Підрозділ Volkswagen Commercial Vehicles в першому кварталі зіткнувся з перебоями в поставках деяких компонентів, а також із логістичними проблемами, які особливо посилилися з початком повномасштабної війни РФ проти України. У підсумку кількість відвантаженої продукції за перших три місяці року скоротилася на 14,5% – до 81 900 од. Однак незважаючи на падіння обороту до 2,3 млрд євро (порівняно з I кв. 2021 – 2,7 млрд євро), вдалося на 61% підвищити операційний прибуток – до 46 млн євро.
Як зазначив Майкл Обровскі, директор з фінансів та інформаційних технологій VWCV, в цьому допомогли стабільні ціни на ринку, високий попит на моделі сімейства California, а також активна торгівля уживаними автомобілями.
У першому кварталі машин T-сімейства було реалізовано на 19,5% менше, ніж за аналогічний період минулого року – 35 100 од. А ось продаж моделей California піднявся майже на третину — до 5500 од. Також добре пішов і новий Multivan – 2300 од. Невелике зростання (+2,3%) у Сaddy – 22 900 од. А ось найбільшого представника – модель Crafter криза торкнулася найболючіше – реалізовано 13 900 од. (мінус 26,6%).
В очікуванні літньої презентації нового покоління Amarok скоротився на 9,9% продаж пікапів — 9800 од. Однак у Volkswagen Commercial Vehicles сподіваються суттєво поліпшити свої результати, зокрема з початком приймання у травні замовлень на повністю електричні моделі ID. Buzz і ID. Buzz Cargo.