X

Volkswagen оновлює весь модельний ряд комерційних автомобілів

В 2024 році майже всі комерційні автомобілі Volkswagen отримають оновлення. Про це було заявлено на прес-конференції Volkswagen Commercial Vehicles, присвяченій підсумкам 2023 року та планам на майбутнє. Минулого року замовникам було поставлено 409 400 автомобілів, що на 25% більше, ніж 2022-го. Реалізація електромобілів зросла вчетверо – до 29 300 од., що збільшило їхню частку до 7,1%. Річний прибуток від продажів усіх машин зріс на 30% – до 15,3 млрд євро.

Вже восени на автосалоні IAA Transportation у Ганновері дебютує новий Transporter. Машина стане більш вантажопідйомною, з кращими можливостями буксирування. Буде доступний широкий спектр силових установок: від турбодизельних та гібридних, що підключаються, до повністю електричних.

Генеральний директор Карстен Інтра та фінансовий директор Майкл Обровські розповідають про результати VWCV за 2023 рік.

На цей рік також намічено презентацію наступного покоління California на базі останнього Multivan. Експериментальний зразок нового кемпер-вена викликав величезний інтерес у 2023 році. Машина отримає тризонну концепцію зі зсувними дверима та вперше – гібридну версію Plug-in.

Також з’явиться Multivan 4Motion у версії гібрида, що підзаряджається. Цікаво, що привід на передні колеса здійснюватиметься ДВЗ, а на задні – електромотором.

У першій половині року мають розпочатися продажі Crafter з новою панеллю приладів і рядом передових систем допомоги водію: автономним екстреним гальмуванням Autonomus Emergency Braking, а також Lane Assist та Side Assist. Багато з систем увійдуть вже до базового оснащення.

У 2024 році очікується електрифікація моделі Сaddy, з версію Pluh-in гібрида, де в парі з 1,5-літровим бензиновим двигуном працюватиме електромотор. Машина також отримає нову цифрову панель приладів та ряд інтелектуальних допоміжних систем.

У другій половині року на ринок вийде ID Buzz у найпотужнішому виконанні GTX – на 250 кВт та повним приводом. На машинах зі стандартною колісною базою буде встановлена батарея з корисною ємністю 79 кВт.год., а з подовженою – на 86 кВт.год.

Що стосується більш віддалених перспектив, то генеральний директор Volkswagen Commercial Vehicles – Карстен Інтра анонсував розробку повністю нового сімейства розвізних автомобілів під назвою Space. Це будуть пасажирські та вантажні моделі сегментів B та С, створені на платформі SSP Grop. Першим тут стане повністю електричний Crafter, виробництво якого має стартувати у 2028 році. Усі моделі перспективного сімейства будуть на електротязі, і вони допоможуть повністю завантажити підприємства VW у Німеччині та Польщі.

Що ж до автомобілів з автономним управлінням – у рамках програм MaaS і TaaS, то їх випробування проходять за планом як на дорогах Європи, так і США. А вже 2024 року мають розпочатися тести з реальними клієнтами мобільних послуг MOIA у Гамбурзі.