X

У Києві помічено рідкісний автомобіль для телевізійників

Сьогодні такі пересувні телевізійні станції (ПТС) із кузовом від відомого фінського автобусного виробника Ajokki зустрічаються вкрай рідко. Ці ПТС «Магнолія-83» вироблялися на камському шасі  модели 53212 з 1984 по 1993 рік, причому в обмеженій кількості – всього виготовлено близько 200 од. Спеціалізоване телевізійне обладнання постачав завод з Шяуляю (Литва).

Цими днями кореспондентові «Автоцентру» вдалося сфотографувати дуже рідкісну, пізню версію такої ПТС, виготовлену на початку 90-х. Зовні її легко відрізнити по іншій решітці радіатора, прямокутним фарам і округлому бамперу. Тут і більше за висотою лобове скло, ліворуч від якого можна помітити напис BANGA – нова назва Шяуляйського телевізійного заводу.

Оформлення носової частини дуже нагадує автобуси фінського виробника Wiima. І це не дивно, тому що останній став власником Ajokki в 1987 році. Через два роки Wiima та Ajokki, а також ще один місцевий автобусобудівник – Delta Plan увійшли в компанію Carrus. А той в свою чергу у 2004 році влився до Volvo Group.

Автобус Wiima M310 Combі на вулицях Києва, 2010 р. Фото автора

Що ж до кузовної надбудови ПТС Магнолія-83, то вона розділена на чотири відсіки: кабіну водія, апаратні відео- та звукорежисерів, а також технологічний відсік у кормі.

ПТС “Магнолія-83” раннього зразку – з круглими фарами, ішшою радіаторною решіткую на меншим лобовим склом. На вулицях Києва, 1997 р. Фото автора.

Тут застосовуються подвійні склопакети (крім лобового), встановлені потужний кондиціонер, автономний обігрівач та дизель-генератор. Під днищем є дві пари висувних аутригерів для підвищення стійкості в робочому положенні. Довжина ПТС становить 11300 мм, ширина – 2500 мм і висота – 3800 мм. Повна маса – 19 т.

ПТС “Магнолія-83” відрізнялися оформленніми бокової частини кузова. На вулицях Києва, 2010 р. Фото автора

ПТС “Магнолія-83” у Києві, 2007 р. Фото автора

Читайте також:
У Києві зберігся цікавий спеціалізований автобус