В Україні працює знаковий турецький автобус
Останнім часом на українських дорогах почало з’являтися все більше автобусів турецького виробництва, у тому числі й марки Otokar. Днями в Києві вдалося сфотографувати модель Otokar Doruk 190S.
Представлений автобус – 2008 року випуску. А взагалі ця модель пішла в серію з 2007 року, для місцевого ринку – під назвою Doruk, а на експорт – як Vectio.
При довжині 9175 мм салон вміщує 35 – 39 місць для сидіння. На міжнародній виставці Busworld 2009 у Кортрейку модель Doruk 215T була удостоєна нагороди Grand Award у класі туристичних автобусів класу “міді”.
На київській машині красується емблема Mercedes-Benz – як на передній, так і задній масках. Однак це вже місцевий тюнінг.
Двигун на автобусі стоїть марки Deutz, що видно за характерним логотипом та напису Powered by Deutz, розташованим на кормі, біля правого світлоблока. Дизель робочим об’ємом 4,76 л. (Євро 3) розвиває 190 к. с.
Зазначимо, що на автосалоні IAA-2008 в Ганновері була представлена і приміська версія з двостулковими центральними дверима.
Модель Vectio 240 U розрахована на 33+8+1 місць або 29+12+1 візок (як на стенді). Вона укомплектована 6-циліндровим турбодизелем MAN потужністю 240 к. с. та механічної, 6-ступеневою КП марки ZF.
А на Busworld 2013 в Кортрейке презентували модель з низьким рівнем входу Vectio U LE, з турбодизелем MAN D0836 (Євро 6), потужністю 250 к. с. та автоматом ZF Ecolofe.
Цікаво, що у 2012 році на виставці Busworld Turkey у Стамбулі дебютував Otokar Doruk Electra – перший турецький електробус. Він отримав літій-залізо-фосфатні батареї, що заряджаються за 6-8 годин. Запас ходу – до 280 км (у місті – 170 км). Що не кажи, етапна модель!