На вулицях Києва можна зустріти досить нетиповий для України легкий розвізний автомобіль – Hyundai Libero у варіанті шасі з подовженою кабіною та промтоварним фургоном. Справа в тому, що на вітчизняному ринку ця модель поширена переважно у варіанті інтегрованого фургона – суто вантажного або комбі, причому під назвою H200.
Цікаво, що машина з окремою кабіною відрізняється дизайном: досить подивитися на збільшену в розмірах радіаторну решітку з вертикальними прутами та інший за формою передній бампер.
Зазначимо, що H200/Libero відсвяткував європейську прем’єру на автосалоні в Амстердамі RAI на початку 1998 року. Цей суто комерційний автомобіль був розроблений на базі мінівену H1, який у свою чергу побудували на основі Mitsubishi Space Gear.
H200/Libero має потужну раму сходового типу, яка дісталася йому від Mitsubushi Pajero. Вантажопідйомність досягає 1,5 т при повній масі 3,4 т. І невипадково ззаду тут стоїть нерозрізний міст на ресорах, на відміну напівнезалежної пружинної підвіски на H1.
На H200/Libero пропонувалися два двигуни на вибір: 2,4-літровий бензиновий 112 к. с. (181 Нм), або 2,5-літровий турбодизель потужністю 99 «конячок» і максимальним крутним моментом 225 Нм (як на знятій в Києві машині). Коробка передач встановлювалася механічна 5-ступенева.