X

Фактор вибору: Renault Megane

Renault Megane не впервой получать титулы в Украине. В 2012 году лучшим автомобилем в номинации «Спортивная модификация» стал Megane RS предыдущего – третьего – поколения. Четвертая генерация превзошла предка!

Саме четвертому поколінню Renault Megane вдалося здобути титул «Легковий автомобіль 2017 року в Україні». За новинку проголосувала більша частина читачів, завдяки чому він став лідером у громадського журі. Високо оцінили модель і журналісти, які присудили їй третє місце серед усіх легковиків. За результатами голосування обох журі Renault Megane заслужено взяв найвищу автомобільну нагороду країни. То чим ця модель підкорила українців?

Сильні сторони

Ми відзначали, що дизайн Megane – дуже сміливий і ексцентричний. Звісно, як і все геніальне, він не може подобатися кожному. Але те, що зовнішність новинки нікого не залишає байдужим, – незаперечний факт.

Дизайнери інтер’єру тут попрацювали на славу. Салон французького автомобіля – самобутній. Планшет на торпедо став буквально центром керування машиною. Тут можна знайти параметри комфорту, навігації, персоналізації, а також – безпосередньо їздових характеристик машини. Наприклад – обрати колірну гамму не тільки щитка приладів, а й всього салону. За їзду відповідає система Multi-Sense, завдяки якій можна обрати один із п’яти режимів їзди: економічний, нейтральний, комфортний, спортивний, індивідуальний.

Практично за всіма аспектами новий Renault Megane вдався на славу

Найголовніша характеристика автомобіля, звісно, – безпека. І тут у переможця також повний порядок. Renault Megane в краш-тестах EuroNCAP набрав максимальну кількість зірок. Причому він забезпечує прекрасний захист не тільки дорослим, а й дітям. Дуже гуманний Megane і до пішоходів. Хоча п’ять зірок автомобіль не заробив би без активних і пасивних систем безпеки. Навіть базова версія оснащена чотирма подушками безпеки – фронтальними і бічними. Безумовно, є і обов’язкова в Європі ESP. Вже в середній комплектації є і надувні шторки.

 

 

 

 

 

 

 

Ходова Megane – в найкращих фірмових традиціях, таких же непорушних, як затишок водія і пасажирів.

Renault Megane вкрай цікавий і в технічному плані. Автомобіль можна придбати з одним із трьох варіантів двигуна: 1,6-літровий атмосферний бензиновий, що розвиває 115 к.с., 1,5-літровий турбодизель (110 к.с.) і новітній бензиновий турбомотор у 1,2 л і потужністю 130 к.с. А трансмісій – на будь-який смак, адже їх п’ять! Це 5- або 6-ступінчаста механіка, безступінчастий варіатор, 6- або 7-ступінчаста автоматична роботизована коробка передач з подвійним зчепленням (EDC).

1,5-літровий турбодизель – справжній бестселер Renault. В Україні доступна його 110-сильна модифікація. Головні плюси такого двигуна: відмінна тяга і неймовірно низька витрата пального.

Багажник Renault Megane дуже місткий. У похідному стані його об’єм становить 384 л. Але, склавши спинки заднього дивана, його також можна збільшити і до 1247 л.

Думки

Євген Сокур
Спортивний редактор журналу «Автоцентр»

Для мене новий Renault Megane одразу був фаворитом конкурсу. Серед легкових автомобілів саме він був одним із найбільш інноваційних. Адже перед громадським і журналістським журі була не рестайлінгова модель, а повністю нове покоління. Крім того, для більшості українців важлива і вартість автомобіля, співвідношення ціна/якість/інновації. На мою думку, саме Megane найбільш гідний титулу. Практично у всіх аспектах автомобіль вдався на славу. Тут – сміливий дизайн екстер’єру, дуже затишний і якісний інтер’єр. Мене підкорила і паливна економічність нового хетча. Адже за умови акуратної їзди в місті можна укладатися в показники менше ніж 5 л на 100 км, а за містом – навіть менше ніж 4 л. Керованість помітно покращилася, хоча і з невеликою втратою для комфорту. Ходову в четвертому поколінні зробили жорсткішою, ширина колії збільшилася, а кузов опустили ближче до асфальту. Більше того, ще є Megane з повнокерованим шасі! А от над роботами EDC інженерам ще варто попрацювати. Він задумливий в заторах. Але ж не тільки робот пропонує новинка. Megane доступний також з механічними коробками і варіатором.

Ярослав Московка
Заступник головного редактора журналу «Україна за кермом»

Автомобіль Renault Megane був спокійним ретроградом в першому і третьому поколіннях, а в другому дивував усіх дизайном на межі епатажу. Вуаля – і він знову виходить на авансцену, виблискуючи зірковою зовнішністю на мільйон. В інтер’єрі – царство технократії та передових рішень. Він всіх і всюди прагне дивувати. Затишне, доброзичливе оздоблення з м’яким пластиком – давня фірмова риса Renault. Нині, щоправда, в авто чітко простежується німецький вплив – немов, зайшовши у французьку булочну, ви відчули явний дух баварських ковбасок. Ні, це не еклектика, але замість колишньої вітряної романтичності скрізь відчувається здоровий практицизм. Тандем 110-сильного дизеля і робота EDC – дуже вдалий і гармонійний. Мотор славен бадьорою динамікою і хорошим запасом тяги на всі випадки життя, а коробка з двома зчепленнями метка і дуже м’яко перемикається. Ходова – в найкращих фірмових традиціях, таких же непорушних, як затишок водія і пасажирів на розбитих дорогах. Megane слухняно проковтує вибоїни і лише м’яко шарудить шинами. Яскрава зовнішність, сучасний інтер’єр з неабиякими «плюшками», тягові мотори і прекрасна підвіска – безперечно, новому Мегану є чим завоювати визнання вимогливих покупців!

Фото  Євгена Сокура

[show_price_from_block_by_required_model_id model=32908]