі новацій ще більше. Інший дизайн приладової панелі, зокрема торпедо з вдосконаленим блоком керування мікрокліматом (з окремим встановленням температури для водія та пасажирів) напевно сподобається багатьом. Пластик внутрішніх панелей став приємним на дотик і асоціюється у мене з автомобілями вищого класу. На ходу Toyota Сorolla радує доволі прийомистим 1,6-літровим бензиновим двигуном і чіткою роботою безступінчастої трансмісії – варіатора СVT. Похвалю і комфортну підвіску, чудову для наших доріг. Автомобіль став ще безпечнішим: з’явилася система стабілізації ESP, а також можливість встановлення до шести надувних подушок air bag. Завдяки такому арсеналу засобів активної та пасивної безпеки Сorolla отримала максимальну кількість зірок в краш-тестах EuroNCAP.
Фото Андрія Гончарука