Когда-то это была легкая развозная машина Leyland DAF 400, но после основательной переделки ее уделом стала гоночная трасса для соревнований по трак-рейсингу
Легкі розвізні автомобілі Leyland DAF 400, які випускалися з 1989 по 1993 р., свого часу були дуже популярними, в тому числі і в Україні. Хто б міг припустити, що з однієї такої машини британські майстри зроблять автомобіль для участі в змаганнях з трак-рейсингу.
А відрізняється машина від свого донора дуже сильно. Рідну кабіну опустили, кліренс зробили мінімальний, встановили колеса меншого розміру. Найцікавіше те, що двигун з-під капота перекочував за кабіну. Таким чином, досягається оптимальна розважування по осях – все як у повноцінному боліді для трак-рейсингу.
Двигун теж особливий – 3,5-літровий V8 марки Rover. Мало хто знає, що такими двигунами могли комплектуватись і серійні автомобілі Leyland DAF 400 – переважно вони йшли для поліцейських машин та карет швидкої допомоги. У стандартному виконанні цей агрегат розвивав 158 к.с., але для гоночного боліда його явно форсували, додавши коней.
На особливу увагу заслуговує кабіна, яка всередині не має нічого спільного з Leyland DAF 400. Тут і трубчастий каркас безпеки, і зовсім інший, розгорнутий до водія щиток приладів, і спортивне ковшеподібне сидіння з п’ятиточковими ременями.
Залишається загадкою, чи брав участь цей міні-болід у реальних змаганнях з трак-рейсингу, тим більше, що у Великій Британії з цього виду автоспорту проходить навіть свій чемпіонат (British Truck Racing Championship) – і якщо так, то які, цікаво, він там показав результати?