Днями у Києві можна було побачити автовоз, на якому знаходився унікальний всюдихід-ветеран. Ще 1955 року у ФРН, що вступила тоді до НАТО, організували конкурс на армійський автомобіль вантажопідйомністю півтори тонни. І переможцем стала компанія Daimler-Benz зі своєю новою машиною Unimog S404.
Ця повнопривідна модель мала напівкапотне компонування та тентовану двомісну кабіну з відкидним вітровим склом. Металева платформа розміром 3х2 м з поздовжніми лавами вміщала до 12 солдатів. І ось що цікаво: бензиновий мотор (2,2 л; 80 к. с.) запозичили у легкової машини Mercedes-Benz 220S. До нього прилаштували 6-ступеневу коробку передач та двоступеневу «роздатку».
Автомобіль вирізнявся дуже високою прохідністю. Обидва провідні мости з блокованими диференціалами були портального типу, тобто з редукторами. Це забезпечувало кліренс 40 см – майже як у танка. А колеса «взули» у потужні шестишарові шини з розвиненими ґрунтозачепами. Unimog S404 долав дуже круті підйоми – до 70% і міг розвивати до 95 км/год.
Ця машина випускалася у різних версіях. Крім моделі з нормальною колісною базою – 2700 мм вироблялася і довгобазна – 2900 мм. Була й модифікація з дворядною п’ятимісною кабіною: такі застосовувалися як навчальні. Автомобілі могли оснащуватися багатоцільовими герметичними кузовами-фургонами з внутрішньою висотою 1,4 м. І звичайно ж, на базі S404 було створено чимало спеціальних машин: санітарні, пожежні, снігоочисні, бурові установки та ін.
У 1978 році на зміну цієї моделі прийшов тактичний автомобіль більшого розміру – двотонна вантажівка U1300L. Усього було випущено близько 65 тис. машин Unimog сімейства S404. Із них близько 36 тис. пішли на оснащення бундесверу. А багато інших було експортовано до різних країн.
Потрібно сказати, що у Києві наприкінці 90-х років можна було зустріти автомобіль Unimog S404, причому він роз’їжджав уже з українськими номерними знаками. Зауважимо, що у нього була характерна, нестандартна конфігурація тенту – така, як і у машини, нещодавно поміченої в Києві. То може, це спливла та сама вантажівка?