У Києві помічено знаковий автобус марки Castrosua
На вітчизняних дорогах сьогодні зрідка трапляються туристичні автобуси іспанської марки Castrosua. В основному це бували у бувальцях машини, випущені не один десяток років тому. Днями кореспондентові «Автоцентру» вдалося сфотографувати у Києві досить знакову для цього виробника модель – Master 35.
Розробка автобуса розпочалася 1983 року, а 1985-го він уже пішов у серію. Це був туристичний лайнер Сastrosua вже п’ятого покоління після появи таких моделей як Cometa (1964 р.), Arosa (1969), Brisa (1980) та Stela (1982).
З Master 35 компанія Castrosua вийшла на міжнародний ринок. Перші дві машини пішли португальським замовникам у 1989 році, а на початку 90-х почався експорт до Румунії та Франції.
Автобус відрізнявся більш сучасним дизайном і новими габаритними розмірами: довжиною 12 і висотою 3,5 м. Внутрішня висота 53-місного салону складала 2 м. Ємність багажних відсіків під полом становила 10 або 11 м куб. залежно від рами.
Master 35 виділявся модерним переднім бампером з доступом до запасного колеса, накладками над колісними арками, бічними дверима з пневмоприводом та сенсорним запобіжним замком. Тут застосовувалося багатошарове лобове скло, а всі шибки були загартовані. Кузов фарбувався двокомпонентними емалями. В оформленні застосовувалися молдинги з анодованого алюмінію, що не боялися корозії. Автобус також отримав зовнішні знімні дзеркала.
Не менш передовим був інтер’єр. Master 35 відрізнявся тканинною оббивкою боковин та стелі, підлогою з пластикового ламінату, а також дерев’яними вставками. На вікнах з’явилися плісовані шторки, включаючи скручуючи для водія та гіда. Також були встановлені захисні екрани у дверних отворах та за спиною водія. Крісло водія було анатомічним, на пневмопідвісці. На моделі з’явилися модернізована система кондиціонування та ефективніше, люмінесцентне освітлення. Пасажири також могли оцінити якісну аудіосистему. Як опція міг монтуватися й 20-дюймовий телевізор.
Побачений у Києві автобус Castrosua Master 35 побудований на шасі MAN 470 16.372, яке розраховане на повну масу 16 т та оснащується 12-літровим дизельним двигуном потужністю 370 к. с. Цей лайнер був випущений 1992 року. На модель Master 35 могли встановлюватися і силові агрегати інших виробників, зокрема іспанської марки Pegaso – з характерною емблемою коня на передній частині. До речі, такий автобус ми також сфотографували свого часу у Києві.