Сьогодні журналісти “Автоцентра” протестували у Львові магістральний тягач DAF XG+, який став кращою Міжнародною вантажівкою 2022 року. Подовжена кабіна на 160 мм в передній частині та 330 мм в задній має внутрішній об’єм 12,5 м куб, що на 14% більше ніж у попередника ХF.
Покращена оглядовість (площа лобового скла + 33%, бокових вікон +15%), цифрова приладова панель, спальні полиці завширшки 800 мм. Фари тепер тільки LED, причому й дальнього світла також.
Двигун на тестовому тягачі стояв топовий – 13-літровий в 530 к. с. Коробка передач – автоматична ZF Traxon. Механіка тепер не пропонується навіть за додаткову плату.
Мотор отримав нові інжектори, підвищився тиск сгоряння, з’явився новий турбокомпресор змінної геометрії. Максимальний крутний момент 2700 Нм при 900 – 1125 об/хв.
Машина також отримала модернізований предикативний круїз-контроль (орієнтується на топографію місцевості, GPS, карти) та оновлену функцію EcoRoll (рух на нейтральній передачі). Загальна економія палива сягає 10,2%. Для тягача з двигуном 480 к. с. у складні завантаженого автопоїзда середня витрата палива становить близько 25 л на 100 км.