X

Вперше показано мегаватну зарядну станцію для вантажівок MAN eTruck

У центрі розробки MAN Trcuk & Bus у Мюнхені відбувся перший публічний показ мегаватної зарядної станції для електричних вантажівок MAN eTruck. Новинка, розроблена компанією ABB E-Mobility, дозволяє заряджати батареї магістрального електротягача з 10 до 80% ємності лише за півгодини.

Таким чином, під час обов’язкової 45-хвилинної перерви, згідно з режимом праці та відпочинку водіїв, запас ходу тягача у складі завантаженого автопоїзда можна збільшити на 300 – 400 км. Поки що прототип станції розрахований на зарядний струм 700 кВт та 1000 А, хоча теоретично цей показник може досягати 3,75 МВт та 3000 А.

Д-р Фредерік Зом, технічний директор MAN Truck & Bus, Міхаель Хальбхерр, генеральний директор ABB E-mobility, Олександр Власкамп, генеральний директор MAN Truck & Bus, та д-р Маркус Зедер, міністр-президент Баварії.

Як зазначив генеральний директор MAN Truck & Bus Олександр Власкамп, поставлена мета до 2030 року облаштувати на дорогах Європи до 30 000 мегаватних зарядних станцій стандарту MCS, 4000 з яких – у Німеччині. Поки що для вантажівок найшвидшими є зарядні станції стандарту CCS – потужністю до 400 кВт.

Нагадаємо, що компанія MAN Truck & Bus розпочне перші поставки електричних магістральних тягачів eTGX та eTGS вже цього року, а повномасштабне виробництво стартує у 2025-му. Машини можуть оснащуватися шістьма блоками батарей ємністю 480 кВт. год. Це дозволяє завантаженому автопоїзду щодня проїжджати до 800 км, з урахуванням зарядки від станції 375 кВт впродовж 45-хвилинної обов’язкової перерви.

Читайте також:
Перші електровантажівки MAN eTruck покупці отримають вже 2024 року