Як в Україні магістральні тягачі змінюють професію
Сьогоднішні реалії змушують багатьох власників магістральних тягачів освоювати вантажоперевезення іншого типу. Йдеться про комунальну сферу, а якщо точніше, то про автомобілі-мулососи, які використовуються для очищення зливних ям. Останнім часом такі машини часто зустрічаються на вітчизняних дорогах. Це передусім колишні сідлові тягачі, яким замість сідельно-зчіпних пристроїв монтують на рами цистерни різної кубатури.
Ми зібрали досить цікаву добірку таких переробок. Як видно, це тягачі найрізноманітніших марок та років випуску. Почнемо з тривісного MAN TGХ 25.540 (6х2) (див. фото в заголовку), який, судячи з шильдика на топовій, найвищій в лінійці кабіні оснащений 540-сильним двигуном.
Також ефектно виглядає і цей яскраво-червоний Renault Premium 4х2 укомплектований турбодизелем потужністю 460 к. с.
А ось ще один колишній «сідельник» MAN – тільки вже модель TGS 18.440 колісної формули 4х2.
“Королева доріг” – Scania також не гребує роботою як мулосос – в даному випадку це модель 124С, яка укомплектована 360-сильним двигуном.
З представників вантажної європейської «великої сімки» також не можна не відзначити машини IVECO Stralis 400Е5 та DAF CF 75.310, які також задіяні в очищенні міста.
Також цікавий і колишній магістральний тягач Volvo FH з найпросторнішою в гамі кабіною Globetrotter XL та колісною формулою 6х2 – із середньою підйомною віссю.
І нарешті представляємо найсвіжіший наш улов на столичних дорогах – колишній сідловий тягач МАЗ, який працює в аварійній службі з вивезення нечистот.