У палаці Карлсруе показали раритетні вантажівки Mercedes-Benz
Минулими вихідними перед палацом у місті Карлсруе пройшла традиційна виставка ретроавтомобілів, присвячена Карлу Бенцу – Tribute to Carl Benz. Серед близько 400 раритетних машин (у тому числі з трипроменевою зіркою), випущених не пізніше 1973 року, вперше демонструвалися і вантажівки зі зібрання Mercedes-Benz Trucks Classic.
З п’яти представлених “комерсантів” найстарішим став тритонний Mercedes-Benz L3000 S, випущений 1939 року. Літера «S» у назві означає «Standard», тобто із заднім приводом.
Машина укомплектована 4-циліндровим передкамерним дизелем OM 65 робочим об’ємом 4850 см куб., потужністю 70 к. с. та 5-ступеневою механічною КП. Автомобіль може розганятися до 70 км/год. Витрата палива була рекордною для свого часу – 18 л на 100 км. Усього виготовили 16 500 автомобілів.
Ще одним цікавим капотником став п’ятитонний Mercedes-Benz L5000 з тентованою бортовою платформою – 1951 року, який є подальшим розвитком моделі L4500. Він випущений на заводі в Гаггенау та оснащений форкамерним 6-циліндровим дизельним двигуном робочим об’ємом 7274 см куб. та потужністю 120 к. с. Такі машини виготовлялися до 1963 року.
Експонувався і представник сімейства вантажівок L 315, які вироблялися з 1950 по 1958 рік на заводі в Гаггенау. Цих машин як самоскидів, так і сідлових тягачів виготовили 13 700 од.
На виставці показали оранжево-жовтий самоскид LAK 315, причому повнопривідний, виготовлений у 1955 році. Він укомплектований 6-циліндровим форкамерним дизелем OM 315 робочим об’ємом 8276 см куб. та потужністю 145 л. с. У 1957 році з’явилася версія машини з кабіною над двигуном та заднім приводом, виготовлена в кількості 2480 од.
А ось ця тривісна вантажівка з кабіною над двигуном – модель LP 333 1963 року є зовсім рідкістю. Це один з небагатьох представників машин з двома передніми керованими осями, що дожили до наших днів. Всього було виготовлено лише 1833 машини.
Така незвична тривісна схема була вимушеним рішенням після зміни у законодавстві, ініційованому тодішнім міністром транспорту Гансом-Кристовим Зеєбомом. У результаті модель отримала підвищену вантажопідйомність при незмінній повній масі.
Автомобіль оснащений 6-циліндровим дизелем форкамерним OM 326 робочим об’ємом 10 80 см куб і потужністю 200 к. с. Максимальна швидкість становить 84 км/год. Цікаво, що дана модель стала першою вантажівкою, зібраною на новому заводі Mercedes-Benz у Верті, який цього року відзначає 60-річний ювілей.
І нарешті, наймолодшою вантажівкою з трипроменевою зіркою на Tribute to Carl Benz став розвізний LP 608, випущений в 1965 році.