Напередодні опалювального сезону для комунальних підприємств закупили два десятки аварійно-відновлювальних автомобілів, кошти на які виділило агентство з міжнародного розвитку USAID. Машини виготовлені вітчизняним підприємством “Спец-Ком-Сервіс” (Polycar).
На шасі Isuzu NPR 75L було встановлено кузов-фургон власного виробництва – з сендвіч-панелями товщиною 5 см, що мають підвищену тепло- та звукоізоляцію, та фурнітурою з нержавіючої сталі.
Надбудова поділена на два відсіки. Перший із них, пасажирський, для ремонтної бригади, обладнаний шістьма сидіннями з триточковими пасками безпеки. Тут є переговорний пристрій з кабіною водія, автономний обігрівач, кондиціонер, а для більшої зручності – мікрохвильова піч та електрочайник.
Другий відсік – технологічний, призначений для спеціального устаткування. У відсіках ліворуч по борту з доступом зовні встановлені двопостовий дизельний зварювальний апарат Mose TS (Італія), бензиновий генератор Mose Ge 2200, а також поршневий компресор Bostitch (США).
Останній призначений для живлення набору гідравлічного інструменту, що входить у комплектацію: відбійного молотка, шліфувальної машини та шлангової помпи. А симетричні відсіки в кормі використовуються для перевезення кисневих та пропанових балонів – з механізмом навантаження та регулюванням жорсткості фіксації.
Під розпашними дверима ззаду знаходиться відсік для довгомірних вантажів – драбини та ін. Роботу вночі полегшують потужні світлодіодні прожектори, встановлені по периметру фургона. Водію також допоможе і камера заднього виду.