Днями на одній із київських вулиць кореспондентові «Автоцентру» вдалося сфотографувати досить нетиповий для вітчизняного ринку сідловий тягач Volvo FL6. Зазначимо, що модель Volvo FL6 першого покоління зустрічається в Україні переважно як шасі з різними кузовними надбудовами, для міських та регіональних перевезень. Її повна маса в залежності від виконання може змінюватись від 7,5 до 18 т.
Однак у даному випадку це далекобійний тягач, призначений на роботи у складі автопоїзда повною масою до 28 т. До речі, з ним з’єднаний одновісний напівпричіп від німецького виробника WEKA Fahrzeugbau. Він на пневмопідвісці та розрахований на повну масу 16 т. Тут він представлений зі знятими бортами.
Сідловий тягач Volvo FL6, як видно по фото, оснащений подовженою, рестайлінговою кабіною зразка 2000 року, про що свідчить відозмінена радіаторна решітка. Цікаво, що на даху, встановлено спальну капсулу відомої чеської марки Pony Fantasy. Кабіна відкидається на значний кут – 54 град., що полегшує доступ до двигуна.
На оновлену модель Volvo FL6 першої генерації свого часу встановлювався 6-циліндровий турбодизель D6B (Євро 3) робочим об’ємом 5,5 л, що випускався у трьох варіантах потужності: 180, 220 або 250 к. с. Коробка передач застосовувалася механічна, шести або восьмиступенева. На вибір пропонувалися 13 варіантів коробок відбору потужності та паливні баки місткістю від 130 до 600 л.