Сьогодні українськими дорогами колесять пікапи яких завгодно марок. У зв’язку з воєнним станом такі машини активно використовуються в теробороні, а також у різних волонтерських організаціях. Днями на одній зі столичних вулиць кореспонденту “Автоцентру” вдалося сфотографувати пікап радянського виробництва, що став вже великою рідкістю. Йдеться про машину Іж-27151.
Річ у тім, що це ранній варіант Іжевського “пиріжка”, який перебував у виробництві зовсім недовго – з 1976 до 1982 року (фургони ІЖ-2715 виробляли з 1973-го). Про це красномовно свідчить характерна, хромована решітка радіатора, що дісталася від “Москвича-412”.
А щодо пізнього, модернізованого варіанту — Іж-27151-01, який сьогодні зустрічається набагато частіше, то він протримався на виробництві аж до 2001 року. Машина отримала пластмасову решітку радіатора, інші дверні ручки, дзеркала не на крилах, а на дверях. Вантажопідйомність зросла на 50 кг – до 500 кг. З’явилася двоконтурна система гальм. Основним двигуном став дефорсований УЗАМ-412ДЕ потужністю 68 к. с., пристосований під роботу на бензині А-76.
У нашому випадку раритетний Іж-27151 оснастили комфортабельним диваном у кузові для перевезення людей. Крім того, встановили спарені вихлопні патрубки, вивівши їх через лівий борт. І, звісно, найяскравіша відмітна риса — великий жовто-блакитний прапор на даху.