У рамках спеціалізованих виставок AutoTechService та ComAutoTrans 2024, що нещодавно пройшли в Києві, була організована експозиція «Авто Перемоги», партнером якої виступило найстаріше автомобільне медіа країни – «Автоцентр». Тут було презентовано низку проектів, спрямованих на підтримку підрозділів ЗСУ різною автомобільною технікою.
Баггі Vols
На стенді можна було побачити компактне баггі Vols, розроблене для наших захисників буковинським підприємцем Володимиром Садиком. Машина оснащена 1,9-літровим дизелем та може перевозити до 500 кг. По бортах встановлені відкидні ноші для евакуації поранених. За два роки війни на передову вже передано 128 таких легких мобільних транспортних засобів.
Поруч демонструвався перспективний зразок більш місткого армійського баггі – Vols-max, вантажопідйомністю до 1600 кг. Сьогодні такий клас машин, для перевезення 5 – 6 бійців, не враховуючи водія, дуже затребуваний у військових. Даний зразок оснащений 2,5-літровим турбодизелем Mercedes-Benz, має повний привід та симетрично керовані задні колеса для підвищення маневреності. Задню підвіску можна регулювати за допомогою пневмобалонів.
Спробувати політати на FPV-дроні
Велику увагу відвідувачів привертав симулятор FPV-дронів, представлений у рамках проекту «Коло Флай» – Центру підготовки операторів БПЛА, а також виробника безпілотників та станцій РЕБ. На стенді демонструвався повнорозмірний пікап Ford F-250, обладнаний для перевезення БПЛА. На виставці у кузові машини було встановлено армійський квадроцикл. Проект підготували наші друзі із проекту “Україна у вогні”.
Школа для водіїв ЗСУ
Ще один автомобіль у рамках експозиції «Авто Перемога» було представлено на відкритому майданчику, перед центральним входом у виставковий павільйон. Це пікап Mitsubishi L200 (машину надав фонд-партнер “Територія життя”) зі школи військових водіїв, яку організували українські автомобільні журналісти – брати Сергій та Андрій Волощенко. Команда тренерів з провідних автоспортсменів та фахівців проводять навчання наших захисників безпечному та ефективному водінню.