На дорогах Португалии был проведен тест-драйв тягачей Mercedes-Benz Actros 1845 с силовыми установками первого и второго поколения для выяснения реального расхода топлива.
Витрата пального магістрального тягача суттєво впливає на собівартість вантажоперевезень. Журналісти провідних європейських автомобільних видань вирішили перевірити економічність тягача Mercedes-Benz Actros 1845 – з силовим агрегатом першого і другого поколінь.
Нагадаємо, що Mercedes-Benz Actros 1845 з турбодизелем OM471 (6 Євро) потужністю 470 к.с. випускали до 2015 року, після чого йому на зміну прийшла машина з силовим агрегатом другого покоління. Виробник заявляв, що завдяки вдосконаленому двигуну й автоматичній трансмісії економія пального нових машин становить 6%, а якщо врахувати новий задній міст – то ще + 0,5%.
У Португалії, на автотрасі А22 між містами Тавіра і Лагос три журналістських команди по двоє людей в кожній протягом двох днів наїздили 4800 км. Кожен із водіїв проїхав 800 км.
Докладні звіти про різницю у витраті трьох команд – Греції, Великої Британії та спільної Німеччина/Польща – наведено в таблиці нижче. Проте в середньому нові машини показали виграш у витраті пального 8,3%. В економічному режимі трансмісії «eco» він доходив до 10,5%, а в стандартному – до 6,7%.
Незважаючи на однакову потужність (450 к.с.), максимальний крутильний момент (2400 Нм) удосконалених тягачів Mercedes-Benz Actros досягається у більш широкому діапазоні обертів. Особливо це помітно під час руху трасою на максимальній швидкості, обмеженій електронікою – 85 км/год. У машин першої генерації – від 1000 до 1160 на хвилину, а у другої генерації – від 800 до 1160 на хвилину. Різниця – 200 обертів.
Цікаво, що якщо на швидкості 85 км/год показники вихідної потужності і максимального крутильного моменту були однаковими – 396 к.с. і 2395 Нм, то на 65 км/год вже зовсім різними. Це 274 к.с. та 2166 Нм і 300 к.с. та 2371 Нм.