X

autocentre.ua пів року буде випробовувати Nissan X-Trail ePower e-4orce

Нещодавно мій телефон задзвонив і на тому кінці дроту я почув голос нашого доброго друга з Nissan. Пропозиція, яку нам озвучили була надзвичайно незвичайною для теперішніх часів. Ми з Nissan запускаємо спільний проект з довгостроковим тестом нового X-Trail! Адже модель отримала масу технологій, що поки не є масовими і викликають багато цікавості з точки зору їх щоденного використання та острахів щодо їх надійності.

Наша тестова машина Nissan X-Trail ePower e-4orce в комплектації Tekna+ є практично максимумом того, що може запропонувати X-Trail на сьогодні. Вище лише така ж версія, але з салоном на 7 місць. Наше авто 5-місне.

А які ж взагалі бувають X-Trail?

Мотори

Щодо двигунів, то ДВЗ пропонується лише один – 3-циліндровий двигун 1.5 VC-Turbo. Він має не тільки безпосереднє впорскування пального та турбіну, але ще й унікальну систему зміни ступеня стиснення. Це допомагає зробити двигун однаково ефективний як при низких обертах, коли турбіна мінімально нагнітає повітря, так і при високих навантаженнях, коли турбіна дме на повну потужність. Докладніше читайте в нашому тест-драйві.

Коробка передач та привод

Поговоримо про те, якими X-Trail не бувають. Від моменту виходу нового покоління X-Trail більше не пропонується з механічною коробкою передач. В машинах з  переднім приводом, бензиновим двигуном та мʼяким гібридом MHEV це варіатор.  У версій з послідовною гібридною установкою ePower встановлено редуктор, але по факту це лише спосіб передати крутний момент на генератор. Адже звязку між двигуном та колесами нема.

Щодо приводу, то він може бути переднім, або повним. До того ж повний привод e-4orce пропонується лише для версії з послідовною гібридною установкою.

Комплектації

Різноманіття комплекстацій X-Trail не типове для японських виробників. Зазвичай їх 2-3. А у випадку X-Trail версій оснащення нараховується аж 5 штук.

Visia

Найпростіша комплектація пропонується лише в 5-місній версії, з переднім приводом та силовою установкою з м’яким гібридом 1.5 VC-T MHEV. Ціна 1 178 270 грн.

Acenta

Ця версія вже доступна як в 5 так і 7 місній модифікації, та з усіма варіантами силових установок та приводу. Мультимедіа пропонується з невеликим 8-дюймовим екраном. Але в Acenta вже є система безключового доступу I-key, підігрів сидінь та керма та клімат-контроль (в Visia – кондиціонер) та камера заднього виду. Ціни в залежності від обраної конфігурації від 1 289 570 до 1 681 260 грн.

N-Connecta

Як і попередя версія пропонується для всіх версій. Від початкової Visia до N-Connecta в салоні оздоблення з тканини. Але екран мультимедійки в цій, та наступних комплектаціях виріс вже до 12,3-дюймів. Паркуватись допомагає вже не просто камера заднього виду, а система кругового огляду 360. Ціна X-Trail в такій комплектації від 1 337 870 до 1 737 960 грн.

Tekna

В цій комплектації також доступні всі версії силових установок та конфігурацій салону. Характерна особливість в тому, що інтер’єр отримав оздоблення зі штучної шкіри. У версій з MHEV він може бути лише чорний, а в машин з послідовним гібридом ePower вже є вибір між чорним та білим кольором «шкіряного» салону. Диски на такій версії вже не 18, а 19 дюймів. Зʼявився проекційний дисплей, що показує водію ключову інформацію в проекції на скло, а також преміальна аудіо система Bose. Ціни від 1 518 470 до 1 918 560 грн.

Tekna+

Неочікувано, але в топової комплектації салон має оздоблення з натуральної шкіри. Традиціоналісти напевно віддадуть перевагу чорному, але я в захваті від світло-коричневої шкіряного оздоблення (опція).  І саме такий в нашому тестовому авто! Цікаво що в решті опцій Tekna+ не відрізняється від Tekna. Вартість Tekna+ від 1 638 800 до 2 038 890 грн.

Докладно про актуальні ціні та перелік обладнання в кожній з комплектацій можна почитати на сайті імпортера.

То ж autocentre.ua рушає на нашому тестовому Nissan X-Trail дізнаватись на скільки практичний новітній привод, економічний послідовний гібрид, та чи придатне це все для експлуатації не лише на асфальті, а й за його межами.