Бійці одного із підрозділів ЗСУ затрофеїли цікавий російський бронеавтомобіль «Водник». Машина під індексом ГАЗ-39371 (4х4) свого часу випускалася на арзамасському машзаводі та була виготовлена у кількості всього близько 250 од. Її особливістю є модульна конструкція несівного кузова. Передній модуль – з силовою установкою та кабіною керування. Задній модуль – змінний та може вміщувати до 9 чол. десанту.
До наших захисників потрапив броньований варіант автомобіля, причому у версії з тримісною кабіною керування (водій та командир сидять поряд, а радист позаду). Випускався також і «Водник» із двомісною кабіною ГАЗ-3937 (з місцем командира позаду водія). «Водник» має довжину 5740 мм, ширину 2600 мм та висоту 2560 мм. Колісна база – 3000 мм. На машині може встановлюватися башта з двома кулеметами: 14,5 мм КПВР та 7,62 мм ПКТ.
Незважаючи на назву, «Водник» не вміє плавати. Машина повною масою до 7500 кг оснащується дизельним двигуном ГАЗ-5621 (ліцензія Steyr), робочим об’ємом 3,2 л та потужністю 175 к. с. Коробка – механічна, 5-ступенева. Є двоступенева «роздатка». Завдяки колісним редукторам дорожній просвіт вдалося підняти до 475 мм. Підвіска коліс – незалежна, торсіонна, уніфікована із БТР. Максимальна швидкість шосе – 120 км/год.